2006
|
|
Zigor Kodeak kontsumitzaileen kontzeptua
|
behar
bezala zehaztu ez badu ere, eta kontzeptu horren barruan lehiakideak sartzen direla pentsa badaiteke ere, gure iritziz ez da hala; izan ere, Zigor Kodearen 282 artikuluaren arabera lehiakideak ez dira kontuan hartzen; hau da, nahiz eta engainuzko publizitateak lehiakideei eragiten dien, ezin izango dira salatzaile pribatu gisa agertu engainuzko publizitate horren kontra; aitzitik, lehiakideek bab... 2).
|
|
Esan dugunagatik, ikus entzunezko obrak egiteko, finantzabide garrantzitsu bat dugu product placement eta publizitate estatikoa direlakoak erabiltzea; beraz, ezkutuko publizitatearen nozioa
|
behar
bezala zehazten ez bada, sormen intelektualaren obrak sortzeko bidea oztopatu edo itxiko da.
|
|
Publizitatearen Lege Orokorreko iragarlearen definizioa hobea da 1964ko Estatutukoa baino, lege hartan iragarlea ez baitzen
|
behar
bezala zehazten, kontratu bateko alderdiaren kasuan izan ezik (PE 33 art.) (Tallón, 1972: 92 eta 138; Santaella, 2003:
|
2009
|
|
lehen Jarrai, gero Haika, ondoren Segi... Oraindik ere, erredakzioetara heltzen dira Espainiako auzitegiek legez kanporatutako erakundeendeialdiak. Iparraldean legezkoak direlako ere bai, besteak beste?, baina besteaskotan deitzailea ez dago, kazetari ikuspegitik,
|
behar
bezala zehaztua.
|
|
Zer gertatu da orduan? Errore semantiko bat egin dugu, bilaketa patroia ez dugulako
|
behar
bezala zehaztu. Izan ere, \w\w jarrita, Perl ek gutxienez bi karaktere elkarren jarraian dituen edozein string balekotzat jo du.
|
2012
|
|
Haien zabaltasuna hain handia izanda, ez dituzte kontuan hartzen ardo mota bakoitzaren berezitasunak. Horretaz gain, jasotako kontzeptuak eta puntuazioak emateko irizpideak ez daude
|
behar
bezala zehaztuta eta ez dago zentzumenen bidezko erreferentziarik. Haien erabilera ardoaren kalitatearen kontzeptu orokor batean oinarritzen da, baina ardo baterako normala izan daitekeena (adibidez, kolorei ntentsitate baxua Pinot noir mahats barietatearen ardoetan) agian ez da aproposa beste ardo mota baterako.
|
|
Zigor Kodeak kontsumitzaileen kontzeptua
|
behar
bezala zehaztu ez badu ere, eta kontzeptu horren barruan lehiakideak sartzen direla pentsa badaiteke ere, gure iritziz ez da hala; izan ere, Zigor Kodearen 282 artikuluaren arabera lehiakideak ez dira kontuan hartzen; hau da, nahiz eta engainuzko publizitateak lehiakideei eragiten dien, ezin izango dira salatzaile pribatu gisa agertu engainuzko publizitate horren kontra; aitzitik, lehiakideek bab... 2).
|
|
Esan dugunagatik, ikus entzunezko obrak egiteko, finantzabide garrantzitsu bat dugu product placement eta publizitate estatikoa direlakoak erabiltzea; beraz, ezkutuko publizitatearen nozioa
|
behar
bezala zehazten ez bada, sormen intelektualaren obrak sortzeko bidea oztopatu edo itxiko da.
|
|
Publizitatearen Lege Orokorreko iragarlearen definizioa hobea da 1964ko Estatutukoa baino, lege hartan iragarlea ez baitzen
|
behar
bezala zehazten, kontratu bateko alderdiaren kasuan izan ezik (Tallón, 1972: 92 eta 138; Santaella, 2003:
|
2015
|
|
Negozio eredu bat eraginkorra izan dadin eta proiektu bat finantzatzea lortzeko,
|
behar
bezala zehaztu behar da zer erdietsiko duen inbertitzaileak; horretarako, zehatz mehatz azaldu behar zaio zertan inbertituko den beraren dirua eta nolako parte hartzea izango duen proiektuan. Gerta daiteke formula misto bat erabiltzea finantzaketa eredu gisa; halakoetan, bestelako estrategia bat garatu eta prestatu behar da, hasierako analisian aintzat harturiko eragile guztiak erakartzeko (irratitelebistak, ekoiztetxeak, marka handiak, prentsa idatzia, erakunde pribatuak, ongintza erakundeak eta abar).
|