Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎kanpainan parte hartu nahi duten prestakuntza zentroetarako ekipamendu informatikoko lau eskakizunen artean, “Internet Information Server” 4.0 bertsioan edo bertsio berriagoan instalatuta duen web zerbitzari bat eta “Windows 98” edo “Windows 2000” sistema eragile gisa duten beste ordenagailu batzuk eduki behar dira, guztiak Microsoftenak. Elkarte horren arabera, “Gobernuak elementu distortsionatzaile bat sartu du “Interneten sartzeko sistema eragile egokien “softwarearen”, Interneterako aplikazioen eta bere aukeren erabileraren” esparruan egon behar duen gaitasun legitimoan”. Eragin negatiboa AIko lehendakari Víctor Domingoren iritziz, kanpaina honen bidez, Zientziak eta Teknologiak “eragin negatiboa du” lehiakortasunean; izan ere, baztertu egiten ditu helburu berak dituzten sistema eragileak eta aplikazioak fabrikatzen dituzten “software” konpainiak.
2006
‎Listu kantitatea gutxitzeko botikak erabiltzeak ez du emaitza onik ematen epe luzera. SAren eraginpean daudenek atzerapen handia dute muskuluen eta adimenaren arteko koordinazioa behar duten gaitasunak eskuratzeko orduan Hiperaktibitatea da SAko portaerarik ohikoena. Arreta denbora gutxiko hipermotrizitatea da.
2008
‎Lehen eta Bigarren Hezkuntzako curriculuma gaitasun horien arabera diseinatu da. Termino hori gure hezkuntza sisteman agertzen da LOEk Lehen eta Bigarren Hezkuntzako curriculumean sartu zuenetik, eta derrigorrezko irakaskuntza amaitzean gazte batek garatu behar dituen gaitasunei buruzkoa da, honako hauek lortzeko: norberaren errealizazioa lortzea, herritartasun aktiboa erabiltzea, helduen bizitzan behar bezala sartzea eta bizitzan zehar etengabeko ikaskuntza garatzeko gai izatea.
2009
‎Hori bai, bere buruari erantzutean errealista izan behar da eta bakoitzaren gaitasun akademiko eta pertsonalak kontuan hartu behar dira; ez du ezertarako balio «zubiak eraikitzen dituen ingeniari bat izatea gustatuko litzaidake» esateak, ikasleak, adibidez, matematikarekin beti zailtasunak izan baditu. Beraz, bokazioak eta interes pertsonalak bat egin behar dute gaitasunen benetako balorazioarekin. Onartzeko aukera errealak.
‎Egin nahi duzun karrera erabaki duzu, baina zein da unibertsitatean sartzeko batez besteko nota? Oso altua bada, ikasleak ez du arazorik izango aukeratutako ikasketak egiteko, baina txikia edo ertaina bada, kontuan hartu behar du gaitasun askok plaza mugatuak izan ditzaketela eta, beraz, ebaketa nota ikasleak onartzeko. Titulazioen Gida Ofizialean unibertsitate titulu bakoitzaren etete nota zehazten da, eta, beraz, ikasleak bere nota ezarritakotik asko urruntzen den nota baztertzeko lana egin dezake, betiere kontuan hartuta etete nota aurreko ikasturteari dagokiola eta, beraz, oraingo ikasturtean alda daitekeela.
2010
‎Hizkuntza zerbitzu osoen eskaerari erantzuna bermatuta dago. EMT Sarea osatzen duten programek DGTk ezarritako erreferentzia esparrua betetzen dute, hain zuzen ere, prestakuntza handiko itzultzaile batek ikasketak amaitutakoan eskuratu behar dituen gaitasunei buruzkoa. Izaera profesionaleko prestakuntzak, hizkuntzen ikaskuntzan baino gehiago, merkatuaren beharretara bideratutako lanbidean aritzeko trebetasunak bereganatzen ditu.
2011
‎Baldin eta bideratzailea Interneteko konektagarritasun zabalagoa nahi dugu monopuerton kable bidez beste ordenagailu batzuk konektatzeko aukera eta WiFi seinalea; horrelako bideratzaile bat erosi behar dugu gaitasunak. Merkatu librean erosten badugu, operadore batekin irautea, honela konfiguratu behar dugu:
‎Irudia: John Bolland Azterketa bereizia Arrazoitzea, kontzentratzea, gogoeta, azterketa edo memoria dira ikasleek curriculum irakasgai bat ikasteko prozesua hasten dutenean abian jarri behar dituzten gaitasun nagusietako batzuk. Horiek guztiak funtsezkoak dira, baina ikastaldiari ekiteko unean komenigarria da ikasleak irakasgai bakoitzerako eraginkorrenak eta egokienak direnak bultzatu eta garatzea.
‎Halaber, adierazi du" gaur egungo gizartean, erabat globalizatutako merkatuekin, mugaz gaindiko transakzioen segurtasuna bermatu behar dela, eta merkatuko kontrolak sendotzearen aldeko apustua egin behar dela, erosketen segurtasuna zainduz. Etelvina Andreuk gaineratu duenez," gure egungo erronkak dira kontsumitzaileak aukeratzeko gaitasunari eustea benetako lehia askeko sistema batean eta konfiantzazko giro batean; kontsumitzaileen zeregina sustatzea merkatuaren antolamenduan, elkarte adierazgarrienen bidez, eta, kontsumitzaile indibidual gisa, merkatuan jardun ahal izateko behar duten gaitasuna ematea". Gainera, Alejandro Martínez Berriochoa EROSKI Consumer eko zuzendariak, bere hitzaldian adierazi duenez," EROSKI Consumer en nortasun ezaugarri nagusiak hauek dira:
2012
‎Alde batetik, haurren dibertsioa eta entretenimendua lantzen dituzte, eta, bestetik, aukera paregabea dira haurra teknologiara lehen aldiz hurbiltzeko. Sarea haurraren adinera egokitzen da Gurasoek hasieran gidatuko dituzte haur internautaren saioak Haurtxoak bere kabuz ordenagailu batekin elkarreraginean hasteko behar dituen gaitasun psikomotorrak eskuratzen dituen unera arte, gurasoek erabil dezakete sarea seme alabekin. Arreta erakartzeko diseinatutako multimedia baliabideak pantailan erakutsi eta jaso ditzakete.
2016
‎Kontuan izan behar da, salmenta mota horretan, garraioa oso garrantzitsua dela, eskaera, gehienetan, egun berean edo hurrengoan entregatu behar delako eta, prozesu horretan zehar, ez delako hotz katea hautsi behar. Beraz, enpresak erosketa horiek antolatzeko behar duen gaitasuna izan behar du. Nahiz eta kontsumitzailearentzat ez den erraza neurri egokiak hartu diren ikustea, naturari arreta jar diezaioke, bai eta erosten dituen elikagaiekin lotutako arrisku potentzialak ere, batez ere freskoak, eta horiek dira, agian, arreta gehien eskatzen dutenak eta zalantza gehien sortzen dituztenak.
2022
‎Egoitza terapeutikoaren xede nagusiak Alentoko egoitza terapeutikoan, etikaren alde egiten da, edozein aldaketa edo hobekuntzaren oinarri gisa, eta pertsonen benetako parte hartzearen alde, haien laguntza beharrak edozein direla ere. Pertsonak behar dituen gaitasunak aurkezten ez dituenean, bere bizitzako itzultzailea izango da bere nahiei ahotsa emanez, betiere nortasuna errespetatuz eta bere bizitzako historia kontuan hartuz. Egoitza arretaren helburu nagusiak hauek dira:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia