2002
|
|
Are gehiago, eta horrela susmatzen bada, administrazioak berak ere bai, funtzionamendu desegoki, akastun edo axolagabekeriagatik, elikagaien kontrolari buruzko eginkizunak betetzerakoan. Herritarrak ez dira fidatuko kontsumitzen dituen produktuekin, ez eta horien gainean egiten den kontrolarekin ere, baldin eta elikadura krisi bat agertzen den bakoitzean ez badira
|
behar
bezala argitzen eragile ekonomiko eta kontrolatzaile bakoitzaren erantzukizunak elikadura kate osoan zehar. Herritarrak, kontsumitzen dituen produktuez gain, bere agintariengan ere konfiantza izan behar du, janariak ez direla kaltegarriak eta kontsumitzeko egokiak direla bermatzeko.
|
|
José María Múgica OCko zuzendari nagusiak adierazi zuenez, «Zenbaki plan honetan, 803, 806 eta 807 kodeak eta laugarren zifra ez dira informazio baliagarria ematen deitzen ari den erabiltzaileari, eta, are okerrago, akats bat eragin dezake». Edukiaren arabera esleitutako zenbaki tarte berria erabiliz tarifa gehigarriko zerbitzuak sailkatzeko proposamenari dagokionez, kontsumitzaileen erakundeak uste du ez duela
|
behar
bezala argitzen zer zerbitzu eman behar diren 803 eta 806 zenbakiaren bidez, definizio orokorrak eta ez oso zehatzak erabilita, hurrenez hurren, «Helduentzako zerbitzu esklusiboak» eta «Aisialdi eta entretenimendu zerbitzuak». Horregatik guztiagatik, OCUk Tarifa Gehigarriko Zerbitzuak Gainbegiratzeko Batzordean proposatu du «Helduentzako zerbitzu esklusiboak» terminoa aldatzea, «Helduentzako zerbitzu esklusiboak, test psikologikoak eta ezkutuko zientziak».
|
|
Eta, jakina, kontsumitzaileen arteko ulermena ere bai. Egoera horren aurrean, beraz, ardoari buruzko informazioak, zabalkundeak eta sustapenak lagundu egingo du erosten ari garen produktua
|
behar
bezala argitzen eta identifikatzen, eta hori funts publikoekin ere egin ahal izango da, Administrazioak finantzatutako kanpainen bidez, nahiz eta nahitaezko irizpide orientagarri batzuk bete diren. Alde horretatik, kontsumitzaileari eta kontsumo iraunkorrari dagokienez ezarri direnak nabarmendu nahi ditugu.
|
2005
|
|
Garrantzitsua da inflazioa inflazioa baino handiagoa den ebaluatzea, bai eta merkatuan inbertitzeko beste aukera batzuek eskaintzen dituzten tasekin alderatzea ere, zuzkidura aseguru bat kontratatzean erabaki ona hartzen ari den jakiteko. Egia da eragozpen nagusia dela entitate askok ez dutela
|
behar
bezala argitzen primaren zer zati inbertituko den eta bizi asegurua zer zatiri dagokion. Produktu honen beste ezaugarrietako bat da bezeroak egokitzat jotzen duen 10, 15, 20 edo 25 urterako kontrata dezakeela.
|
2006
|
|
Eta prentsan, letra txikia hain da txikia, ezen bertsio batzuetan milimetro erdi besterik ez baitu, eta lausoa eta irakurtezina agertzen baita”, azaldu du erakundeak komunikatu batean. Letra txikiak ere ez ditu
|
behar
bezala argitzen zerbitzuaren ezaugarri erreal guztiak, dio FACUAk, “zenbaki finkoen arteko deiak” sartzen direla adierazten baitu, zehaztu gabe nazioarteko deiak eta 901 eta 902 zenbakietarako deiak kanpo uzten direla. Horregatik, Federazioak Ya.com salatu du Kontsumoaren Institutu Nazionalean (INC), Telekomunikazioetako Estatu Idazkaritzan, Telekomunikazioen Merkatuko Batzordean (CMT) eta Madrilgo Erkidegoko Osasun eta Kontsumo Sailean, han baitago enpresaren egoitza.
|
2007
|
|
Buruzagiek errugabetasuna defendatzen dute. Adierazi dute erakundeak egindako ekintza guztiak “enpresa eta langile elkartuen onurarako izan direla, eta egin daitezkeen eginbideek gertakariak
|
behar
bezala argitzen lagunduko dutela soilik”. Fiskaltzak zehaztu duenez, konpainiaren jarduerak “ez du eraginik izango abian diren eginbideetan”.
|