2012
|
|
Barru barrukoa da.
|
Bere
arimaren historia. Jainkoarekin hartu emon pertsonal eta barru barrukoan bizi izaniko arimaren historia; aitor entzuleentzat, honeen eskariz eta aginduz, idatziriko kontu emote zehatz eta harrigarria.
|
|
Gero, berak bizi izaniko esperientziatik, otoitzaren eta otoitz graduen irakaspen sakon eta miresgarria emotera jotzen dau; Jainkoak egiten eutsazan grazia mistikoen kontaketak betetzen ditu gainerako orrialderik gehienak; parte onekoak, txarrekoak edota bere begitazioak ete ziran bereizteko kezkak; aitor entzuleekin, teologo eta gai espiritual eta erlijiosoetan adituak ziranekin izan zituan amai bako hartu emonak; San Jose monasterioaren fundazioa eta hor izan zituan eragozpen, kontrakotasun eta laguntzak? Grazia mistikoak kontatzean eta
|
bere
ariman jazotzen zanaren kontu emotean, askotan, berba edo adierazpen egoki barik ikusten dau bere burua, zer eta zelan esan ez dakiala. Horregaitik, hori guztia adieraztea protagonista berarentzat be gaitza izanik, are gaitzagoa izan behar itzultzailearentzat.
|
2013
|
|
–Hölderlin en idenlismoak zentzu morala dan alde badetik. Gaztaroan goraldu dituan giza idealak beti iraun dabe
|
bere
ariman, baina izadian eta gizakiaren jazokun eta egintzetan aragituta. Batera, naturaren indar itsua gizakiagan eltzen da ezagupen izatera, bera benetan izatera, giza espirituan gauzatzen da munduaren, espiritua?,, jainkozkoa?
|
|
Bizitza Liburua aitor entzuleen aginduz eta eskariz burutua da.
|
Bere
arimaren historia kontatzen digu hor, Jainkoarekin harreman pertsonal eta barne barnekoan bizi izandako arimaren historia; aitor entzuleentzat idatzitako kontu emate zehatz eta harrigarria. Beraz, haien agindu eta eskariari erantzuteko, barnealdera begira jarri behar izan zuen, han gertatzen zena miatzen, arakatzen; bihotzaren zirrikituetatik isurtzen zena, barneko ispiluan islatzen zena, hango bizitza joria, ñabarduraz josia, hitzetan adierazi eta idazlumaz moldatzen saiatu behar zuen.
|
2014
|
|
Gaspar Daza apaizagana eta Frantzisko Salcedo laikoagana. Haiei
|
bere
ariman gertatzen zena aditzera emateko, une hartan, liburu espiritual batez baliatu zen, Bernardino Laredoren Subida del Monte Sión liburuaz. Berari gertatzen zitzaionarekin, ustez, bat zetozen edo antz handia zuten pasarteak seinalatu zizkien hauei eta, era berean, idatzizko zenbait ohar albait zehatzen azalduak gai horri buruz eskuratu.
|
|
Teresak bere esperientziak aztertzeko eta egoki azaltzeko egiten dituen ahaleginak,
|
bere
ariman zer gertatzen zen zehatz mehatz aditzera eman beharragatik dira, zentsoreen eta Inkisizioaren arreta piztea saihestearren. Gainera, beldurra zuen bere bizipen mistikoen aurrean; horregatik, nahi zuen bere otoitz era ongi ulertzea; argi egin nahi zuen barne esperientzia haietan.
|
2015
|
|
ez da ilunpe itsuagorik, ezta ilun eta beltzagorik hura baino. da jakitea, hainbesteko distira eta edertasuna eman zizkion eguzkia bera oraindik
|
beraren
arimaren erdian egonik, han ez balego bezala dela Harengandik parte izateko, Haren Maiestateaz gozatzeko egiaz gai izan arren, eguzkian bertan diz diz egiteko kristala gai den bezala. Ezerk ez dio onik egiten, eta hortik dator, horrela bekatu astunean egonik, egin ditzan egintza on guztiak inolako fruiturik gabeak izatea zeruko aintza lortzeko; izan ere, iturburu hartatik, Jainkoagandik, ez badator, gure bertutea hortik baita bertute, eta Harengandik aldendurik, ezin daiteke atsegin izan haren begietan; azken batean, bekatu astun bat egiten duenaren asmoa ez da Hura poztea, deabruari atsegin ematea baizik; hau ilunpea bera denez gero, arima gaixoa ere ilunpe berean murgildurik geratzen da.
|
2016
|
|
Barru barrukoa da.
|
Bere
arimaren historia. Jainkoarekin hartu emon pertsonal eta barru barrukoan bizi izaniko arimaren historia; aitor entzuleentzat, honeen eskariz eta aginduz, idatziriko kontu emote zehatz eta harrigarria.
|