Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Baina, zer ebaluatu behar genuen? Elkarrizketa horietan ikasleekin helburuakadostu behar genituela ikusi genuen; eta ikasturtearen hasieran egin behar genuenhori, helburu horien arabera klaseko jarduera markatzeko, eta hortik egunerokomartxa zehazteko. Ikasleen helburuen garrantziaz ohartzeak, ikas prozesuarenprotagonista nagusia ikaslea zela ikustera eraman gintuen; eta berak ebaluazioakontrolatu behar bazuen, berak izan behar zuela gure ardatz, eta ez beste ezerk.
‎Laburbilduz, H herrialdearen kanpo zorraren edozein zerbitzuk ondoko aurrezki mota biak behar dituela ikus dezakegu:
2004
‎berbatik dator, garatu, handitu?, eta une bateanprintzipio suprafisiko, metafisiko?? baten beharra duela ikus dezakegu, batez ere transzendentzia hori omarritzeko. Baina, nola egin?
2006
‎Horretarako, oinarrizkoa da adopzioko gurasoek gaitasuna izatea haurrakzaintza eta arreta behar duela ikustea zaila egiten duten jokabidezko adierazleakantzemateko (Dozier eta beste, 2002). Ikus dezagun Henry-k (1999) eskainitakoadibide bat.
2007
‎Askotanentzuten da «zertaz doa hau?» edo «zer da hau?». Zeren eta gehienetan, jendeaklan egin behar duela ikusten du, baina, beharbada, ez daki zertarako. Erakundeanaldaketak egin nahi badira, azaldu egin behar da zertarako diren, zer lortu nahi deneta langileak non kokatzen diren proiektu horretan.
2010
‎Ahalik eta lasterren eta egokien izateko EAJk eta Jaurlaritzak 1944tik talde militar bat zuten Aliatuen esanetara jarrita, Gernika Batailoia, ordurako 1945eko apirilean Bordele inguruan alemanekin borrokan jardundakoa.Franco agintetik kentzean hutsune politikoa betetzeko, edo komunistek ezhartzeko, sortua zen Gernika Batailoia eta hara bidali zuten Calixto eta han egonzen, Gironda aldean, harik eta lizentziatu zuten arte 1946ko hasieran. Harrezkero, itzultzeko ametsak amets zirela jabetzen ziren neurrian bakoitzak bere bizitzakonpondu behar zuela ikusirik Calixto Agirreamalloaren modura erbestera aterazirenei ez zitzaien besterik gelditu lanean hastea baino beraien etxeetatik urrun.Calixto itzuli zen Hegoaldera, baina, beste asko legez, urteetara25.
2012
‎Mezuaren burrunba indigena askorentzat inspirazioa izan zen. Harrezkero, nazioarteko arautegia eta gobernua sortu nahi zuten erakundeetan parte hartu behar zutela ikusi zuten indigenek.
2015
‎Horretara bideratuta dago batezere galdetegia. Egia esan Tolosaldekoa egiteko baliagarria izan da, hirigintza planeko balorazioaegiteko oso ondo dator, baina zerbait zabalagoa behar genuela ikusten genuen, eta gurera ekarri.Horregatik hainbat moldaketa egin ditugu.
‎Galdetegi mardul samarra da, 33 galdera egiten dira, gero 11 atributu, 1815 balorazio egindituztela aipatu dute... hori egiteko aholkularitza behar da. Edozein zerbitzuburuk ezin du egun egin.Helburuak erabilgarria izan behar duela ikusten genuen, eta euskara zerbitzuetatik ere ateratzea, eguneroko edozein gestiotarako ere baliagarria izango den tresna bat behar genuela, edozein dirulaguntzaz aritzerakoan, arau bat onartzen dugunean, zerbitzu bat martxan jarri behar dugunean, kul
‎Horretara bideratuta dago batezere galdetegia. Egia esan Tolosaldekoa egiteko baliagarria izan da, hirigintza planeko balorazioaegiteko oso ondo dator, baina zerbait zabalagoa behar genuela ikusten genuen, eta gurera ekarri.Horregatik hainbat moldaketa egin ditugu.
‎Galdetegi mardul samarra da, 33 galdera egiten dira, gero 11 atributu, 1815 balorazio egindituztela aipatu dute... hori egiteko aholkularitza behar da. Edozein zerbitzuburuk ezin du egun egin.Helburuak erabilgarria izan behar duela ikusten genuen, eta euskara zerbitzuetatik ere ateratzea, eguneroko edozein gestiotarako ere baliagarria izango den tresna bat behar genuela, edozein dirulaguntzaz aritzerakoan, arau bat onartzen dugunean, zerbitzu bat martxan jarri behar dugunean, kultur ekimenak izan daitezke, gizarte zerbitzuak... Horietarako ere baliagarria izan behar zuen zerbaitbehar genuela.
‎Ezda ohikoena izaten baina izan daiteke. Negatiboa, behera egitea, edo izan daiteke neutroa.Zalantza dagoen kasuetan, daturik ez dagoen kasuetan, badaezpadako neurri bezala negatiboa jarri behar genuela ikusten genuen.
‎Intentsitatearen barruan zer den baxua, ertaina, altua, oso altua... Pertsonenarteko harremanetan eragingo baldin badu, hori kritikotzat jo behar genuela ikusi genuen. Hizkuntzapaisaian eragingo baldin badu, eta jende kopuru handi bati eragingo baldin badio, hori altua izangozen.
2019
‎Alde batetik, I (n) irteera seinalearen atzerapenarekin esperimentatu da, algoritmoaren sendotasunaberretsiz, izan ere, 0.1 segundoko atzerapena baino gehiagorekin ere mikrofoniak deuseztatzeko gai da. Bestalde, mikrofonia eta kontrol seinaleen maiztasunen arteko aldea minimoa izan behar duela ikusi da (0,3 Hz ekodesberdintasunarekin, errendimendua asko murrizten da).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia