Emaitzak: 5
2017 | ||
Irakasleak beste batzuek ezarritako arauak jarraitzera dira behartuak, eta gainera, arau horiek guztiak ikasleengan sarrarazi eta indartu. Planifikazio burokratiko gordin batek gatibutzan mantentzen ditu irakasleak, goitik esaten baitzaie zer irakatsi behar duten eta zelan, zein liburu jarraitu behar duten eta ze modutan, zenbat denbora erabili | behar duten eduki jakin bat emateko eta zein protokolori jarraitu behar dioten arazoren bat suertatzen denean. Aurrezarritako plan bati jarraitu behar diote nahitaez, irakasleak bere bat batekotasuna eta naturaltasuna galdu dezakeelarik, ikasleari etekinik handiena ateratzeko tresnarik gabe gera daitekeelarik. | |
Lehenik, prestakuntza akademikoa eskaini behar zaie, behar beste eduki; alabaina, teorizazio hutsean erori barik, edukiek esperimentazioa eta praktikarekin batera joan behar baitute. Ume eta gazteek geletatik atera | behar dute eduki horien nondik norakoak behar bezala ikasi eta erabiltzen trebatzeko. Teoriak eta praktikak elkarri lotuta joan behar dute halabeharrez. | |
2018 | ||
lehenengo eta behin, gaitasunen araberako hezkuntza aipatzen da; bestetik, ikastetxeei zerbitzuak emateko aukera aipatzen da. Hots, ikastetxeen eta irakaskuntza sistemaren kudeaketan esku hartzeko asmo garbi bat dago, eskolak landu | behar dituen edukiak eta gaitasunak baldintzatu nahi direlako. | |
2021 | ||
Jausorok, zentzu honetan, berriro asmatzen duela iruditzen zait esaten duenean folklorekeriarako murriztapen horren atzean eduki gabezia dagoela eta, hortaz, euskararen transmisioak ezer gutxirako balio duela baldin eta ez bada eduki kulturalik igortzen. Are gehiago, euskara transmititzeko orduan eduki gabezia baldin badago, ume eta nerabeek bestelako kultura batzuetatik jasoko dituzte | behar dituzten eduki kulturalak; izan ere, gaztelera edo frantsesa ikasten duen euskalduna frantses edo espainol bihurtuko ez den modu berean hizkuntz hori ikaste hutsagatik, Euskal Herriko ume eta nerabeak ez dira euskaldun bihurtuko euskara ikaste hutsagatik. Eduki kulturalak behar dituzte. | |
2022 | ||
" Horregatik baloratu | behar dugu daukaguna. Aste hauetan konturatu naiz ez garela askotan ditugun guztiaz ohartzen galtzen dugun arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
behar | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan eduki | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |