2008
|
|
Irabazi eta galeren helburuak finkatzea aholku ona da inbertitzaileentzat. Gainera, komeni da nork
|
bere
burua ebaluatzea, zer arrisku profili buruz ari den jakiteko. Inbertsore orekatuak dira:
|
2012
|
|
Haurrei buruzko ebaluazioa hezitzailearen eginkizunen barruan txertatuagoa egon ohi da, baina nork
|
bere
burua ebaluatzea zailagoa izaten da. Sarritan, kritikoegia izateko joera hartzen da, eta, bestetan, egindako lana ezin dela hobetu uste izaten da.
|
2013
|
|
Elkarrizketa labur bat egin ostean, non errespetatu eta bereizi behar baitira azaldu berri ditugun fase guztiak, elkarrizketatzaileak behaketa faktoreen ebaluazio fitxa eta azken ondorioen txostena bete behar ditu. Aldi berean, hautagaiak
|
bere
burua ebaluatu behar du, eta, autokritika eginez, zer erantzun hobetu ditzakeen eta nola hobetuko lituzkeen azaldu behar du.Taldeko beste ikasleek beren iritzia eman dezakete.
|
2014
|
|
Ikaslea autoebaluazioan trebatu ondoren, ebaluatu beharreko portaera deskribatzen du irakasleak egun jakin batean. Ikasleak
|
bere
burua ebaluatu behar du portaera horri buruz, eta irakasleak ere ikaslea ebaluatuko du portaera berberari dagokionez.
|
|
tresna hau osatzen duten 8 itemak lotuta daude ikasleak bere errendimendu akademikoari buruz duen pertzepzioarekin eta, orobat, bere buruaz duen irudiarekin ikasle gisa (auto hautemate akademikoa). Galdetegi honetan ikasleak
|
bere
burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ez nator bat inola ere/ 5 erabat ados). Galderak tankera honetakoak dira:
|
|
tresna hau osatzen duten 16 itemak lotuta daude ikaslearen autorregulazio akademikoaren mailarekin eta Cuestionario de Aprendizaje Autorregulado galdetegiaren egokitzapena da (Torre, 2007). Galde sorta honetan ikasleak
|
bere
burua ebaluatzen du Likert eskala batean (1 ni ez naiz horrelakoa/ 5 nire burua islatuta ikusten dut). Galderak horrelakoak dira:
|
2018
|
|
|
Bere
burua ebaluatzeko Finlandiak PISA erabiltzen du erreferentziazko froga gisa, eta ez da harritzekoa, beraz, froga horretan goreneko postuetan azaltzea, urtez urte, 2000az geroztik. Euren hobekuntza planak PISAren arabera diseinatzen dituztenez, froga horrek neurtzen dituen diziplina guztietan daude aurretik.
|
2021
|
|
Beste zerbait da ebaluazioariketa horiek zer nolako pisua eta inpaktua duten irakasleak egiten duen ebaluazioan eta kalifikazioan. Eta, horrek eragina du ikasleek hartzen duten arduran eta jarreran, bai
|
bere
burua ebaluatzerakoan, bai kideak baloratzerakoan. Ikasleek euren ebaluazio prozesuan egiten duten ekarpenak eragin erreal eta esanguratsu bat izan ezean, batzuetan, horiek ez diote seriotasunik eta baliagarritasunik ikusten, eta modu batean zein bestean baldintzatutako balorazioak egiten dituzte, besteak beste, segurtasun falta, lotsa edota axolagabekeriaren ondorioz.
|