2008
|
|
alde batetik, orain arte, ikasleek erantzun beharreko ariketa tipologiak eta ariketa kopuruak denentzat berdinak izan dira, eta, bestetik, irakaslearentzat beste era bateko ezintasunak ere agerian geratzen dira, esate baterako oso zaila da ikasleari behar bezalako arreta eskaintzea eta lanak zorrotz eta egoki zuzentzea: nola zuzendu ikasleen lanak, nola identifikatu ikasle bakoitzaren hutsak eta buruhausteak, nola lagundu ikasleari ariketak burutzen ari den bitartean sortzen zaizkion zalantzak argitzen, nola ebaluatu edo nola diseinatu aurrerantzean egin
|
beharreko
lanak?
|
2010
|
|
Alde batetik motibazio pragmatikoa edo instrumentalarekin lotzen direnak: ‘ez dut behar, denek dakite erdara’, %31; ‘nahiago dut denbora beste zerbaitetan erabili’, %28; ‘dakidanarekin moldatzen naiz’, %16; ‘ez dut
|
behar
lanerako/ lana aurkitzeko’, %11 Bestalde, baldintza edo muga pertsonalarekin lotzen direna arrazoien artean honakoak: ‘zaharregia naizelako’, %19; ‘zaila delako’, %9.
|
2011
|
|
hasiera hasierako planteamenduak isilpean uzten dituen premisetan bertan dago, sarri, arazoaren gakoa. hori dela-eta, hizkuntza/ gizarte bikoteaz jarduterakoan atzekoz aurrera hasten gara ia beti; eztabaidagai diren helburu emaitzak segurutzat jartzen ditugu mahai gainean, eta hartara leramaketen argudioak bilatzen hasten gara gero. " La gran cuestión lingü� stica" inoiz onbideratuko bada, kontu osoa" correcta y satisfactoriamente" planteatu behar da lehen lehenik. planteamenduaren dago, hainbatean, emaitzaren arrakasta edo porrota. gauzak planteatzeko orduan, berriz, aurrez burutu
|
beharreko
lan delikatu bat daukagu eginkizun: klarifikazio kontzeptuala.
|
2013
|
|
Helburu hori dute arlo horretan osatutako teoriek eta berari lotutako lan ildo edota proposamenek. Esate baterako, plangintza bat diseinatzeko eman beharreko pausoak, burutu
|
beharreko
lanak eta bete beharreko helburuak soziolinguistika aplikatuaren kezkak dira. (Zarraga et al., 2010:
|
2017
|
|
1 Kaieraren erabileraren eredu integrala legoke. Hizkuntza komunitate oso baten
|
beharren inguruan
lan egiten duen eragile batek, edo hainbat eragilek elkarlanean egingo lukete hau. Hiztunen hizkuntza eskubide guztiak behatu eta horien bermatze mailari neurria hartzeko asmoz, Protokoloko neurri guztiekin osatu litzateke Kaiera kasu horretan.
|
2020
|
|
Elkarlanak eta interlokuzioak, eragile gehienekin zehaztu
|
beharreko
lan ildoak izan lukete. Informatzaileek, oro har, ideiarekin bat etorri dira eta gertutasuna adierazi dute etorkizunera begira udal EP ren diseinuan eta egikaritzean parte hartzeko.
|
|
Jorratu
|
beharreko
lan ildo berrien artean, udalaren solaskideekiko harremanetan gizartearen kezkak borondatez sartzea legoke, hau da Gizarte Erantzukizun Korporatiboak planteatzen dituen lan ereduei heltzea.
|
|
Bide horri ekiten jarraitzeko, erakundeak jauzi egin luke kudeaketa estilo tradizionaletatik gestio eredu berritzaileagoetara. Jorratu
|
beharreko
lan ildo berrien artean, udalaren solaskideekiko harremanetan gizartearen kezkak borondatez sartzea legoke (De la Cuesta eta Cueto, 2017), hau da Gizarte Erantzukizun Korporatiboak (hemendik aurrera GEK) planteatzen dituen lan ereduei heltzea. Herri administrazioen zereginen artean, giza-kapitala eta kapital soziala babestea eta berauek berdintasunean garatzea ere badagoelako.
|
2021
|
|
Ez dute lan erraza izan Covid ezarritako mugak direla-eta, hala ere, primeran moldatu dira. Pulunpak ikasleengan eragin positiboa izanen duela esanen genuke, beraien hizkuntza erabileran ez dugu egun batetik besterako aldaketa ikusiko, baina ttanttaka egin
|
beharreko
lan horretan ttantta garrantzitsua izanen delakoan gaude. Beraz, Pulunparen lehenengo fase hau ongi amaitu da, abenduan gehiago.
|