2008
|
|
alemana. Lehendik zerbait zekien arren343, serioski 1906 urte bukaeran hasi zen ikasten, Bruselan, K. F. Ritter irakaslearekin, haren liburua erabiliz344 Aleman hizkuntza Koloniara joatean sakondu ahal izan zuen,
|
bere
asmoetako bat horixe zelarik («pasé á Alemania con objeto de hacer estudios de Fuga y Orquesta, dominar la tan dificil lengua tudesca (que hasta entónces no hacia más que arañar)[...] »345). 1909rako ulermen, mintzamen eta irakurmen maila askia lortu zuen, nahiz ez idazteko erraztasunik346 Honekin lotuta aipagarria da, Azkueren Koloniako aldiaz Pedro Yrizar ek jaso zuen pasadizo bat:
|
2010
|
|
Sarreran
|
bere
asmoetariko bat aitortu zuen egileak (hemendik aurrera grafia gaurkotuz, irakurketa errazteko asmotan):
|
2012
|
|
Zenbaitetan hari begira gelditzen zen, unetxo batez, Burlatarantz zihoazela; bereziki, ikuskari izan zen garaian. Ikuskaritzan eman zituen urteetan
|
bere
asmoetariko bat izan zen bere ardurapean zeuden ikastetxe edo institutuetan belarguneren bat izan zezaten ahalegintzea. Belarra ikustea, zapaltzea eta usaintzea ikasleen garapen orekaturako mesedegarri zelakoan zegoen, are gehiago Iruñerriko gazte eta gaztetxorik gehienek, hiritarrak izan arren, beren erreferentzia munduak gurasoren baten herrian ere bazituztela sustraituta kontuan hartuz gero.
|
2013
|
|
Akats handia da, inpultsiboak baitira eta garestiak eta beti osasungarriak izaten diren artikulu asko erosi nahi baitituzte. Askotan, ondo portatzea lortzen bada,
|
bere
asmoetako bati ematen zaio, eta saskiaren kostua behar ez den moduan igotzen duten produktuak erosten dira. Baina helduak ere apetatsuak dira.
|
|
Izan ere, almirante nafarrarekin joandako jesuitak hango uzta espiritualaren joritasunaz konbentzituta zeuden, eta, lehenbailehen, hara itzultzeko baimena lortzeari ekin zioten. Aita Eusebio Kinok laster topatu zuen
|
bere
asmoekin bat egingo zuen jesuita kidea: Aita Juan Maria de Salvatierra milandarra().
|
2016
|
|
Aurreko fasean, haurtxoa atxikimendu figuraren egoera aztertu eta
|
bere
asmoekin bat zetorren konturatzeko gai zen; fase honetan, atxikimendu figurak izango duen jokabidea aurreikusteko gai da, eta horren arabera joka dezake. Barne eredu horiei esker, ez du egoera bakoitza aztertu behar, zeren, aldez aurretik bai baitaki amaren laguntza izango duen ala ez.
|
2021
|
|
Ezin genuen elkarrengandik gehiago hartu. Uste dut ez nuela ikasi Christineren ariman irakurtzen eta, horregatik, ez dakit
|
bere
asmoren bat zapuztuta geratu zen ala, azalean behintzat erakusten zuenaren arabera, beste esperientzia aberasgarritzat baino hartu ez ote zuen. Entzun dut, horretarako mihi pozoitsuak ez direlako inoiz falta, are gutxiago gure Avgin, zenbait urte geroago, orgia eta itsas bidaietan kontatzen zuela nik bera nirekin betiko bizitzea nahi izatea zela bere bizitzako konkistarik preziatuenetako bat, espaziora egin zuen lehen txangoa baino zirraragarriagoa.
|
|
Horrek ezinegona sortzen zion, nahiz eta urte hori pentsatzeko hartuko zuela bere buruari esan, aurrerantzean zer egingo zuen erabakitzeko, deseroso ikusten nuen. Ahaleginduko zen umeak ahalik eta hobekien molda zitezen hiri eta bizimodu berrira, baina amatasuna bizitzaren erdigunea izatea ez zen ordura arte
|
bere
asmoetako bat izan.
|