Emaitzak: 9
2001 | ||
Leihatilaz lehiatilablokearen kasuan, gainera, idatzizkoaren ulermena hobetzeko irakurmen ariketaren bat txertatzen da, hala nola herri aldizkari ofizialenpasarteren bat. Atal honetan irakasleak material osagarria erants dezakeikasleen | behar zehatzei erantzuteko. | |
2002 | ||
d) Etengabeko prestakuntza planak eta ekimenak bultzatu. Plan horiek malguak izan behar dute, | behar zehatzei erantzungo dietenak eta ebaluazioarenarabera moldatuak. | |
2005 | ||
arazo eta egoera horri buruzko prestakuntza kontestualizatua ematen zaie irakasleei. Mintegi edo ikastaro horren helburuaez da informazioa ematea bakarrik; | behar zehatzei erantzuteko lanaplanifikatzen ere erakusten zaie. | |
Lan pedagogikoaren ezaugarriei buruzko akordioak bultzatzen ditu: ikastetxeak ikasleriaren | behar zehatzei erantzuna ematen die. Ikasleria horrekbere ezaugarri bereziak ditu eta ikastetxeak ezaugarri eta behar horieierantzuna emateko gaitasuna behar du. | |
nola ikusten dut gatazka eta bere irtenbidea? zeintzuk diranire | behar zehatzak, nola hobetuko dugu bi taldeen arteko harremana? | |
2009 | ||
Hala ere, bide batak ez du bestea kentzen. Erabil dezakezu ohiko programa bat eragiketa orokorrak egiteko, eta gainera Perl apur bat ikasi zeure | behar zehatzei erantzuna emango dieten programak idazteko. Gure aholkua badakizu zein den: | |
Liburu honen helburua da konputagailu bidez testuak aztertu eta manipulatu nahi dituztenei euskaraz nolabaiteko abiapuntua eskaintzea. Gaur egun testuekin lan egiteko tresna ugari diren arren (zuzentzaile ortografikoak, hiztegiak on line, dokumentu bilatzaileak, etab.), eskura ditugun tresna horiek ez diete beti gure | behar zehatzei erantzuten. Zer egin orduan? | |
2011 | ||
Ez dago esan | beharrik ZEHATZ U.E.U.kin dagoela, ZEHATZ bere eremuko indar apal guztiekin U.E.U.n dagoela. (...) | |
2014 | ||
Bakoitzaren | beharrak zehatzago aztertzea egokiagoa izan arren, nahiko euri biltzeko pertsonako 25 m2 ko estalkia kalkulatzea gomendatzen da. Erabilitako eraikuntza materialek ez dute gai toxikorik isuriko, eta ahal den neurrian zikinkeriak ez pilatzeko leunak izango dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
behar zehatz | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
behar zehatz erantzun | 6 (0,04) |
behar zehatz aztertu | 1 (0,01) |
behar zehatz u.e.u.kin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |