2000
|
|
Eta horida,. Analista al naiz? nork esan
|
behar
duen jakiteko auzia planteatzen duena.Lehenik, analisiaren praktikak ordena soziala auzitan jartzen du eta bere balioen asaldura eratzen du. Bigarrenik, analista bera ez da agertzen Estatuarentzatidentifikagarri.
|
2001
|
|
izeneko ariketa izan zen lehenengo faseariamaiera eman eta bigarrenaren atarian jarri gintuena. Ariketa horretan, prozedura orrian garbi ikusten den bezala, ulermen ariketen prestaketarako gutxienekoirizpideak eztabaidatzen ahalegindu ginen, ariketak prestatzerakoan ikasleeknondik nora jo
|
behar
zuten jakin zezaten. Horrenbestez, prest zegoen guztia lanariekin ziezaioten.
|
2002
|
|
egunero, astero, hamabostero...), bai eginkizunetan (zer nolako ariketak planteatuko diren, zertarako...). Horren helburua daikasleak ohitura batzuk hartzea eta momentu oro zer egin
|
behar
duen jakitea. Horrela, lan egitasmo pertsonala diseinatzeko baliabideak eskuratzeamesedetuko dugu.
|
|
Ondo landuaz emankor izan dadin nahi duzun etxaldea erosi duzunez, eta neuk ere neurea balitz bezala arta dezadan eskatzen didazunez, ahalegintxoa egingo dut; eta ez soilik neu bizi naizen artean, zer egitea komeni den aholkatuz, baizik eta baita hil ondoren ere. Ezin baitut onartu Sibilaren ahotik jalgitakoak bera bizirik den bitartean soilik izatea gizakiarentzat baliagarri, baizik eta baita bera hil eta gero ere, are jende ezezagunarentzat ere; urte askotan itzultzen baikara ofizialki horren liburuetara, mirari baten ondoren zer egin
|
behar
dugun jakin nahi dugunean; era berean ezin da onartu nik, bizirik naizen bitartean ere, ezer ez egitea adiskide eta tartekoei laguntzeko.
|
2003
|
|
Giro horretan, beharrezkoa zen euskal kulturgintzan, oraindik ez zen euskalgintza hitza erabiltzen? ari ziren pertsonak, taldeak eta erakundeak bateratzea, «zer nahi dugun, noraino joan behar dugun, zein bide urratu behar, zein urrats eman
|
behar
dugun jakitea eta elkarrekin erabakitzea»101 UEUk zenbait ahalegin bultzatu zituen bide horretan, eta horren ondorio izan zen 1976ko urriaren 31n Durangon, bertako Euskal Liburu eta Diskoaren Azokarekin batera egindako batzarra; UEUk proposatuta, Xabier Mendiguren izan zen moderatzailea. Ehun lagun inguru bildu ziren:
|
2004
|
|
(1) Munduko leku batean bizitzeko gizakiak
|
behar
duen jakite/ informazioa dakultura. Hasieran nekazaritza (agricultura) besterik ez zen (colere lur eremua lantzea da, cultura).
|
2005
|
|
Taldeko arduraduna nork izendatu
|
behar
duen jakitea.
|
2006
|
|
Publizitatearen Lege Orokorraren 3.e. artikulua soberan egon liteke duen izaera tautologikoa dela-eta PLOren 3.a. artikuluari buruz esan dugunagatik, biek Konstituzioaren 20 artikuluko legezkotasun printzipioa urratzen duen publizitatea debekatzen baitute. Konstituzioaren aurkako publizitatean arau horien eraginkortasuna zalantzagarria bada ere Konstituzioan aldez aurretik babesturiko printzipio bat defendatzen delako, garrantzitsuena izango da Konstituzioan jasotakoa garatzeko araua zein den zehaztea, hau da, lege arrunta ala erregelamendu bat izan
|
behar
duen jakitea. Hori dela eta, nahikoa da lege arrunt bat edo erregelamendu bat erabiltzea oinarrizkoak ez diren eskubideak eta gizarte eta ekonomia politikaren printzipio arautzaileak garatzeko.
|
2009
|
|
Fenomeno hori eragiten duten arrazoiakaskotarikoak diren heinean, azterketa ikuspegi orokor batetik egin da, kontuan hartuz, generoaren baitako rolek gure gizartean duten eragina sexu bakoitzaren zereginak zehazteko orduan. Horretarako, ezinbestekoa izango da gizonenzein emakumeen kirol partaidetza zein den aztertzea eta kirol ibilbidean duten jokaera zein den ikustea, nondik hasi
|
behar
dugun jakiteko eta, era berean, kiroluztearen arrazoiak aztertzeko lagungarri izango zaigulako gerora egin beharrekoikerketetan.
|
|
«Nora joan
|
behar
duzun jakiteak eta gainera jende hori. ezagutzea, ba osogarrantzitsua da».
|
|
Windows ek fitxategiaren luzapenari begiratzen dio fitxategi hori zein programarekin zabaldu edo exekutatu
|
behar
duen jakiteko. Gure programa exekutatzeko nahikoa litzateke komando lerroan honakoa idaztea:
|
|
ContentTransfer Encoding eremuak adierazten dio hartzaileari jatorrizko edukiarekin nolako ASCII kodeketa egin den. Hau da, bezero batek bi lerro horiek dituen mezua jasotzen badu, lehenengo Content Transfer Encoding lerroaren balioa aztertuko du mezuaren edukia ASCII ez den jatorrizko formatura bihurtzeko, eta gero Content Type eremua erabiliko du mezuaren edukia nola interpretatu
|
behar
duen jakiteko.
|
2012
|
|
Orokorraren 3.a) artikuluari buruz esan dugunagatik, biek Konstituzioaren 20 artikuluko legezkotasun printzipioa urratzen duen publizitatea debekatzen baitute. Konstituzioaren aurkako publizitatean arau horien eraginkortasuna zalantzagarria bada ere Konstituzioan aldez aurretik babesturiko printzipio bat defendatzen delako, garrantzitsuena izango da Konstituzioan jasotakoa garatzeko araua zein den zehaztea, hau da, lege arrunta ala erregelamendu bat izan
|
behar
duen jakitea. Hori dela-eta, nahikoa da lege arrunt bat edo erregelamendu bat erabiltzea oinarrizkoak ez diren eskubideak eta gizarte eta ekonomia politikaren printzipio arautzaileak garatzeko.
|
2014
|
|
Orduan, jakitea, zientzia, «gauza hotza edo tontoa» baldin bada, «berriketa»baldin bada, fedea
|
behar
dugu jakitean edo jakintzan, eta halaxe zioen Planck ekberak, hitzez hitz: «Zientziaren tenpluko sarrerako ate gainean honako idazkun haujarri beharra dago:
|
2015
|
|
izendatzen; bai, ordea, comadre^, haiek izan baitziren espetxearen funtzionamendua irakatsi ziotenak. Pixkanaka, ondo moldatzen ikasi zuen, eta, horrela, komeni zitzaionari buruzko erabakiak hartzen hasi zen, nolaedo zeinekin hitz egin
|
behar
zuen jakinda. Esate baterako, enplegu bat eskuratzeko gai izan zen:
|