Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2007
‎«Prozesu motela eta simetrikoa da», azaltzen du Delgado Garcíak. «Saguek bost edo hamar egun inguru behar dituzte ikasten, eta denbora bera behar dute sinapsiak ahultzeko lana egiteari uzten zaionean». KOLEM Lanaren beste fase bat beste hipotesi bat egiaztatzea izan zen:
2010
‎Programa honen helburua txakurrak oharkabean pasatzea da, “janaria gertu egon arren”, gainerako bezeroek ere ikus ez ditzaten. Arau jakin batzuk ikasteko, gosari edo bazkari batean nola jokatu behar duten ikasi behar da, baita hotel batean nola egon behar duten ere. Animaliak gela eta igogailuetan ibiltzeko prestatzen dira, behin gelan daudela, leku egoki batean jarri arte, “zaunka egin gabe”.
2011
‎Edozein zalantza sortzen dela, hari eskatu behar zaio laguntza, eta hark esango du udaldian zenbat denboraz aritu behar duen ikasten eta curriculumeko zer alderdi landu behar dituen bereziki.
‎Konponbidea: ikasleak metodoa erabiliz ikasi behar du ikasten. Horretarako, gurasoek eta irakasleek oinarrizko tekniketan hasi behar dute, hala nola azpimarratuan, eskemetan, laburpenetan edo mapa kontzeptualetan.
‎Hala adierazten du Anita Irtengunek, Espainiako Dislexia Federazioko (FEDIS) egungo lehendakariak, 2006 urtean bertan eratu baitzen, gure herrialdea Alemania, Erresuma Batua edo Estatu Batuak bezalako beste herrialde batzuekin parekatzeko araudia garatzea lortzeko helburu komunarekin, azken hiru hamarkadetan ikasteko berariazko zailtasunak onartu baitira. Jarduketa autonomikoak Anita Irtengunek adierazten du zenbait komunitatek hezkuntza beharren arretarekin lotutako zenbait dekretu onartu dituztela, baina “ez dira gehiago joan”, zehazten du, “ez dute araudi batean zehaztu nola eta zer hezkuntza arreta jaso behar duten ikasteko zailtasun espezifikoak dituzten ikasleek”. Kanariar Uharteetako Autonomia Erkidegoa da salbuespena.
2012
‎Ikasleek ere hainbat bideo grabatu dituzte. Bideo horietan azaltzen dute, besteak beste, nola erabili arbel digitala, nola izan behar duen ikasteko tokia, nola planifikatu behar duen edo nola egin eskolako lanak. «Ikasten, planifikatzen, laburtzen, buruz ikasten ez dakitenei eta ikasteko teknika egokirik ez dutenei zuzentzen zaie, errazago ikasteko eta beren ikasketei probetxu handiagoa ateratzeko», azaldu dute bultzatzaileek.
2013
‎Ez dago inolako onura ezagunik telebista bi urte baino lehen ikusteak, nahiz eta «hezkuntza programak» gaizki deritzenak ikusi. Ildo beretik, pediatrak Carlos Gonzalez Lecturas aldizkariaren 3197 zenbakian adierazi zuenez, haurrak pantaila baten aurrean daudenean, «paper pasiboak ez die uzten jolasten eta askatasunez esploratzen, horixe egin behar baitute ikasteko. Gainera, telebistak arreta gutxiago eskaintzen die gurasoei, gutxiago hitz egiten baitiete haurrei».
‎Jonathan Lidbeck Txakurraren heziketa, gizakiarena bezala, ez da berehalakoa. Guztiok, harburuak barne, denbora behar dugu ikasteko eta ikasitakoa finkatzeko. Txakurren heziketa positiboan adituak diren adituek gomendatzen dute, beraz, agindu sendoenetatik ihes egitea (adibidez, «stop») ikasle iletsu bat hezteko edo nahi ez den jokabidea uzteko (beste txakurren gorotz jatea bezala).
2023
‎Jarduera fisikoaren zirkuitu bat egiten da, indarberritze ariketak, ariketa aerobikoa eta oreka konbinatuz, fisioterapeutek gainbegiratuta eta eginda. Ariketa hau pazientearen arnas egoerari eta egoera fisikoari egokituta dago, eta arnasketa erabiltzen eta esfortzuak nola egin behar dituzten ikasten dute. 3 Azken balorazioa.
‎ordutegiak betetzea, lankideekin harremanak izatea, elkarrizketak egitea, curriculuma idaztea… Finantza pertsonalak erabiltzea. “Oinarrizko ikasgaia da zer egin erabaki behar duten ikastea, dirua, asko izan arren, mugatua baita. Haien erabilgarritasuna maximizatzen ikasi behar dute, hau da, duten diruarekin duten gogobetetasuna”, dio finantza hezkuntzan adituak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia