2010
|
|
Ez, ez dugu zuek bezala pentsatzen. Guretzako euskara, ez da baserri batean edo urrezko bitrina batean gorde behar dugun gauza bat, guretzako euskara, gure egintza guztietan
|
beraz
balia gindezkeen gauza bat izatea nahi dugu.
|
2015
|
|
Elkarrizketa politikoaren atalean, lehendakariaren testuak indarraren erabilerari uko egitea jartzen zuen elkarrizketarako baldintza etiko bezala. ELArenak, aldiz, distentsio ekimenak eskatzen zizkien bi aldeei (su etena eta presoen hurbilketa) gatazka gizatiartzeko eta elkarrizketa errazteko; gainera, ELArenak kritika zuzena egiten zion estatuaren estrategiari, gatazkaren konponbideari muzin egiteaz gainera, gatazka
|
bera
baliatzen ari zelako zilegiak ziren planteamenduak kriminalizatzeko, desobedientzia zibila adibide.
|
|
ELA ekintza batasuna sakontzeko gertu zegoen, baina ez, inondik ere, bere eragin eremua inori uzteko. LABek 18.000 kide inguru eta 117 liberatu aitortzen zituen; barne antolakuntza egokitzen ari zen, hein batean ELAren ereduari jarraituz; ELAren iduriko, 789 borroka armatuaren etenaren ondorengo egoera
|
bere alde
baliatzen saiatzen ari zen LAB, batik bat Ezker Abertzalearen influentzia eremuan, euskal hiztunen artean edota gazte giroan haizea bere alde zuela sinetsita. LAB ez zen, ordea, egokipen prozesuan ari zen erakunde bakarra.
|
|
Nolanahi ere, ELA ez zen erakundeetako parte hartzearekin itsutzen; uste zuen parte hartze hori tentuz erabili behar zela, agintariak
|
bere alde
baliatu zaleak baitziren elkarrizketa sozialerako sortzen zituzten erakundeak; horregatik sindikatuak zorrotz jokatu zuen eragileen independentziaren bermea exijitzerakoan, eta ez zuen erreparorik izan erakundeetan egoteari uko egiteko ere, haien osaketak edo funtzionamendu arauek sindikatuaren posizioa lausotzeko edo nahasteko arriskua zekartela iruditu zitzaionean.148
|
2017
|
|
[...]. Guretzako, euskara ez da baserri batean edo urrezko bitrina batean gorde bear degun gauz bat, guretzako euskera, gure egintza guztietan
|
beraz
balia gindezken gauz bat izatea nai dugu". 7
|
2018
|
|
" [Idazleak] darabilen helburua ez da egunen batean norbaitek idazki hori aurkitzean,
|
bera
baliaturik dialektologiako azterketa bat egiteko aukera izan dezan bermatzea, helburua ez da izkribu horretan idazlearen herrian erabiltzen ez den hizkuntza aldaera bat bera ere ez agertzea, idazlea gehienetan ez da horretaz sobera kezkatzen; idazlea mezu bat argi eta xuxen transmititzeaz eta era errazean ulertarazteaz arduratzen da nagusiki" (Camino, 2009, 313).
|
2021
|
|
Familia oneko emakume erromatarrek irakurtzeko aukera izaten zuten, bai, baina hartaz etorkizuneko hizlarien ama eta maistra modura erabiltzeko. Beste batzuk hezteko hezita, ongi hitz egiten ikasten zuten beren seme alaben mesedetan, baina ez
|
berak
baliatzeko beren hitz jarioaz, horrek ekarri izanen baitzuen zegokien mundu pribatuaren muga gainditu eta gizonezkoei beren lanbideen esparruko postuak kentzea. Aukera gutxi zuten etxezuloko mugetatik haratago nabarmentzeko edo entzun zitzaten lortzeko.
|