2001
|
|
Barreka hasi gara eta berriro galdetu diot Andoniri, Eta hemen zer moduz,
|
berak
erantzuna emana duen arren, nire jakingurak ahaztu duen gaizki enterratuta dagoelako hori.
|
|
Berak, ordea, funtsezko galdera horri" NOR/ ZER NAIZ NI?",
|
bere
erantzuna ematen dio: " GIZAKIA MAITAGOGOA DA".
|
2005
|
|
Horren inguruan hauxe baino ez dut esango: hark, gai zalantzagarriren bat argitu nahi duenean, adibide gutxi jartzen ditu, eta, gainera, adibideok beti ez dira onargarri; gainera, juriskontsultoen agintea hartzen du oinarri,
|
bere
erantzunak emateko orduan, eta erantzun horietatik asko kontsultagilearen nahierara moldatuak izan dira, ez, ordea, zuzenaren eta ez zuzenaren arteko bereizketan mamituak. Gentilik ere goreneko genero batzuk ezarri zituen, berak nahi izan zuen bezala; baina ez zituen aipatu ere egin hainbat gai zalantzagarri, garrantzitsuak izan eta sarritan gertatzen direnak.
|
2008
|
|
Baina markes jauna, beste fase batean zegoen arren, betikoa ere bazen, antza, bere burua funtsean kristautzat zuenak maiz aitortzen zion kontsulari errudun uste ezusteko batek hartzen zuela noizean behin, eta asko sufritzen zuela orduan?, eta
|
bere
erantzuna eman zion:
|
|
Ordurako, baina, baita lehenago ere, frai Millanek ohartua behar zuen, halaber, Ernestina izaki berezia zela, mojagai sartu zèn egun berean beste zortzi neska gazte berarekin batera komenturatu eta biharamunean frai Millanek solasaldi labur bat izan baitzuen haiekin. Agurrak eta diosalak egin ondoren, bakoitzak bere izena eta sorterriarena eman zituen?, frai Millanek galdetu zien ea nola pasatu zuten lehen eguna, eta mojagaiek nork
|
bere
erantzuna eman zuten; gero, berriz, zergatik sartu ziren komentuan, eta batek erantzun zuen Jainkoaren deia bihotzean aditu zuelako, eta antzera beste guztiek:
|
|
Hala ere, eskola sartze baketsuaren aldeko parioa egin du Indok, Frantziako Hezkuntzarekin burutzen ari diren negoziaketak bururaino ondo hel daitezen. «Gure borondate ona erakutsi dugu, orain Frantziako Hezkuntzak hein
|
bereko
erantzuna ematea espero dugu».
|
|
Ordurako, baina, baita lehenago ere, frai Millanek ohartua behar zuen, halaber, Ernestina izaki berezia zela, mojagai sartu zèn egun berean beste zortzi neska gazte berarekin batera komenturatu eta biharamunean frai Millanek solasaldi labur bat izan baitzuen haiekin. Agurrak eta diosalak egin ondoren –bakoitzak bere izena eta sorterriarena eman zituen–, frai Millanek galdetu zien ea nola pasatu zuten lehen eguna, eta mojagaiek nork
|
bere
erantzuna eman zuten; gero, berriz, zergatik sartu ziren komentuan... eta batek erantzun zuen Jainkoaren deia bihotzean aditu zuelako, eta antzera beste guztiek: Jainkoa goratu nahi zutela, Jainkoarekin bat egin nahi zutela...
|
|
Baina markes jauna, beste fase batean zegoen arren, betikoa ere bazen, antza –bere burua funtsean kristautzat zuenak maiz aitortzen zion kontsulari errudun uste ezusteko batek hartzen zuela noizean behin, eta asko sufritzen zuela orduan–, eta
|
bere
erantzuna eman zion:
|
2009
|
|
Harik eta egun batean aspertu eta Adak
|
bere
erantzuna eman zion arte:
|
|
Harik eta egun batean aspertu eta Adak
|
bere
erantzuna eman zion arte:
|
|
Baina azken honek inguratzen gaituen sufrimenduaren eta bekatuaren aurrean erredentzio promesa bat bezala ikusten du erlijio kristaua. Tolstoiren kasuan, kristautasunak
|
berak
erantzuna ematen dio bizitzaren zentzuari.
|
2010
|
|
Kontzientzia lasai daukat; guk ez genien inoiz horrela ordaindu, ez genien neurri
|
bereko
erantzunik eman. Errespetu eta begirune osoz jokatu genuen une oro prozesu harekiko.
|
2012
|
|
Hezkuntza premia bereziak dituzten haurrei behar duten arreta eskaini ahal izateko, taldearentzat egindako programazioa egokitu egin behar da, psikopedagogoak edo espezialistak normala baino heltze garapen motelagoa edo aurreratuagoa detektatzen duen kasuetan ikasgelan
|
bertan
erantzunak emateko moduan. Premia bereziak dituzten haurrak batez bestekotik urruntzen diren heinean, zailtasun gehiago izango ditugu beste haurrentzat aurreikusitako helburuak lortzeko.
|
|
Leturiaren egunkari ezkutua argitaratu berria zuen horrek. Nobelari buruzko bere iritzia eta kritika egitearena baliatu zuen Bastarrikak, ondoren, nobelagileak beste lekutan —Euskaltzaleen Biltzarrera bidalitako gutunean ere bai— hizkuntz ereduari buruz agerturiko ideiak astintzeko eta gaitzesteko.7 Aldizkariko orriak zabalik utzita amaitu zuen bere gutuna, Txillardegi gonbidatuz
|
bere
erantzuna ematera. Gogor eta garrazki erantzun zion, erantzun ere, Txillardegik hurrengo zenbakian, ez hainbeste bere nobela defenditzeko, baina bai kritikariaren beraren hizkera traketsa salatzeko eta harena bezalako euskara eredu garbizalea," euskara asmatzaileena", egurtzeko.
|
2014
|
|
Ikasle batek" bere" galdera edo ariketa ozen irakurri, bakoitzak
|
bere
erantzuna eman eta denen artean erantzuna erabakitzen duzuen bitartean, arkatzak edo bolilumak mahaiaren erdian jarriko dituzue; bitarte horretan, hitz egin eta entzun, ezin da besterik egin. Denek argi duzuenean zer erantzun behar den, hartu arkatza eta idatzi erantzuna fitxan.
|
2015
|
|
Baina era berean lan irekia dela dio. " Lan irekia da, eta bakoitzak
|
bere
erantzuna eman dio... Pertsona bakoitzak bere modura ulertuko du.
|
|
Ni ere horren errudun sentitzen naiz: Sabino Arana noiz jaio zen zuzenean ordenagailuari galdetu (eta
|
berak
erantzuna emateko) edota Kortxoenearen eraispenaren laburpen automatikoa egiteko hizkuntza baliabideak sortzen ditut. Etorkizunean horrelakoak momentuan edonoren eskutan jartzeko.
|
2021
|
|
zein da gure oroitzapen mingarriena? Literaturak pertsona bat sendatu nahi badu, pertsona horrek bere osotasunean egin behar du ariketa,
|
bere
erantzuna eman behar du. Gorputza ekarri behar du, baina ez bakarrik gorputza, burua eta arima ere bai.
|