Emaitzak: 6
2008 | ||
Lehenik eta behin, Haur Hezkuntzan, beste edozein ziklotan baino gehiago, beharrezkoa da familien arteko lankidetza estua hezkuntza prozesuan; izan ere, adin horietan gertatzen den haurraren heltze garapena ez da soilik eskola ingurunean gertatzen, gizarte eta familia ingurunean ere gertatzen da, eta, beraz, familien eta irakasleen arteko harremana eta koordinazioa giltzarri dira hezkuntza etapa hori behar bezala garatzeko. Bestalde, Haur Hezkuntzako etapa da, agian, irakaslana ikasle bakoitzaren ezaugarriek gehien baldintzatzen duten hezkuntza aldia; izan ere, adin horietan, beste adin aurreratuagoetan baino askoz gehiago, haur bakoitzak | bere erritmoa eta heltze, garapen eta ikaskuntza estiloa ditu, eta, beraz, bere behar kognitiboak ez dira beti berak. Aurreko ezaugarriak kontuan hartuta, Haur Hezkuntzak funtsezko helburu batzuk ditu, haurren gaitasun hauek garatzeko: | |
2018 | ||
Las sare sozialetan partekatzen diren landarez betetako balkoien irudiek inbidia handia ematen dute Baina hori minututik lortu nahi izatea porrotera kondenatuta dago kasuen %90ean. Gogoratu landare bakoitzak | bere erritmoa eta beharrak dituela, eta zuk urratsez urrats ikasi behar dituzula. «Bat erritmoa eta konfiantza hartzen duzunez, errazagoa da laborantza eta landare barietate berriak gehitzea. | |
“Hasieratik baratze ikaragarri eta askotarikoa egiten saiatzea porrotera kondenatuta dago kasuen %90ean”, ohartarazi du ingurumen teknikariak. “Ez ahaztu landare bakoitzak | bere erritmoa eta beharrak dituela, eta zuk urratsez urrats ikasi behar dituzula. Errazagoa da amets egiten duen baratze ekologikoa lortzea”, dio Rosiquek. | |
2019 | ||
2 Atsedenaldi gehiago hartzea: kontzentrazioa hobetzea Garunak ere baditu | bere erritmoak eta denbora. Neurobiologoen esanetan, gure adimenak modu ziklikoan funtzionatzen du, eta garun jarduera handiko aldiak (90 minutu inguru) eta jarduera txikiko tarteak (20 minutu inguru) txandakatzen ditu. | |
2020 | ||
— Bai, haurraren ondoan geratu behar dugu, denbora eman eta besarkada bat eman behar diogu berraskea amaitzen denean, eta lasai dagoela eta hor gaudela esan behar diogu. Iriarterentzat ez dago formularik, baina garrantzitsua da pazienteak izatea eta haur bakoitzak | bere erritmoa eta denborak dituela ulertzea: “Aita bakoitzak une bakoitzean ikusi du, semeari laguntzen dionetik, zein den lasaitzen laguntzen dion estrategiarik onena”. | |
2023 | ||
Gehiago edo gutxiago Minino bakoitzera egokitu behar da ikaskuntza, eta pixkanaka aurrera egin. Animalia bakoitzak | bere erritmoa eta lehentasunak ditu; beraz, guztiek ezin dituzte (edo nahi dituzte) ekintza berak egin. Bere gaitasuna eta jarrera ebaluatzeko trikimailu sinpleekin hasten da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bere | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bera erritmo | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |