2011
|
|
Horrenbestez, lehen laguntzen oinarrizko ezagutza izan behar dugu, eta argi izan
|
behar
dugu zer egin behar dugun, eta batez ere, zer ez dugun egin behar.
|
2012
|
|
Garbi eduki
|
behar
dugu zer nahi dugun komunikatu. Horretarako, garrantzizkoa da gaiarekin zerikusia duen informazio guztia ezagutzea.
|
|
Mezuak transmititzea lortzeko, lehenik eta behin argi eduki
|
behar
dugu zer nahi dugun transmititu. Erraza dirudi, baina ez da.
|
|
Gutun komertzialak idaztean, ondo aztertu
|
behar
dugu zer motatako egoeratan gauden, nor den hartzailea, zer harreman izan nahi dugun harekin, zer komunikatu nahi dugun eta mezua zer tonutan jasotzea nahi dugun:
|
|
Materialak aukeratu eta eskuratu baino lehen, kontuan hartu
|
behar
dugu zertarako nahi ditugun, nolakoak izan behar duten, zer garatzen lagundu behar diguten, nola aurkeztuko ditugun eta noiz berritu ditugun. Jolasteko materialak ez dira erabili behar gizarte interakzioak (hezitzailearekikoak edo gainerako haurrekikoak) ordezteko soilik.
|
|
Helburu didaktikoen araberako materialak erabili behar dira, hau da, hezitzaileak argi izan
|
behar
du zer lortu nahi duen txokoan erabiltzen dituen materialekin, gero, helburuak lortzeko balio izan dioten ala ez eta aldatu behar diren jakiteko. Hezitzaileak materialen aurkezpen sinplea eta azalekoa egingo du, haurrengan jakin mina eta esploratzeko gogoa pizteko.
|
|
Iraupenari dagokionez, txokoak luzarorako muntatu behar dira (hiruhilekorako); beraz, argi izan
|
behar
dugu zer helburu lortu nahi diren haurrek eremu horietan egingo duten edo egin duten jarduera piloaren bidez.
|
|
Galdetegia prestatzerakoan argi eduki
|
behar
dugu zer informazio lortu nahi dugun eta hori oso galdera zehatzetan islatu, ordenarik egokienari jarraituz. Orokorrenetik zehatzenera joango da, eta gairik arinenetik zailenera.
|
|
Erreaktibo argiak idatzi behar dira. Alegia, galdekatuak zehatz mehatz jakin
|
behar
du zer galdetzen zaion.
|
|
Hori lortzeko, beharrezkoa da jarduerak planifikatzea, eta plangintza horrek, ezinbestez, pertsona bakoitzaren izatetik abiatu behar du. Jakin egin
|
behar
du zer dakiten haurrek, zer pentsatzen duten, nolakoak diren, zer ikasi nahi duten eta zer ikas dezaketen (hasierako ebaluazioa), horiek guztiak aintzat hartu eta hezitzailearen esku hartzea horietara moldatzeko.
|
|
Piklerren metodologia aplikatzeko, institutuan lan egiten duten guztiek jakin
|
behar
dute zer den esku artean daukatena eta zein den proiektuaren funtsa. Hori dela eta, bertako hezitzaileak ez dira umearekin egotera pasatzen formazioa amaitu arte.
|
2013
|
|
Liburu honetako unitate bakoitzean, hasierako kasu praktiko bat dago, lan jarduerarekin zerikusia duen egoera bat planteatzen duena eta lan unitatearen edukiari lotua dagoena. Ikasi
|
behar
duzunak zertarako balio duen uler dezazun pentsatuta dago. Hasierako egoera batez eta kasuaren azterketa batez osatuta dago.
|
|
Kontaktore batean konexioak nola egiten diren ulertzeko, lehenik jakin
|
behar
duzu zer atal dituen eta nola funtzionatzen duten kontaktorearen barnean.
|
|
egon daitezkeen akatsak edo ahulguneak identifikatutakoan, zuzendu egiten ditugu.PLANIFIKAZIOA KONTROLA2.4irudia.Kalitate kudeaketa.Benetako kalitate kudeaketa izatekotan, enpresako prozesu guztiek integratuta egon behar dute. Pieza eta engranaje guztiak elkarrekin erlazionatuta dituen makina handi baten modura ulertu behar da enpresa, halako moldez, non haietako edozeinen funtzionamendua gainerakoen funtzionamenduaren mende baitago.Hala, bada, giza baliabideen administrazio kudeaketan, argi eduki
|
behar
dugu zer prozesu gauzatuko ditugun enpresako beste administrazio prozesu batzuekin (adibidez, langileen soldaten ordainketari dagokion gastua kontabilizatzea). Horrela baino ez dugu lortuko bikaintasunaren bidean jarriko gaituen administrazio kudeaketako sistema integratua.
|
|
Arreta interes taldeetan jartzea: erakundeek, estrategia planifikatzean, aintzat hartu
|
behar
dituzte zer interes dituzten haiekin erlazionatzen diren erakundeek eta pertsonek.
|
2015
|
|
Legezkotasun printzipioa: Legedian idatzita egon
|
behar
du zer nolako jokabideak hartuko diren delitutzat.
|
|
Esperientzia bat hasi aurretik, zehatz mehatz jakin
|
behar
dugu zer, eta nola, egin behar dugun. Horretarako, behar den informazioa bildu behar dugu aurrez.
|
|
Erabili behar ez duguna bere tokian gorde, eta hondakin disolbaezinak, iragazki papera, erabilitako pospoloak, etab.? zakarrontzira bota behar dira, inoiz ez harraskara; hondakin arriskutsuren bat bada, informazioa eskuratu
|
behar
dugu zer egin jakiteko.
|
|
Instalazioaren unitateren baten errendimendua aldatu edo hobetzeko, balbulak ireki, edo itxi edo haien posizioa aldatu baino ezin da egin. Operadoreen trebakuntzan, egoera batzuen simulazioa egiten da, eta operadoreak ikasi
|
behar
du zer balbula aldatu, zenbat ireki edo itxi behar den balbula eta zer aldagairi erreparatu behar zaion aldaketa horien ondorioak ikusteko. Martxan jartzeko eta gelditzeko prozedurak prestatzeko ere oso erabilgarriak dira P&ID diagramak; izan ere, instalazioaren funtzionamendu arrunterako instalatutako kontrol sistemak ez dute balio kasu horietarako.
|
2016
|
|
Diseinuak kontuan hartu
|
behar
du zer premia bete behar diren.
|
|
Orain arte esandako guztia kontuan hartuta, eta XXI. mendeko gizarteari begira, esan dezakegu eremu sozioafektiboa lantzea eta garatzea dela gure gizarteak duen erronka berria. Badakigu eremu sozioafektiboak eragin handia duela elkarbizitzan eta hezkuntza emozionalean, baina, batez ere, kontuan izan
|
behar
dugu zer garrantzitsua den arlo afektiboan zein sozialean trebeak diren pertsonaz osatutako gizarte batean bizitzea, hau da, gaitasun sozioafektibo handiko gizartekideak izatea.
|
|
Orainean etorkizuna lantzen da. Horrek esan nahi du haur hezitzaileak argi izan
|
behar
duela zer jokabide diren onargarriak eta zein ez, eta arauak eta mugak hasiera hasieratik landu behar dira.
|
|
Cycletime: adierazi
|
behar
dugu zer freskatze denbora izatea nahi dugun hautatutako erregistroak. Denbora hori milisegundotan adierazten da.
|
|
Halaber, adierazi
|
behar
dugu zer izen edukiko duen webguneak CParen barruan, eta, ondoren,. Transfer File, botoia sakatuko dugu.
|
|
Edozein gailu sarrera eta irteera fisikoetan konektatu aurretik, ziurtatu
|
behar
dugu zer bit duen okupatua AS i morroietako bakoitzak. Horretarako, aldagai taula bat (VAT) sortuko dugu STEP 7 n; hala, AS i busean konektatuta dauden morroi guztien bai sarreren bistaratzea bai irteeren behartzea erraztu ahal izango da.
|
|
Programa STEP 7 n sartu aurretik, jakin
|
behar
dugu zer bitek identifikatzen duen AS i morroietan konektatutako gailu bakoitza. Gure kasuan, hauek dira:
|
|
SEND en, ANY formatuan (erakuslea) adierazi
|
behar
dugu zer bitetan hasten den bidalketa eta zenbat bit bidali nahi ditudan. Kasu honetan, bi sarrera byteren balioa bidaliko dugu, baina, normalean, DB byteak bidaliko ditugu, eta ez bi bakarrik, baizik eta gehiago, lotura hori aprobetxatzeko.
|
|
RECV n, ANY formatuan (erakuslea) adierazi
|
behar
dugu zer bitetan hasiko den jasotzen eta zenbat byte jaso nahi ditudan. Kasu honetan, bi byte jasoko ditugu, eta AB124 eta AB125 irteera byteetara joango dira.
|
|
1) Zehaztu
|
behar
dute zer xede publikori bidali nahi dioten mezua.
|
|
Dumpingaren aurkako behin betiko neurria ezartzen duen erregelamenduak berak zehaztu
|
behar
du zer egin berme gisa jarritako diruarekin, behin behineko faseak iraun bitartean atxikita egon denarekin. Gehienetan hau egin ohi da:
|