Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2008
‎Ondoren, gaian sakontzeko bi ariketa praktiko proposatuko dira. Horrez gain, gaia menderatzeko oinarrizko kontzeptuak, edukiak behar bezala barneratzeko autoebaluazioa eta, azkenik, irakurgai osagarriak emango dira.
‎Horrez gain, gaia sakontzeko bi jarduera praktiko proposatuko dira, eta gaia menderatzeko oinarrizko kontzeptuak zerrendatuko dira. Gainera, edukiak behar bezala barneratzeko autoebaluazioa proposatuko da eta, azkenik, irakurgai osagarriak bildu dira.
‎Garapenaren oinarri antropologiko eta biologikoetan sakontzeko, bi jarduera praktiko proposatzen dira: batetik, bideo praktika bat; bestetik, gaiaren edukiak behar bezala barneratzeko hainbat galdera.
‎Garapenaren psikologiaren gaian sakontzeko, bi jarduera praktiko prestatu dira: batetik, bideo praktika bat, eta, bestetik, gaiaren edukiak behar bezala barneratzeko hainbat galdera proposatzen dira.
2014
‎Prozesu horren ondorioz, 1989an Nazio Batuen Erakundeak umeen eskubideak aldarrikatu zituen (ikus 1.5.6 azpiatala). Haurtzaroaren ikuskera soziala behar bezala barneratzeko, haurraren eskubideei buruzko 1.5.6 ariketa praktikoa egin daiteke.
‎Kapitulu honetako atal hau behar bezala barneratzeko, ikus 1.5.1 atal praktikoa.
‎Atal hau amaitzeko, 5.1.2.03 taulan, eragiketa aurreko eta eragiketa konkretuen arteko pentsamenduaren zenbait kontzepturen adibideak azaltzen dira. Atal hau behar bezala barneratzeko, ikus 5.3.1 Piagetei buruzko ariketa praktikoa.
‎Garapen fisikoa zahartzaroan azpiatala behar bezala barneratzeko, ikus 9.3.4 eta 9.3.5 ariketa praktikoak.
‎Helduaroko garapen fisikoa eta ezagutzaren garapena behar bezala barneratzeko, ikus 9.3.1 ariketa praktikoa.
‎Garapen kognitiboa nerabezaroan behar bezala barneratzeko, ikus atal praktikoaren 7.7.1 eta 7.7.2 ariketa praktikoak.
‎3.2, 3.3 eta 3.4 atalak behar bezala barneratzeko, ikus honako hiru bideo praktika: batetik, 3.7.4 atal praktikoak, haur jaioberriaren gaitasunak; bestetik, 3.7.5 atal praktikoan, haurrak uretara, eta, azkenik, 3.7.6 atal praktikoan, ariketak lurrean.
‎Atal honetan irakurritakoa behar bezala barneratzeko zenbait ariketa bildu dira, lagungarri gisa: lehen ariketan, bideo praktika bat proposatzen da, jakiteko zer ikerketa metodo erabiltzen diren haurren jaiotzatiko garapena aztertzeko; jarraian, ariketa praktiko bat dago, zeharkako diseinuaren abantailei eta desabantailei buruzkoa; hirugarren ariketak ikerketaren metodologiari buruz dihardu, eta haren helburua da ikasleek artikulu zientifikoak irakurtzen, haien egituraz jabetzen eta eduki nagusiak laburbiltzeko txostena egiten ikastea; ondoren, planteamendu batzuk proposatzen dira, gogoetarako; eta, amaitzeko, autoebaluazioa egingo da, garapenaren psikologiaren esparruko ikerketa metodoen gaineko ezagutza ebaluatzeko.
‎3.1 eta 3.2 atalak behar bezala barneratzeko, ikus honako hiru bideo praktika: batetik, 3.7.1 atal praktikoan ernalketa eta jaiokuntza; bestetik, 3.7.2 atal praktikoan amaren sabelean, eta, azkenik, 3.7.4 atal praktikoan haur jaioberriaren gaitasunak.
‎Atal honetako edukiak behar bezala barneratzeko, ikus 4.5.1 atal praktikoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia