Emaitzak: 6
2013 | ||
Heriotzaren atarikoa eta heriotza | bera aztertzean, ardatz hartzen dugu gure gizartean, oro har, pertsonak zahardadez hiltzen direla sarrien, urte askorekin, eta gaixotasun prozesuen ondorioz. Dena den, beti ez da hori gertatzen, eta ezin dugu baztertu beste asko gazterik hiltzen direla, mendekotasun aldia bizi izan gabe; edota, badaudela beste pertsona batzuk, mendekotasunean bizi nahi ez dutenak edo mendeko izaten hasi orduko hiltzea erabakitzen dutenak, ez baitute jarraitu nahi zentzurik ez duen bizitza batean. | |
Batetik, bezeroek zituzten sintomen jatorria inkontzientean zegoela eta, ondorioz, bezeroak ezin zirela haien arrazoiez jabetu. Bestetik, uste zuen | berak aztertutako arazo gehienek zerikusia zutela desio sexualak asetzeko zailtasunaren ondorioz sortutako gatazka sexualekin. Azkenik, haurtzaroari izugarrizko garrantzia eman zion, heldu askoren arazoen jatorria aro horretan zegoela aldeztu zuen-eta (Palacios, 1990). | |
2020 | ||
Garapen profesionalaren inguruan balorazio positiboa egin badute ere, hiru arlo nagusi bereizten dira erantzunetan, aldi berean iRAKER programaren helburuekin bat datozenak; hots, garapen profesionala irakaskuntzan, ikerkuntzan eta kudeaketa arloan garatzen da batez ere. Hala ere, hiru esparru horietan ere badira ezberdintasun nabariak eta ezinbestekoa da bakoitza | bere aldetik aztertzea. | |
Esan nahi baita, Gizarte Zientzien ikuspegi kritiko batetik hasita, gertakarien intentzioa bera ere azpimarratu nahi dugu, baita gizartea hobetzeko balioak transmititzen eta baita herritarren inplikazioa lortzen saiatu ere, gizartean eragiteko. Ondarearen didaktikaren oinarrizko xedea iraganeko eta oraingo gizarteak ulertzea da, ondareelementuak lekuko eta aldi | berean aztertzeko iturri ere izan daitezen, bai eta haien bidez iraganeko ezagutza lortu ahal izatea ere egungo egoera ulertzeko eta etorkizuna iragartzeko. | |
2021 | ||
Orain arte, Giza Eskubideen Zuzenbidea eta Nazioarteko Inbertsio Zuzenbidea bakoitza | bere aldetik aztertu ditugu, bi mundu banandu eta ezberdintzat joz, itsaso desberdinetako naufragoak izango balira bezala. Aitzitik, uste dugun baino antzekotasun handiagoak dituzte. | |
Fidagarritasuna bermatzeko, erreproduzigarritasun diseinu bat egin dugu, zeinean gutxienez bi behatzaile eta% 85eko adostasuna behar diren (Nieto eta Gonzalez, 2002). Horretarako, ikerketa taldeko bi ikertzailek bakoitzak | bere aldetik aztertu dugu talde eztabaida bat, eta norberak bere kabuz kategorizatu, analisiaren sistematizazioa ziurtatzeko. Lortutako adostasun maila% 88koa izan da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bere aldetik | 3 (0,02) |
bera | 1 (0,01) |
berak | 1 (0,01) |
berean | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bera aztertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera aztertu arazo | 1 (0,01) |
bera aztertu iturri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |