2013
|
|
1 Ezer baino lehen, argi izan
|
behar
duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun.
|
|
4 Partekatu talde handian ikaskide guztien ekarpenak eta osatu erantzunak. Kontuan izan adierazi
|
behar
duzula zer gertatzen den (sintomak), gaixotasunaren izena eta ondorioak.
|
2014
|
|
Prozesu baten urratsak adierazteko, jarraibide testua baliatzen da. Testu horiek oso egokiak dira ekintzak deskribatzeko; izan ere, ekintza bat egin
|
behar
duenari zer urrats egin behar dituen eta nola egin behar dituen adierazten dio.
|
2016
|
|
2 Bete ezazu irakasleak eskuratuko dizun fitxa, aukeratutako pertsonaiaren lekuan jarrita. Bertan, ahalik eta modurik zehatzenean adierazi
|
behar
duzu zer pentsatu duzun aurretik. Lasai, ez duzu zure izena jarri behar!
|
|
Bintaren komunitatean gizarte zibilak oinarrizko behar sozialak asetzeko ekintzak pentsatzen dituela ikusi dugu. Baina ekintzak pentsatu aurretik, garbi izan
|
behar
duzu zer helburu lortu nahi duzun/ dituzun. Helburuak pertsona bakoitzak mundu idealaz duen ikuspegiaren araberakoak dira.
|
|
1 Aurrenik, argi izan
|
behar
duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei:
|
|
1 Aurrenik, argi izan
|
behar
duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei:
|
2017
|
|
4 Antzeko beste emanaldi edo lan bat egin
|
behar
bazenute zer ez zenukete horrela egingo?
|
|
Ez da gauza bera herriko zaharren aurrean edo ikasle talde baten aurrean aritzea. Bertsolariak kontuan hartu
|
behar
du zer ENTZULE MOTA duen aurrean, zein diren haien ezaugarriak.
|
|
Ikertzaile batek bere emaitzak argitaratzea erabakitzen duenean, kontu handiz hautatu
|
behar
du zer aldizkaritara bidaliko dituen emaitzak, aldizkarien espezifikotasuna aintzat hartuta. Ikerketaren gai espezifikoa kontuan hartzeaz gain, aldizkariak izan dezakeen inpaktua ere aintzat hartzeko kontua da erabakia hartzean.
|
|
P= 2= 16 34 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan
|
behar
duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
3050ANTZINAROA ERDI AROAGaur egunANTZINAROKO EGIPTO ERROMAKO INPERIOA4 Planifikazio jardueraXVI. mendeaXVII. mendeaXVIII. mendeaAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan
|
behar
duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan.
|