Emaitzak: 1
2017 | ||
Alabaina, egun, soberan dakigu umeen inteligentzia ez dela mugagabea, baita burmuinaren eremu guztiak erabiltzen ditugula, baina horren da lasaigarria pentsatzea gure seme alabak jenioak direla potentzian eta garatzen ez badute gaitasun hori, irakaslearen ezgaitasunagatik da, noski; beste mitoei dagokienez, egia bada ere burmuina plastikoa dela, egun badakigu bizitza osoan zehar mantentzen duela gaitasun hori eta, horrenbestez, lehenengo urteak ez direla horren garrantzitsuak ez akademikoki bederen; bai afektiboki, ordea. Gauzak horrela, metodo pedagogikoak ez dira benetakoak edo onak berritzaileak izate hutsagatik, berritzaileak dira benetan onak direlako; eta metodoak benetan dira onak ume eta gazte bakoitzari | behar duena eskaintzen diotenean, ez berriak izateagatik. Horrenbestez," irakasleak ez du axola, pedagogia da garrantzitsuena" lemaren atzean funtsgabetasuna ezkutatu ohi da, interes ekonomikoa —eta, logikoa denez, ezjakituria eta sineskeria asko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 1 (0,01) |
Lehen forma
behar | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan eskaini | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |