Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2011
‎Zentroaren urteko programazioa. Ikusi dugun moduan, hura ebaluatzeak aukera ematen du ase gabeko beharrak detektatzeko eta behar horiek ondorengo programazioan sartzeko.
2012
‎Berariazko arreta merezi dute hezkuntza premia bereziak dituzten haurrek. Funtsezkoa da behar horiei garaiz antzematea eta arreta goiztiarra ematea, gizarte zerbitzuetako, hezkuntzako eta osasuneko profesionalekin koordinatuta.
‎Maslow ena, Virginia Henderson-ena, Kalish ena, etab. Haien artean aldeak dauden arren, guztiek lehenengo maila batean bizirik irauteko beharrak jartzen dituzte (elikadura, airea, ura, tenperatura mantentzea, eliminazioa, atsedena). Behar horiek ziurtaturik daudenean, beste batzuk bilatu lirateke (afektibitatea, segurtasuna eta babesa, maitasuna, auto­estimua), eta azkenik, pertsonaren autorrealizaziora eta garapen normal batetara heldu genuke.
‎Nola lagun dezake teknikari soziosanitarioak giza behar horiek bete daitezen?
‎Bestalde, zaharrak dira ahulenak gaixotzeko garaian eta, sarritan, muga gehiago izaten dituzte. Zaharraren behar horiek familiarengan ere eragina dute, eta ebatzi beharreko egoeraren aurrean jartzen dute hura. Senitartekoek oso bestelako jarrerak hartu ohi dituzte:
2013
‎Herzberg en motibazioaren teoriaHerzberg ek Maslow en teoria erabili zuen; baina behar fisiologikoak, segurtasunekoak eta kidekotasunarenak behar higienikoen barnean bildu zituen. Hau da, behar horiek asetzeak ez du gogobetetze berezirik eragiten, asegabe­tasun eza baizik.Gainerakoei, behar motiba­tzaile deitu zien. Hau da, asetzen ez badira, ez da ase­gabetasun berezirik sortzen; baina asetzeak gogobetetzea eragiten du.4.2 irudia.
‎Hau da, asetzen ez badira, ez da ase­gabetasun berezirik sortzen; baina asetzeak gogobetetzea eragiten du.4.2 irudia. Herzbergen beharren piramidea.Herzbergentzat, langileak motibatzeko modu bakarra da azken behar horiek ase­tzea; eta, horretarako, treba­kuntza beharrezkoa da.
‎Turista bat gune hartzaile batera iristen denean, ostatu zerbitzuak, informazioa eta abar jasotzeko beharra izaten du. Turismo enpresek beteko dituzte behar horiek, beren eskaintzarekin.
2016
‎Gizarteak, behar horiei erantzuteko, askotariko metodoak erabiltzen ditu eskaerak aztertzeko eta diagnostikatzeko, eta beharrezko baliabideak zerbitzu eta programatan antolatzen ditu.
‎Hala, pertsona batek behar fisiologikoren bat bete gabe badu eta aldi berean gizarte harreman beteagoak izateko beharra sentitzen badu, behar fisiologikoak betetzea izango da beraren motibazio nagusia, behar fisiologikoek lehentasun handiagoa dutelako. Halaber, azpiko lau mailetako beharrak urritasun beharrak dira, behar horien gabeziak tentsioa sortzen duelako gugan, baina haietarako motibazioa eten egiten da beharra bete eta gero. Behar horiek ase izana litzateke goragoko behar batera pasatzeko motibazioa, aurrekoak bete eta gero.
‎Halaber, azpiko lau mailetako beharrak urritasun beharrak dira, behar horien gabeziak tentsioa sortzen duelako gugan, baina haietarako motibazioa eten egiten da beharra bete eta gero. Behar horiek ase izana litzateke goragoko behar batera pasatzeko motibazioa, aurrekoak bete eta gero. Autoerrealizazioa, berriz, piramidearen gailurrean, behar berezia litzateke aurreko lauen aldean; nork bere ahalmen guztiak garatzearekin dago loturik, eta mugarik gabekoa litzateke, ase ondoren ere motibatzen jarraitzen baitu.
‎Beharrizanak adierazi ondoren, behar horiek asebeteko dituzten helburu batzuk finkatuko dira. Helburuak txarto planteatzeak edo beharrak ez asebetetzeak egonezina dakarkio saltzaileari.
‎Herzberg en ustez, higiene beharrak betetzen direnean, langileak ez du atsegin berezirik lortzen; hau da, behar horiek asetzeak langilearen frustrazioa saihesten du soilik, baina ez du langilea motibatzen.
‎Langile bakoitzak bere burua garatzeko duen helburuarekin lotuta daude. Enpresak behar horietan eragin du langilea motibatzea lortzeko.
‎Saltzaileen beharrizanak aztertu ostean, zuzendaritzak behar horiek asebetetzen saiatu behar du. Horretarako, arlo hauetan esku hartzea gomendatzen da:
‎Iraganean, produzitutako guztia saltzen zuten enpresek. Gaur egun, ordea, bezeroen beharrak ezagutu behar dituzte, eta, saltzen dituzten produktuekin, behar horiek asebetetzen saiatu. Bezeroak erabaki dezake produktua berriro erostea ala ez, lortutako asebetetze mailaren arabera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia