Emaitzak: 4
2008 | ||
Hezkuntza eta prestakuntza hori, ezagutzak eskuratzera bideratutakoa baino gehiago, eguneroko bizitzan modu autonomoan moldatzeko gazteentzat baliagarriak diren trebetasunak eta trebetasunak garatzera bideratzen da. Hau da, “jakintzaz” gain, ikasleek jakintzak testuinguru erreal batean aplikatzen jakin behar dute, ikasitakoa ulertzen jakin behar dute eta gai izan | behar dute ikaskuntzak integratzeko, erlazionatzeko eta praktikan erabiltzeko, egunero aurre egin behar zaien egoera edo testuinguru posibleetan. Baina gaitasun horiek curriculumean sartzeak ez du ikaskuntza arloen diseinuan bakarrik eragiten, eskola antolaketan ere aldaketa bat eragiten du, antolaketa horrek oinarrizko gaitasunak lortzen ere lagunduko baitu. | |
2009 | ||
Era berean, hizkuntza horretako ikasketak egin dituztenak urrutitik ere sar daitezke modalitate horretan, eta hasierako maila baino goragoko maila edo maila batean sartu, modalitate presentzialeko ikasleen baldintza eta baldintza berberetan. Ikasle bakoitzak bere inguruabar pertsonalen arabera | behar duen ikaskuntza erritmoa ezartzen duen arren, maila bakoitzari dagozkion modulu kopuruan matrikulatzen da ikaslea: oinarrizkoa I, oinarrizkoa II, tartekoa I edo tartekoa II. Maila horietako bakoitza gainditzeko, aurrez aurreko proba bat egin du modulu bakoitza amaitzean matrikulatuta dagoen HEOn, eta, era berean, berariazko proba bat egin du oinarrizko maila edo erdiko maila amaitzen denean. | |
2015 | ||
«Matematika eta natur zientziak irakurtzen ditugu; musika, literatura edo zinema irakurtzen ditugu», erantsi du dokumentuak. Hain argi ez dagoena da haurrek zer adin zehatz | behar duten ikaskuntza horrekin hasteko. Nahiz eta onartuta dagoen sei urteko adina, eskola hastekoa, egokiena dela, batzuek diote letren irakaskuntzak lehenago hasi behar duela, eta baita gero egitea proposatzen duten beste batzuk ere. | |
2023 | ||
“Eskola itun” baten alde hainbeste borrokatu ondoren, orain ez dela uste dut. Orain | behar duguna Ikaskuntzaren Gizartearen aldeko Ituna da, adin eta maila guztietako etengabeko prestakuntza barne hartzen duena. Gure haur eta gazteek ikasi egin behar dute, baita irakasleek, politikariek, enpresaburuek eta erretiratuek ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 4 (0,03) |
Lehen forma
behar | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan ikaskuntza | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |