Emaitzak: 3
2021 | ||
irakurketaren helburuak eta lanketa ere berberak izan behar ote duten zalantzan jartzen du. Dena den, horretarako" ikasleek irakurri nahiko luketen liburu horien ehizan" ibili behar dela irizten dio IEE1 ek, eta, halaber, askotariko aukerak eskaini ahal izateko irakasleek asko irakurri | behar dutela eransten du. Azken batean, ikasleari literaturan bere bidea deskubritzen eta egiten laguntzea dela dio GIR1 ek, zer gustatzen zaion eta gustatu ahal zaion horretara hurbiltzen laguntzea, alegia. | |
Horregatik, literaturaren balioari" ikusgarritasuna" eskaini behar zaiola uste du, hizkuntzarekin zein gainerako arloekin batera jokoan jarriz, baina, horretarako, espazioak zabaldu behar direla eta lanketa egokiei heldu behar zaiela ohartarazten du. Literaturak ematen duen ikuspegia aldarrikatu behar dela dio, eta hezkuntza komunitateak pertsonaren garapenerako" garrantzitsua ez, ezinbestekoa" dela ulertu | behar duela eransten du. Izan ere, IE7 k argudiatzen duen legez," Literatura edota edozein adierazpen kultural kontsumituko du gazte batek baliagarritasuna ikusten diolako", eta, hortaz, arteak, kulturak, literaturak berezkoa duten balioan sakondu eta hura transmititzen asmatu behar dela uste dute biek ala biek. | |
Literatura bera aitzakia bezala hartu eta berau landu eta gozatzea da helburu interesgarriena niretzat, eta ez literaturaren bitartez beste gai batzuk jorratu nahian literaturari berari egozten zaizkion mozorroak". Gozamena, gustua eta ondo pasatzeko helburuarekin bat datozenak hainbat dira (IE5, IIR2, IE6, IE7, NE1), eta, horiez aparte, beste zenbaitek irakurzaletasunaren etengabeko sustatzeak ere literaturaren didaktikaren helburu izan | behar duela eransten dute (GE2, GE3, IE2, IE3). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 3 (0,02) |
Lehen forma
behar | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Labayru | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan erantsi | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |