Emaitzak: 9
2002 | ||
Azken urteotan bizi izan dugu Dereduaren inplantazioa ikaskuntzaren 1 eta 2 mailan, eta hor dira emaitzak. Unibertsitateak erantzun bat emateko | beharra du egoera berri honi, era egokienean, biurratsak landuz: | |
2005 | ||
Administrazioari dagokio berdintasun politikakindartzea eta berdintasuna bermatzeko baliabideak jartzea. Baina, herritarrok erekontziente izan | behar dugu egoera honek dituen inplikazioez, eta egunerokobizitzan bi sexuen arteko berdintasuna errespetatu. | |
2006 | ||
Bestalde, adopzioa haur babeserako neurria izanik, gai honetako erakundeaginpidedunek adopzio prozesu guztian zehar oinarrizko papera betetzen dute (eskaera jasotzea, ebaluazio psikosoziala, eskaeraren tramitazioa, haurrarenesleipena, adopzio osteko jarraipena...). Horrelako inplikazioak ez dira gertatzennormalean euren haur biologikoak hezten dituzten familietan, ez bada sistemanesku hartu | behar duten egoerak sortzen direlako (banantze eta dibortzioak, familiabarnean haurraren babesgabetasuna, etab.). | |
2007 | ||
Horrez gain, gurasoek lankidetzaren kultura bultzatu behar dute familiarenbaitan, eta, familia arazoak gertatzen direnean, saiatu | behar dute egoerari erreparatzen, eta ez pertsonei?, arazo horiek dituzten pertsonak ez mintzearren. | |
2008 | ||
– «Zuzendaritzaren aginte mailaren beharra orain arte baino argiago onartu, iraun | behar duen egoera baita». | |
2010 | ||
Printzipioz, atzerrian inbertitzen duten enpresek beti izaten dute nolabaiteko desabantaila tokiko enpresen aurrean. Beraz, alderaturiko beste mota bateko abantailak izan | behar dituzte egoera hori orekatzeko (Hymer, 1976). Zein? | |
2015 | ||
Gure iritziz hiru ildo: batetik, gehiago ikertu behar da; bestetik, kontzientziahartu | behar dugu egoera honen aurrean; eta hirugarrenik, eragin. | |
– Zein baldintzapen | behar ditu egoera batek LHko haurrek (8 urte) aljebra mailetan aurrera egin dezaten? | |
2017 | ||
Hala ere, elementu horietan malgutasun maila bat onartzea beharrezkoa da, eragileen arteko erlazioa egoera desberdinetara egokitzeko gai izan dadin (Stewart et al, 2009; Doyle et al 2014). Horregatik, elkarlana eraldatu ahal izateko aukera izan | behar du egoera desberdinetan erantzun bat emateko gai izan dadin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 8 (0,05) |
behar | 1 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan egoera | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |