Emaitzak: 7
2010 | ||
Planifikazioak bikoitza behar du izan: ikasgaiaren edukiekin batera irakasleak aurreikusi | behar du zein komunikazio estrategia, euskarri eta baliabide erabiliko dituen ikasleak ikasgaiari zentzua emateko eta gelan komunikazioa bermatzeko, alegia, ikaste irakaste prozesua esanguratsua izan dadin eta, horren ondorioz, ikasleak jakintzagaia eta horrekin batera hizkuntza eskura dezan (Laplante, 2004). | |
Lehenik eta behin, gogoan izan | behar dugu zein diren gure formazioaren protagonistak: gaur egun unibertsitate ikasleak dira eta hizkuntza maila akademiko ona behar dute; eta etorkizunean eskolako irakasle izango dira, haien ikasleen hizkuntza eredu, eta instituzioaren eta gurasoen aurrean erantzun dute. | |
2015 | ||
Egoeraren eta joeren gaineko kontzientzia hartzea da, gure ustez, bigarren zeregin nagusia. Bereziki, jabetu egin | behar dugu zein garrantzitsuak diren eremu euskaldun horiek euskararentzat eta horiek babesteak lehentasuna izan behar duela. Izan ere, irudipen argia dugu, duela 30 edo 50 urte euskararen berreskurapenean lehentasunak finkatu zirenean, gehientsuenok uste izan genuela euskara ahulago zegoen lurraldeetan indartzea zela lehentasuna. | |
Iñigo Igartzabal Bidegain – Jarreretatik portaerak ulertu nahian | behar dugu zein den geure portaera. Guk geurean egin genuke lehen hitza, eta gero horri eusten saiatu; baina esatea edo pentsatzea bezain sinplea balitz... | |
2017 | ||
Horrelako eginkizun bat betetzeko aurrelan handia egin beharra dago eta batez ere, elkarteak baloratu | behar du zein den bere posizioa eta zein den abiapuntuko egoera. Elkarteek, beren egoera aztertzerakoan, honako galderak egin diezazkiokete beren buruari: | |
2022 | ||
Interes taldeen azterketa ona eta zehatza egiteko, enpresak berak aztertu eta esan | behar du zein diren kasu eta momentu bakoitzean bere lehentasunezko interes taldeak, eta lekuan lekuko azterketa zehatza egin behar da. | |
Interes taldeen azterketa ona eta zehatza egiteko, enpresak berak aztertu eta esan | behar du zein diren kasu eta momentu bakoitzean bere lehentasunezko interes taldeak, eta lekuan lekuko azterketa zehatza egin behar da (hala jaso dugu marko teorikoan). Nolanahi ere, ikuspegia argitze aldera, guk multzo orokorrak definitu ditugu artikulu honetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan zein | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |