Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2013
‎Heriotzaren atarikoa eta heriotza bera aztertzean, ardatz hartzen dugu gure gizartean, oro har, pertsonak zahardadez hiltzen direla sarrien, urte askorekin, eta gaixotasun prozesuen ondorioz. Dena den, beti ez da hori gertatzen, eta ezin dugu baztertu beste asko gazterik hiltzen direla, mendekotasun aldia bizi izan gabe; edota, badaudela beste pertsona batzuk, mendekotasunean bizi nahi ez dutenak edo mendeko izaten hasi orduko hiltzea erabakitzen dutenak, ez baitute jarraitu nahi zentzurik ez duen bizitza batean.
‎Batetik, bezeroek zituzten sintomen jatorria inkontzientean zegoela eta, ondorioz, bezeroak ezin zirela haien arrazoiez jabetu. Bestetik, uste zuen berak aztertutako arazo gehienek zerikusia zutela desio sexualak asetzeko zailtasunaren ondorioz sortutako gatazka sexualekin. Azkenik, haurtzaroari izugarrizko garrantzia eman zion, heldu askoren arazoen jatorria aro horretan zegoela aldeztu zuen-eta (Palacios, 1990).
2020
‎Garapen profesionalaren inguruan balorazio positiboa egin badute ere, hiru arlo nagusi bereizten dira erantzunetan, aldi berean iRAKER programaren helburuekin bat datozenak; hots, garapen profesionala irakaskuntzan, ikerkuntzan eta kudeaketa arloan garatzen da batez ere. Hala ere, hiru esparru horietan ere badira ezberdintasun nabariak eta ezinbestekoa da bakoitza bere aldetik aztertzea.
‎Esan nahi baita, Gizarte Zientzien ikuspegi kritiko batetik hasita, gertakarien intentzioa bera ere azpimarratu nahi dugu, baita gizartea hobetzeko balioak transmititzen eta baita herritarren inplikazioa lortzen saiatu ere, gizartean eragiteko. Ondarearen didaktikaren oinarrizko xedea iraganeko eta oraingo gizarteak ulertzea da, ondareelementuak lekuko eta aldi berean aztertzeko iturri ere izan daitezen, bai eta haien bidez iraganeko ezagutza lortu ahal izatea ere egungo egoera ulertzeko eta etorkizuna iragartzeko.
2021
‎Orain arte, Giza Eskubideen Zuzenbidea eta Nazioarteko Inbertsio Zuzenbidea bakoitza bere aldetik aztertu ditugu, bi mundu banandu eta ezberdintzat joz, itsaso desberdinetako naufragoak izango balira bezala. Aitzitik, uste dugun baino antzekotasun handiagoak dituzte.
‎Fidagarritasuna bermatzeko, erreproduzigarritasun diseinu bat egin dugu, zeinean gutxienez bi behatzaile eta% 85eko adostasuna behar diren (Nieto eta Gonzalez, 2002). Horretarako, ikerketa taldeko bi ikertzailek bakoitzak bere aldetik aztertu dugu talde eztabaida bat, eta norberak bere kabuz kategorizatu, analisiaren sistematizazioa ziurtatzeko. Lortutako adostasun maila% 88koa izan da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia