Emaitzak: 7
2010 | ||
Oraindik gaitasunik ez duten ekintzak egitera behartzen edo bultzatzen bada, erraz motibatzen da, haren ahaleginak ez duela merezi izan egiaztatzean. Haurrak porrot egiten badu edo proposatutako helburua lortzen ez badu, beharrezkoa da konponbidea gainditzeko bidean jartzea, irmotasunaren eta lanaren bidez, eta | bere gaitasunetan konfiantza izatea. Gurasoek ere eragina izan dezakete seme alaben motibazioan, eskolako lanetan laguntzen baitiete. | |
2012 | ||
Baina haurrak bere buruarengan konfiantza izan dezan, aurretik, harekin dagoen harreman egonkorreko pertsonak | bere gaitasunetan konfiantza duela erakutsi behar izan dio. Nahitaez sentitu behar izan du hori psikologikoki. | |
Eskolak, era berean, esperientziak bizitzeko eta bere buruaren irudi positiboa egitea ahalbidetuko dioten proposamenak egiteko aukerak eman behar dizkio haurrari, | bere gaitasunetan konfiantza izanik, pertsona gai gisa eta ikasteko aukerak dituen ikasle gisa ikusteko eta aintzakotzat hartzeko bere burua. | |
2013 | ||
Horregatik, garrantzitsua da gurasoek lotsaren aurrean duten jarrera positiboa baloratzea eta hitzez onartzen dute txikiaren merezimendua. Aintzatespen horrek | bere gaitasunetan konfiantza izaten lagunduko dio, eta etorkizunean seguruago sentiaraziko du. | |
2017 | ||
Fase honen helburua pertsonari egoerari aurre egiten laguntzea da, egoera berrira egokitzeko eta aurrera egiteko | bere gaitasunean konfiantza sustatuz. | |
Pentsamendu ezkorrakEgoera kudeatzeko | bere gaitasunean konfiantza gutxiKonzentrazio edo arreta gutxiBuruko blokeoa edo erabakiak azkarregi hartzeaEgoerari buruzko xehetasun garrantzitsuak ahazteaArazoaren azterketa errealitatetik aldendua egotea | |
2022 | ||
“Batzuetan, haurrek oso irtenbide egokiak ematen dizkiete beren arazoei”, dio hezkuntza psikologoak. Eta, funtsean, ikasteko arazo bat badago, garrantzitsua da arazo hori detektatzea, konponbidea jartzea eta, hala, haurrak | bere gaitasunetan konfiantza handiagoa izatea lortzea. Tutorearen eginkizuna, kasu honetan, funtsezkoa da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 7 (0,05) |
Lehen forma
bere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bera gaitasun | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera gaitasun konfiantza | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |