2000
|
|
legearen alderako herritar guztien atxikimendua/ sumisioa; Mairet en ustez, askatasunaren ideologia legearekiko berdintasunaren ideologia besterik ez da64 Beraz, aise uler daiteke Estatuak jokatu beharreko zeregina, eta alde horretatik eskola arloko politikak izango duen garrantzia. Horrela, nahiz
|
beren arteko
ezberdintasunak txikiak ez izan, garai horretako protagonista nagusiak bat datoz arestian azaldutako irakaskuntzaren estatalizazioaren inguruan. Adibidez, Talleyrand ek, Mirabeau ri65 txanda hartu ondoren, haurra herritar aprendiza zela uste zuen, eta, beraz, Estatuak ezin zion uko egin herritar hori formatzeko ardurari.
|
2007
|
|
Bi kontzeptu horien artean, ondorioz, aldea jartzen duen dimentsioa, era batenagerpenarena da: Zoek ez dauka erarik, bakarrik bizitzen du behar duen bizitza; Biosek, ostera, era baten bitartez bizitzen du bere bizitza, eta era horrek ematen diobere identitatea,
|
bere
ezberdintasuna. Bizitza adierazterakoan, desberdintze haumantendu ez den arren, Agamben ek mantendu egingo du, Foucault-en tesiakgaratzeko orduan.
|
2012
|
|
Baina, esan bezala, historian aurki daitezke erretikularen lehenagoko adibideak.Hala, Kraussen aburuz, XV. eta XVI. mendeetako perspektiba tratatuak erretikularenaurrekari moduan uler daitezke,
|
beren arteko
ezberdintasun sakonak gorabehera.XIX. mendean, berriz, antzeko zerbait topa dezakegu optika fisiologikoarekinlotutako testuetan zein sinbolismoan. Hala, Kraussen teoriak dio XX. mendekoerretikulak XIX.eneko leiho sinbolistak gordetzen dituela fontsean modu latentean (Krauss, 2006:
|
|
Baina, esan bezala, historian aurki daitezke erretikularen lehenagoko adibideak.Hala, Kraussen aburuz, XV. eta XVI. mendeetako perspektiba tratatuak erretikularenaurrekari moduan uler daitezke,
|
beren arteko
ezberdintasun sakonak gorabehera.XIX. mendean, berriz, antzeko zerbait topa dezakegu optika fisiologikoarekinlotutako testuetan zein sinbolismoan. Hala, Kraussen teoriak dio XX. mendekoerretikulak XIX.eneko leiho sinbolistak gordetzen dituela fontsean modu latentean (Krauss, 2006:
|
2014
|
|
Gorputz batek (Mendebaldean: gorputz zuri, gazte, gai eta arra) eredu edo idealaren funtzioa hartzen badu, gainontzeko gorputz mota guztiek gorputz idealaren menderakuntza suntsi dezaketeaniztasunaren aldarri errebelde bat eginez, ezberdintasunen eta bestelako gorputz etasubjektibotasun moten esparrua aldarrikatuz. Hainbat gorputz mota ideal proposatubehar dira, hartara, ziurtatzeko, banako guztiek, bakoitzak
|
bere
ezberdintasunean, helburu izan dezaketen irudi edo gorputz mota ideala sortzen eta proiektatzen dela.Jakintza sistemei, errepresentazio erregimenei, kultura ekoizpenari eta hartu emansozioekonomikoari gorputzak egin dizkion ekarpenak ulertuko ditugu, soilik, baldineta modu egokian birteorizatzen badugu gogoaren eta gorputzaren arteko harremana.Gogoa gorputzari lotuta badago ezinbestean, are, gogo... Dena dela, konexio hori ezin da intersekziobitartez gauzatu (alegia, analisi estrukturalistaren eredu koadrikulatuak proposatubezala, non klase, arraza eta sexu aizkorak egitura autonomotzat hartzen baitira, eta, ondoren, kanpo loturak erabili behar baitira egiturak elkarri konektatzeko), elkarosatzearen bitartez gauzatu behar dira.
|
2015
|
|
Ezberdintasun semantikoak zituzten esaldiek, nahiz eta mu desinkronizazioa sortu elektrodozentraletan, ez zuten
|
beren arteko
ezberdintasun esanguratsurik erakutsi.
|