Emaitzak: 2
2021 | ||
Zentzu horretan, HIR1 en ustez batak ez du bestea kentzen, eta ikasleentzat erreferente izan daitezkeenak ere gelara eraman behar dira, bere iritziz, adin horretakoek" askoz gauza tangibleagoak" eskatzen dituztelako. LIR2 ek ere literaturako programazioan biek ala biek izan | behar dutela haien lekua baina, hala eta guztiz ere, ohartarazten du ezin dela mugatu kanonikoak diren autore eta obren eta gazteentzat hurbilagokoak diren erreferenteen nahasketa batera. Hau da, zenbaitetan horrelako nahasketak irizpiderik, koherentziarik eta kohesiorik gabe egiten direla salatzen du, gelara eramaten den proposamena eraiki eta justifikatu beharrean. | |
Testu bati buruzkoak klik batez topatu ditzakegu sarean, sarritan testuetan bertan dauden esteken bidez. Irakurketa analogikoa eta digitala batera doaz eta horietan trebatu behar ditugu bai ikasleak bai irakasleak. Irakasleen kasuan, gainera, hori oso kontuan hartuta eraiki | behar dituzte haien proposamen pedagogikoak eta teknika egokiak hautatu hori bideratzeko". (BE1) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 2 (0,01) |
Lehen forma
behar | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan haiek | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |