Emaitzak: 5
2007 | ||
Arta eragiten du Kant-ek idatzi idaztea, lituaniarrak (haien karakterea goraipatzen da: jende fier marzala, zurikeria gabea) euren «karakterearen originaltasunean» iraun dezaten, lituaniera «garbian» izan | behar dutela eskolatuak eta erlijioan irakatsiak, beharbada gogoratuz lehenago alemanek, eta berak ere706, jasan izan duten latin eta frantsesaren peko kultura eta eskola (eta ondoriozko alemanen burugutxiespena eta «karaktere falta», eta denean arrotzak imitatzeko isuria) 707, ez dezaten orain gauza bera beraiek egin, berriki anexatuak dituzten herriekin. Baina lituaniera, darrai Kant-ek argudiatzen? | |
2012 | ||
Orduan, ebatzi beharreko beste arazo batekintopo egingo genuke, alegia, nolako trataera eman behar dien balizko Euskal Estatubatek gaztelaniaz eta frantsesez garatutako kulturei. Berez, Euskal Herrian hirutradizio kultural horiek daude, eta gorago esan dugu euskal herritarrek euskaraeta gaztelania edo frantsesa jakin | behar dituztela eskolatze aldia amaitutakoan.Ezinbestean, Euskal Estatuak, nazio kultura gisako bat ezartzen duelarik, euskarazbeste hizkuntzetan garatutakoak ere hartu behar ditu aintzat, eta, nola edo hala, Euskal Herriko nazio kulturaren definizio berri bat bilatu du. Argi eta garbidiogu ez dugula sinesten ustezko neutraltasun edota unibertsalismo kulturalean; baina, aldi berean, uste dugu eskolak ahalegin sendoa egin behar duela euskalherritar guztion ezaugarri kulturalak aintzat hartzeko eta babesteko. | |
2014 | ||
Ez zuten hirugarren dimentsioa permititzen eta ez zuten nahi. | Behar zituzten eskolatzen zituzten herritarrak erakutsi lerro lerro, etsenplu, ez errealitate horretatik jendea eraman. Sakontasunak ditu jendearen geruza guziak agerian uzten. | |
2015 | ||
" lehena zen irakurtzea, bigarrena idaztea, eta hirugarrena kalkulatzea. Haurrek maila horien arabera ordaindu | behar zuten eskolatzea". Ez da batere erraza oinarrizko eskolatze horren eragina eta ekarria neurtzea: | |
2017 | ||
Fruiturik izango duen zuhaitzak aitzinetik behar du loratu. Doktore handi izango denak haurdanik | behar du eskolatu. Gaztean armarik ukitu ez duena, zahartzean nola kapitainduko da? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan eskolatu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |