Emaitzak: 4
2004 | ||
Bobbioren ustez, egungo estatuari buruzko zenbait, alderantzizkoutopia, tan ideia berak aurki ditzakegu. Antzinako utopietan gobernu formarik oncnaknolakoa izan | behar zuen azaltzen zen bitartean, cgungo distopia batzuctan estatuak nolakoaez duen izan behar erakusten da. Orwel! en estatu distopia da adibiderik argiena. | |
2006 | ||
– Gurasoek kontrola mantendu behar dute eta haurrarekin zehatzak izan behardute bere jokabideak nolakoa | izan behar duen azaltzean. Ez dira azalpenluzeak eman behar, eta ez zaio haurrari ekintza edo erabakitzeko askatasunhandiegirik utzi behar. | |
2008 | ||
y tengo entendido que la Ley proybe (sic) todo Pariente, por lo que prebengo a V.S. para que en su vista tome las providencias que le parescan mas combeniente». Betolazaren erantzuna hurrengo hilabetean ailegatu zen, errejidoreen arteko senidetasun harremanari zegokionez, bere garaian errekurritu | behar zuela azalduz; eta bigarren alkatearen kontuaren inguruan, legearen arabera bost biztanle bakoitzeko auzokide bat kontatu behar zela argudiatuz,«, advirtiendo a V.S. que segun el estado formado en esta el año ultimo y partte que a V.S. se le dio de oficio, debe haber 2384 almas por lo que he suspendido el nombramiento de segundo Alcalde y de los dos regidores»522 Hortik aurrera, eztabaida luzea hasi zen Betolaza alkatearen eta Miguel Ibarzabalen artean, Eibarrek zehatz mehatz zeukan biztanle kopuruaren inguruan. | |
2015 | ||
Jarduera matematikoa Haur eta Lehen Hezkuntzan antolatzeko orduan, Egoera didaktikoen teoriak (Brousseau, 1998) tresna erabilgarri ugari eskaintzen ditu. Alde batetik, tresna teoriko horien bidez, ikaskuntza irakaskuntza jarduera zehatzak diseina daitezke, hau da, ikasleek matematika jarduera eraikitzailea izan dezaten, jarduerek zein ezaugarri izan | behar dituzten azaltzen du teoriak. Bestetik, behin jarduera martxan jarri ostean, ikasgelako aktibitatea kudeatzeko zenbait klabe ematen ditu, eta, horrekin batera, ikasleen produkzio matematikoak eta ikasgelako fenomenologia aztertzeko tresnak ere eskaintzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 4 (0,03) |
Lehen forma
behar | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan azaldu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |