2006
|
|
PLOren 11 artikuluan jasotako identifikazio printzipioa da horien artean lehenengoa: zabaltzen den komunikazioan informazioa eta publizitate mezua
|
behar
bezala bereizten ez direnean urratuko da printzipioa. Bigarrena, berriz, hartzailearen eta iragarlearen arteko erlazioari dagokio, merkatuaren funtzionamendu ona urratzen denean; hau da, hedabideek eskaintzen dituzten zerbitzuetan gertatuko da bereziki, zeren ezkutuko publizitatea hedatzen dutenean adostutako baldintza ekonomikoak agertzen ez baitira; beraz, merkatuen prezioen sistematik at geratuko dira eta horren ondorioz merkatuaren gardentasuna kaltetuko da (De la Cuesta, 1995:
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten dio hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 11 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik
|
behar
bezala bereizten ez delako (Tobío, 2000: 11.161; De la Cuesta, 2002:
|
2007
|
|
Aje naturalen puntu hau bukatzeko, bada: aditza egoki eraikia badago, frasea txukuna izanen da, hitz bakoitzak erritmoaren barruan bere tinkotasunari eutsiko dio eta esaerak hitz guztiak
|
behar
bezala bereizi eta elkarri lotuko dizkio, sintesia betegina da, pentsamendua eta espresioa betakorki elkarraiutuak? «organismo dohatsu» hori hizkuntza flexiboetan bakarrik da osoki erdiestekoa643 Orduan:
|
2011
|
|
Masterson eta Rinsley ren arabera (1975), mugako nortasunaren nahastea duena ez dago objektuetatik
|
behar
bezala bereizia eta larritasun handia sortzen dio objektu horietatik urruntzeak. Amarentzat zaila gertatzen da bere haurrarengandik bereiztea, hau hazten eta bereizten ari dela ikustean, abandonatua sentitzen baita.
|
2012
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrean indargabetutako 11 artikuluan jasotako identifikazio printzipioa da horien artean lehenengoa: zabaltzen den komunikazioan informazioa eta publizitate mezua
|
behar
bezala bereizten ez direnean urratuko da printzipioa. Bigarrena, berriz, hartzailearen eta iragarlearen arteko erlazioari dagokio, merkatuaren funtzionamendu ona urratzen denean; hau da, hedabideek eskaintzen dituzten zerbitzuetan gertatuko da bereziki, zeren ezkutuko publizitatea hedatzen dutenean adostutako baldintza ekonomikoak agertzen ez baitira; beraz, merkatuen prezioen sistematik at geratuko dira eta horren ondorioz merkatuaren gardentasuna kaltetuko da (De la Cuesta, 1995:
|
|
165). Beraz, bere forma konbentzigarriak uste oker bat sorrarazten dio hartzaileari, eta identifikazio printzipioa (PLOren 9 artikulua) ere urratu egiten du, publizitate mezua informaziotik
|
behar
bezala bereizten ez delako (Tobio, 2000: 11161; De la Cuesta, 2002:
|
2013
|
|
Berez tendoi edo nerbio, antzinako greziarrak ez omen baitziren gai nerbioak eta tendoiak elkarrengandik
|
behar
bezala bereizteko.
|
2019
|
|
ICM ko zelulak konpaktatuta ageri diraeta blastozistoaren ertz batean kokatzen dira, ondo identifikatzen delarik. Hala ere, kontrola etagarraiatzailea gehitu zaien medioetan egon diren oozitoetatik heldu diren blastozistoen tamaina txikiada eta trofoektodermoa eta ICM ez dira
|
behar
bezala bereizten. THC rekin inkubatu direnetatik, aldiz, blastozistoek morfologia egokia erakuste dute, bai ICM eta trofoektodermoa aise desberdintzendirelako baita trofoektodermoak eta ICM k 2:1 ratioa betetzen dutelako ere.
|