Emaitzak: 7
2013 | ||
Laburpenaren estrategia: egin | beharrekoaren inguruko informazioa sintetizatzea. | |
2014 | ||
Infoxikazioaren ondorioak honako hauek izan daitezke, besteak beste: aztertu | beharreko informazio kopuru handiak, informazio gehiegi biltzea, iturri ezberdinen kontraesanak jasotzea edota datu garrantzitsuenak bereizteko arazoak izatea. | |
2017 | ||
Era berean, biktimari agintari eskudunekin duen lehen harremanetik informazioa jasotzeko eskubidea aitortzen zaio, eta eskubide hori prozeduraren fase bakoitzean eguneratu behar dela xedatzen du BEk. Are gehiago, BEk biktimak jaso | beharreko informazio zehatzaren zerrenda jasotzen du (5 art.) 44 Zerrenda horretan baina, faltan somatzen dugu biktimari Ministerio Fiskalak zigor prozesuan duen paperaz ezer ez esatea, bera baita bere interesak defendituko dituena epaiketan ez agertzea erabakitzen badu. | |
...rtuan idazkariak biktimari, idatziz, epaiketa noiz eta non ospatuko den jakinarazi behar dio, nahiz eta parte hartu behar ez (PKLren 785.3 art.). Orobat, sententziaren berri ere emango dio, nahiz eta prozesuan jardun ez (PKLren 789.4 art.), baita apelazioa aztertzeko burutuko den bistarena ere, nahiz eta bere parte hartzea beharrezkoa ez izan (PKLren 791.2 art.). Biktima bereziek edo zehatzek jaso | beharreko informazioaren inguruan xehetasun gehiago xedatzen dute aipatutako lege bereziek (IDSADBLSLren 15 art.; GIBONLren 18 art.,?) | |
2018 | ||
Behin eragile guztiekin elkartu eta jaso | beharreko informazioa eskuratuta, analisi kualitatiboa egiteari ekin genion. Analisi hori metodo induktibo deduktibo batean oinarritu eta 2 taulan azaltzen den kategoria sistema ondorioztatu genuen: | |
2019 | ||
Besteak beste, testuaren irakurlea, gaian kokatu eta testua ulertzeko, testuinguru diskurtsibora jo beharrean dago. Arazo horri aurre egiteko, proposamen didaktikoan sarrera eredugarri batzuk ardatz, ikasleek sarrerek bildu | beharreko informazioa identifikatuz eta baliatuz sarrerak ekoitzi dituzte. | |
Laburbilduz, alde batetik, ikasleek, oro har, moduluan eskainitako ereduari jarraiki, sarreretan bildu | beharreko informazioa (gaia, eztabaida iturria eta idaztearen motibazioa) biltzen dute. Haatik, moduluan informazio hori biltzera bideratzearen ondorioz, ikasleek sorturiko sarrerak molde bera ardatz eraikitakoak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beharreko | 7 (0,05) |
Lehen forma
beharreko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
beharreko informazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
beharreko informazio eskuratu | 1 (0,01) |
beharreko informazio identifikatu | 1 (0,01) |
beharreko informazio kopuru | 1 (0,01) |
beharreko informazio sintetizatu | 1 (0,01) |
beharreko informazio xehetasun | 1 (0,01) |
beharreko informazio zehatz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |