2008
|
|
Ondoren, gaian sakontzeko bi ariketa praktiko proposatuko dira. Horrez gain, gaia menderatzeko oinarrizko kontzeptuak, edukiak
|
behar
bezala barneratzeko autoebaluazioa eta, azkenik, irakurgai osagarriak emango dira.
|
|
Horrez gain, gaia sakontzeko bi jarduera praktiko proposatuko dira, eta gaia menderatzeko oinarrizko kontzeptuak zerrendatuko dira. Gainera, edukiak
|
behar
bezala barneratzeko autoebaluazioa proposatuko da eta, azkenik, irakurgai osagarriak bildu dira.
|
|
Garapenaren oinarri antropologiko eta biologikoetan sakontzeko, bi jarduera praktiko proposatzen dira: batetik, bideo praktika bat; bestetik, gaiaren edukiak
|
behar
bezala barneratzeko hainbat galdera.
|
|
Garapenaren psikologiaren gaian sakontzeko, bi jarduera praktiko prestatu dira: batetik, bideo praktika bat, eta, bestetik, gaiaren edukiak
|
behar
bezala barneratzeko hainbat galdera proposatzen dira.
|
2014
|
|
Prozesu horren ondorioz, 1989an Nazio Batuen Erakundeak umeen eskubideak aldarrikatu zituen (ikus 1.5.6 azpiatala). Haurtzaroaren ikuskera soziala
|
behar
bezala barneratzeko, haurraren eskubideei buruzko 1.5.6 ariketa praktikoa egin daiteke.
|
|
Kapitulu honetako atal hau
|
behar
bezala barneratzeko, ikus 1.5.1 atal praktikoa.
|
|
Atal hau amaitzeko, 5.1.2.03 taulan, eragiketa aurreko eta eragiketa konkretuen arteko pentsamenduaren zenbait kontzepturen adibideak azaltzen dira. Atal hau
|
behar
bezala barneratzeko, ikus 5.3.1 Piagetei buruzko ariketa praktikoa.
|
|
Garapen fisikoa zahartzaroan azpiatala
|
behar
bezala barneratzeko, ikus 9.3.4 eta 9.3.5 ariketa praktikoak.
|
|
Helduaroko garapen fisikoa eta ezagutzaren garapena
|
behar
bezala barneratzeko, ikus 9.3.1 ariketa praktikoa.
|
|
Garapen kognitiboa nerabezaroan
|
behar
bezala barneratzeko, ikus atal praktikoaren 7.7.1 eta 7.7.2 ariketa praktikoak.
|
|
3.2, 3.3 eta 3.4 atalak
|
behar
bezala barneratzeko, ikus honako hiru bideo praktika: batetik, 3.7.4 atal praktikoak, haur jaioberriaren gaitasunak; bestetik, 3.7.5 atal praktikoan, haurrak uretara, eta, azkenik, 3.7.6 atal praktikoan, ariketak lurrean.
|
|
Atal honetan irakurritakoa
|
behar
bezala barneratzeko zenbait ariketa bildu dira, lagungarri gisa: lehen ariketan, bideo praktika bat proposatzen da, jakiteko zer ikerketa metodo erabiltzen diren haurren jaiotzatiko garapena aztertzeko; jarraian, ariketa praktiko bat dago, zeharkako diseinuaren abantailei eta desabantailei buruzkoa; hirugarren ariketak ikerketaren metodologiari buruz dihardu, eta haren helburua da ikasleek artikulu zientifikoak irakurtzen, haien egituraz jabetzen eta eduki nagusiak laburbiltzeko txostena egiten ikastea; ondoren, planteamendu batzuk proposatzen dira, gogoetarako; eta, amaitzeko, autoebaluazioa egingo da, garapenaren psikologiaren esparruko ikerketa metodoen gaineko ezagutza ebaluatzeko.
|
|
3.1 eta 3.2 atalak
|
behar
bezala barneratzeko, ikus honako hiru bideo praktika: batetik, 3.7.1 atal praktikoan ernalketa eta jaiokuntza; bestetik, 3.7.2 atal praktikoan amaren sabelean, eta, azkenik, 3.7.4 atal praktikoan haur jaioberriaren gaitasunak.
|
|
Atal honetako edukiak
|
behar
bezala barneratzeko, ikus 4.5.1 atal praktikoa.
|