2012
|
|
Haurrek bereiz jarduten dute. Badakite besteak ere han daudela, baina bakoitzak
|
bere
erritmoan jarduten du. Kontzentratuta daude.
|
|
Aniztasunaren aldekoak gara. Daukagun programari ikasle bakoitzak
|
bere
erritmo eta mailaren arabera heldu diezaioke. Ikasketa prozesua ez da adinarengatik geldiarazten.
|
|
Pesta? zentruak haur eta nerabeei askatasunez mugitzeko aukerak eskaintzen dizkie eta heldutasun etapa bakoitzean berezkoak diren beharrei erantzuteko material kopuru handia eta anitza eskaintzen zaie, bakoitzak bere ekintzak
|
bere
erritmora burutu ditzan.
|
|
Gaur egungo hezkuntza sistema ez dago garatuta banakako irakaskuntza emateko, eta are gutxiago Haur Hezkuntzan; hala ere, taldeetan aritzen diren haurren kopurua handia izaten ez denez, hezitzaileak banakako (baina ez banan banako) arreta eskain diezaieke haurrei. Arreta hori ikasgelako haurrak patroi normalen arabera garatzen direnean eman daiteke, bakoitza
|
bere
erritmoan garatzen dela kontuan hartuta. Beraz, hala, eskola aniztasunaz arduratzen da.
|
|
Onurak Eragozpenak Benetako objektuak dira Estatikoak dira Bisitari bakoitzak
|
bere
erritmoa ezar dezake Ez dute historia osoaren berri ematen Garraiatu egin daitezke Ez diete galdera zehatzei erantzuten Mantentze kostua txikia da Normalean ezin dira ukitu
|
2013
|
|
baldintza berezietan kontratatzen dira langileak, borondatezko jarduera sozialak egin ahal izan ditzaten.Ingurunea: Laneko giroa: langileak bakoitza
|
beraren
erritmora trebatzen dira, eta ez da konparaziorik egiten ebaluazioan, tentsio egoerak saihesteko; bestalde, langileak kontuan hartzen direnez, enpresako kide izatearen sentimendu positiboa dute. Logikoa dirudi pentsatzea laneko giroa atsegina dela.
|
2016
|
|
Egokitze prozesua, pertsonen ezaugarrien araberakoa denez, pertsonala da. Pertsonala izate horrek esan nahi du nork
|
bere
erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork bere erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko.
|
|
Pertsonala izate horrek esan nahi du nork bere erritmoa izango duela egokitze bidea burutzeko. Egokitzen ari diren pertsonek antzeko prozesuak bizi izaten dituzte, baina horietariko bakoitzak pertzepzio propioak izaten ditu, eta, horren ondorioz, nork
|
bere
erritmoa izango du prozesuan era egokian aurrera egiteko. Gauza bera gertatzen da haur txikien kasuan ere.
|
|
Haur eskolan sartzen denean, honako hauek aldatu behar ditu haurtxoak: bere atseden eta arreta erritmoak, eskolako ezaugarrietara edo gurasoen lan baldintzetako erritmoetara egokitzeko; bere espazioa, propioa eta konpartitzen duena; berarentzat ohikoak diren objektuak;
|
bere
erritmoa, besteen erritmoetara egokitzeko; bere jateko ohiturak, eskolak eskaintzen dituen janariak jateko; berarekin dauden pertsonen ahotsak, usainak. Den dena aldatu behar du, eta hori guztia zail zaila izaten da, egokitzeko aldiak dituen ezaugarriengatik:
|