Emaitzak: 7
2002 | ||
IparEuskal Herriko hiru herrialdeek, ikuspuntu juridiko administratibotik,. Pays batosatu zuten 1997an. ...pamendu handiei eta interes berezia duten zerbitzueiburuzko jarraibide nagusiak ezartzen dituzte.C) Lurraldearen Antolaketarako Artezpideak (LAA) LAAek aurreko bi tresnek esandakoa zehazten dute lurralde ezberdinenbaitan, denen artean garapen, oreka eta antolaketa egokia lortu nahian.1995eko LAGLren aurretik, eta ondorioz Ipar Euskal Herria. Pays gisa osatu baino lehen, zenbait ekimen burutu ziren | bertan egitura propio bateratu batzukeratu nahian. Horrela, 1992an,. Pays Basque 2010? | |
2008 | ||
UPNk eta PPk 1991 urteaz geroztik elkarlanerako zuten ituna hautsi zutenetik, alderdi popularra Nafarroan | bere egitura propioa sortzeko lanean ari da. Ostiralean irudikatuko da bere bidea egiteko erabakia atzeraezina dela, PPk egoitza irekiko baitu Iruñean. | |
2013 | ||
Zer eta nola ikasi eta irakatsi behar da Euskal Herriko eskoletan? Nolako Eskola eta eskola sistema behar du gure herriak, herri bezala | bere egitura propioak behar dituen neurrian, horretan gogoeta egin behar dugu eta horretan Jaurlaritzak Madrileri gutxiago begiratu eta gure herriari begiratu behar dio. eraikitzeko garaia besteek jan nahi gaituztenean. | |
2015 | ||
Kurdistango askapen mugimenduaren oinarrietako bat da emakumeen mugimendua, | bere egitura propioekin antolatuta dagoena. | |
2017 | ||
Batez ere diskoetxe askotan taldeentzako portzentajeak oso txikiak zirelako garai batean, Esan Ozenki bezalako salbuespenekin. Horregatik, gaur egun | bere egitura propioa duen talde batek autoekoizpenerako saltoa egitea normala da. | |
Oztopoa termino hauetan enuntzia daiteke: begirada bat adierazten dutela iruditzen zaidan munduko hainbat agerpen dela bitarte, nigan nolabaiteko ‘begiratu izate’ bat atzematen dut, | bere egitura propioak dituena eta Bestearen existentzia errealera naramana. Baina litekeena da nahasi izana. | |
2023 | ||
Alderdi praktikotik, irakasle batzuk elkarrekin aritzea beti da lagungarria, beharrezkoa (ahal izanez gero) eta esker onekoa. Bigarren Hezkuntzan, aldiz, | bere egitura propioagatik, irakasle/ ikasgai gehiago egonen dira inplikatuta eta gerta daiteke SDaren edukia ikasgai batean kokatzea. Horrek testugintzaren lanketa aipatutako ikasgaian kokatzen du, esaterako, Matematikan, Filosofian, Gizarten edo Biologian... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera egitura | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera egitura propio | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |