2002
|
|
Zenbait kasutan komunikazioaren profesionalek kolegiaturik egon behar dute, hots, kazetariek kazetari klubetako partaide izan
|
behar
dute euren jarduera profesionalean aritzeko. Klub horiek, zenbait kasutan, Estatuaren disziplinapean daude, eta euren kideen kontrol politikoari ekiten diote.
|
2004
|
|
Auzi honen muinean, bi printzipio azaltzendira jokoan, itxuraz modu kontrajarrian. Batetik, kooperatibetan ohikoaden autoeraketa printzipioa, zeinen arabera, enpresek, edo hobeki enpresetako langileek ahalmena izan
|
behar
duten eurei dagozkien gaietan erabakitzeko. Bestetik, kontrolaren eskubidea; eskubide horren arabera, EtxeNagusiak proiektua martxan jartzeko egin duen ahalegina kontuan hartuz, bere eragina nabaritzeko ahalmena islatu litzateke.
|
|
langileak ordezkatzen dituztenorganoenganako mesfidantza (Kasmir 1996). Kooperatibetako bazkideak, langileak direnez, ordezkariak
|
behar
dituzte euren egoera hobetu eta lanbaldintzak bermatzeko. Ikerketa soziologiko batzuek azaldu dutenarenarabera, (lan honetan aipatu dugun Culturas de Fagor bezalako azterketaantropologikoa, esate baterako), langileek, euren ordezkapen organoenganako mesfidantza jarrera azaltzen dute:
|
2005
|
|
Zuzendaritza Taldeen formazioa beharrezkoa da gaur egungo egoera ikusirik. Zuzendariak, ikasketaburuak eta idazkariak prestakuntza
|
behar
dute euren lanei aurre egiteko. Baina, talde hauen formazio modua diseinatu baino lehen, jakin behar dugu zeintzuk direnberen nahiak eta interesak.
|
2009
|
|
Estatuaren esku hartzea Bizkaian areagotu zen «baldintza bereziak egotean»eta irakaskuntzako funtzionario guztiak langabezian gelditu ziren. Estatuak, herrialdeek edo udalek kontratatzen zituzten irakasleak, 20 eguneko epean Valladolideko errektoreari bidali behar zioten aldez aurretik egindako adierazpena.Adierazpen horretan aitortu
|
behar
zituzten euren gustuko alderdiak eta sindikatuaketab. Orotara, 229 maisu kaleratu zituzten Bizkaian epaile frankistek.
|
|
Edozein dela informazio iturria ondo konpontzea komeni da, betiere mugazein den ongi jakinda. Hau da, guk haiek behar ditugu gure lana egiteko eta haiekgu
|
behar
gaituzte euren informazioa plazaratzeko, baina batzuek eta besteek ongijakin behar dute non dagoen muga; gehiegizko harmonian oinarritutako harremanek ezer onik ekartzen ez duten moduan, erabateko konfrontazioan gauzatzendirenekin ere ezinezkoa izaten da kazetariarentzat lana behar bezala egitea. Harremanak, beraz, korrektoa izan behar du, bakoitza bere tokian egongo da.
|
2011
|
|
Programa honek material espezializatua dauka (jokoak, marrazki bidezko liburuak, ariketa koadernoak, margotzeko koadernoak, eta ikasteko eta jolasteko bestelako materiala). Material horrekin gurasoek jolastu egin
|
behar
dute euren seme alabekin egunero 15 minutu. Monitore kultural bat da lanketa honen arduraduna, eta astean behin egiten dira saioak, bi urtetan zehar.
|
2012
|
|
Prozesu historiko honen bertsio garaikide honetan mendeetan zehar euren ingurumena mantentzeko gai izan diren indigenei kanpotik etorritako ikuspegiak eta moduak inposatuko zaizkie (Rodriguez, 2000). Ezaguna zaigun eredu kolonialari jarraituz, berriz ere, arrotzek erabaki egingo dute indigena nor den (Dumoulin, 2005), zer den baliozkoa bere kulturan, zer mantendu, zer sustatu behar den eta zer ez, horrela etnofagia burutuz, (Díaz Polanco, 2005) eta azkenik nolakoa izan
|
behar
duen euren lurraldeen gainean eraikitako parkeetan jarraitu ahal izateko beharrezko den «portaera ekologiko» berriak (Hames, 2007). Gainera parkeetako zona askotan giza presentzia mugatua edo erabat debekatuta egongo da (Igoe, 2005).
|
|
Babes zonen diseinuan herri indigenen ikuspegia eta erabilerak ukatzeaz gain, naturarekin izandako harremana balioztatzeko orduan Mendebaldeko zientzia eta teknologien erabilera ezinbestekoa izango da (Seini, 2003). Bertan bizi diren herri indigenei euren lurraldeetan aurkitzen den aniztasuna eta ekosistemak gestionatzeko erak kanpotarrek erabiltzen dituzten tresnak eta kategoriak erabiliz deskribatzea eta birdefinitzea eskatuko zaie Horrela, Mendebaldeko gizonak errekonozitu dezakeen modu batean egin
|
behar
dute euren jakinduriaren aurkezpena. Era horretan modernizazioaren moduak inposatu eta neurriz kanpo balioztatu egiten dira.
|
2014
|
|
Guztira, sei aste inguruko lan mardul batez ari gara: lehen fasean, besteakbeste, tutoretza bat izaten da talde bakoitzaren argudioak eta kontraargudioakerrebisatzeko; bigarren fasean, 30 minutuko eztabaida gauzatzen da hirunakako bitalderen artean, ikaskideen aurrean; hirugarren fasean, eztabaida bideo kamerazgrabatua baita, debatearen gaineko gogoeta idatzia egin
|
behar
dute euren eta bestetaldearen lana baloratuz.
|
2019
|
|
Sare diskriminatzailearen entrenamendua burutzeko lehenik eta behin corpus berri bat sortu dugu, CD, Ccorpusetik abiatuz eta sare sortzailea erabiliz. Diskriminatzaileak pertsonek emandako eta sare sortzaileak sortutako erantzunen artean desberdintzen ikasi behar duenez, bi eratako laginak
|
behar
ditu euren artean diskriminatuahal izateko. Horretarako, bi motatako hirukoteez osatuko dugu CD corpusa.
|