2002
|
|
Unibertsitateek goi mailako profesionalak prestatu
|
behar
dituzte Zer eta zertarako irakatsi behar dugu?
|
2006
|
|
Kayserren sailkapena bere eginez. Esan
|
behar
dugu Zergatik Panpox pertsonaia nobela dugula eta pertsonaia dela nobelaren indar zentrifugoa nahiz zentripetua. Poliedroaren hostoak, ordea, espazio nobela dugu:
|
2007
|
|
Begirada kritikoa bota eta nor eta zer garen pentsaka. Nafarroako jendeak gauzak nola ikusten dituen, gizarte horrek esan eta erabaki
|
behar
baitu zer nahi duen. Bateragarri al da Nafarroaren nortasuna Euskal Herriaren izaerarekin?
|
2008
|
|
Azpiatal hau bukatzeko, gogoratu
|
behar
dugu zer gertatzen den bi eredu dauzkaten eskoletan (berdin zeintzuk diren: A/ B, A/ D edo B/ D).
|
|
Aukera guztiek izaten dute arriskurik, eta hemen ere komeni da arrisku bat aipatzea. Blogariak kontuz ibili
|
beharra
du zer esaten duen, eta zelan. Eman dezagun gazte batek egiten duela blog bat, eta bertan kontatzen duela, argazki eta guzti, asteburuetan zelan elkartzen diren lagunak, eta zelan erretzen dituzten porroak patxada ederrean.
|
2009
|
|
Eta sinesmenaz. " Zertan sinesten dugun aurkitu behar dugu, eta behin zer sinesten dugun jakinda" esan zuen," aurkitu
|
behar
dugu zer egiteko prest gauden hori defenditzeko. Armak hartu ere bai?
|
2010
|
|
Izan nahi badugu jakin
|
behar
dugu zer garen, gure burua definitu behar dugu. Horretarako zehaztu behar dugu zer garen eta zer ez garen, konparazioak eginez.
|
|
Izan nahi badugu jakin behar dugu zer garen, gure burua definitu behar dugu. Horretarako zehaztu
|
behar
dugu zer garen eta zer ez garen, konparazioak eginez. Badira beste modu batzuk meditazioarekin lotura dutenak, baina kasu honetan gure" nia" kokatu nahi dugu gizartean eta konparaketa ezinbestekoa dirudi horretarako.
|
2012
|
|
Hau da, garai hauetan kontu handiz erabaki
|
behar
dugu zertarako zorpetu nahi dugun eta zenbateko zorra hartu nahi dugun geure gain, bestela ikaragarria izango baita kostua. Zorpetu bai, ekonomiaren dinamismoa emendatuko duten bultzagarriak sortzeko, ikerkuntzan eta berrikuntzan inbertitzeko, prestakuntzaren eta jakintzaren aldeko apustu estrategikoa egiteko; gaur, zalantzarik gabe, erabaki beharrezkoak eta egokiak dira horiek guztiak.
|
2017
|
|
Baliteke autozentsura eginda ere egileak ez lortzea zentsura gainditzea. Erabaki
|
behar
du zer egin, eta hiru aukera ditu: gehiago murriztu bere laZentsuraren ondorio latza ez da indibiduala bakarrik.
|
2020
|
|
Azurmendik (ibid.: 18) dio birpentsatu
|
behar
dugula zer esan nahi duen kontzeptu horrek. Zeren gaur egun komunitatea ez baita eskola, ez enpresa, ez herria, ez nazioa edo estatua, edo ez soilik...
|
2021
|
|
Ze, klaro, asko langileak ziren, Altos Hornos eta fabriketakoak. Jende euskaltzalea zen, oso ekintzailea, baina euren ordutegietara moldatu
|
behar
duzu zer edo zer egin nahi baduzu. Gugana etorri ziren asko, denerako prest, eta gu ere beraiengana joan ginen.
|
2023
|
|
Kontu handiz dira baloratu beharrekoak gerraurreko emakumeen testuak eta ekarpenak, izan zirena eta esan nahi izan zutena dagokion neurrian ulertzeko. Ongi jakin
|
behar
genuke zergatik idatzi zuen Euskal Herrira hurbildu zen emakumezko kazetari madrildar hark, 1931ko erreportajean, ondorengo hau:
|