Emaitzak: 6
2007 | ||
Bestetik, metodologiari dagokionez, aldaketarik ote dagoenaztertzeaz gain, aldaketa prozesua bera ere aztertu luke. Azkenik, Forrester ek uste du, teoriak gizabanakoen komunikatzeko gaitasunei garrantziahandia ematen dien arren, ez dituela | behar bezala aztertzen. | |
Batetik, estadioakzehaztu zituen, haurren erantzunei buruz eginiko interpretazio subjektiboetanoinarrituz, eta horrek subjektibotasuna eta beste zenbait arazo ekar ditzake.Halaber, zenbait autorek Furth en teoria kritikatu dute garapenean eragina dutengizarteko eta kulturako faktoreei behar adinako garrantzia ez emateagatik (Younisseta Damon, 1992; Broughton, 1981; Labou Vief, 1992; Shaffer, 1999). Azkenik, nahiz eta Furth ek ezagutzaren garapenean haurraren eta helduaren arteko eragintrukearen garrantzia onartu, ez zuen eragin trukearen eragina | behar bezala aztertu. | |
2008 | ||
Egun planteatzen da heldugabetasuna eta, ondorioz, gizakiaren garapen ontogenetikoa (banakoaren garapena) filogenetikotik (espeziearen jatorria eta garapena) eratortzen dela (Arranz, 1998). Ildo horretan, garapen ontogenetikoa | behar bezala aztertu nahi bada, ezinbestekoa da giza espeziearen filogenesia pixka bat, bederen, ezagutzea. | |
2011 | ||
Adibidez, [nire seme] batek kontu zehatz baten inguruan galdetzen didanean, laguntza eske datorrenean(?) nik beti esaten diot: «errepasatu lehenengo, liburua | behar bezala aztertu bazenu(?) erantzuna topatuko duzu, hor liburuan». Gaur egun, [seme alabek] ez dute guk izan genuen dedikazio bera(?) Egun, gauzak oso desberdinak dira. | |
2014 | ||
Herentziaren eta ingurunearen eragina | behar bezala aztertzeko, ikus 1.5.4 ataleko haur basatiari buruzko bideo praktika. | |
Egun planteatzen da heldugabetasuna eta, ondorioz, gizakiaren garapen ontogenetikoa (banakoaren garapena) filogenetikotik (espeziearen jatorria eta garapena) eratortzen dela (Arranz, 1998). Ildo horretan, garapen ontogenetikoa | behar bezala aztertu nahi bada, ezinbestekoa da giza espeziearen filogenesia pixka bat, bederen, ezagutzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
behar bezala | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar bezala aztertu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |