Emaitzak: 6
2011 | ||
1 Funtsezko aminoazidoen balantzea. Proteina kalitate handikoak izan daitezen, elikagaiak eta osagarriak gutxienez funtsezko zortzi aminoazidoak izan behar dituzte (leuzina, isoleuzina, balina, lisina, metionina, fenilalanina, triptofanoa eta treonina). Gainera, | behar beste eduki behar dituzte glutamina, zisteina eta arginina aminoazidoak, oso garrantzitsuak baitira muskulu anabolismoa sustatzeko, immunitate sistema indartzeko eta ehunen hazkuntza eta birsorkuntza prozesuan parte hartzen duen hazkunde hormonaren ekoizpena sustatzeko. 2 Proteinaren balio biologikoa (VB). Nitrogeno kantitatearen arabera neurtzen da, eta organismoak hartzen duen proteinaren baturari dagokio. | |
2014 | ||
472 | Behar beste daukagu, besteen beharretatik. | |
2017 | ||
Horrexegatik jarri behar ditugu ume eta gazteak zoriontasunaren bidean, bilaketa horrek eskaintzen digulako benetan plazera eta zoriona. Piztu ditzagun ume eta gazteen desirak, emozionatu ditzagun, eta hutsune horiek betetzeko | behar beste eduki eskatuko dute, zoriontasuna ez baita prestakuntza akademikoaren arerio, bere ezinbesteko aurrekaria baizik. Ume eta gazteek benetan interesa izan dezaten zer edo zertan, emozionatu behar ditugu, jakin mina piztu behar diegu ezagutzaren bilaketari ekin diezaioten, jakintza, jakitea desiatu behar dute; eta, bilaketa horretan hain zuzen ere, helburuaren desiran, topatuko du prestakuntza akademikoak eskaini diezaiokeen zoriontasuna. | |
Integrala esaterakoan, noski, ez dugu praktika eta teoria batzen dituen heziketa eredu tradizionala aldarrikatzen (ez bakarrik), ezta heziketa akademikoa eta lan mundua batzen dituen hori (ez bakarrik), Schudolskiren hitzak baizik; hots, ume eta gazteak modu polibalentean trebatzea. Lehenik, prestakuntza akademikoa eskaini behar zaie, | behar beste eduki; alabaina, teorizazio hutsean erori barik, edukiek esperimentazioa eta praktikarekin batera joan behar baitute. Ume eta gazteek geletatik atera behar dute eduki horien nondik norakoak behar bezala ikasi eta erabiltzen trebatzeko. | |
2022 | ||
«Berak sortu zuen teknikoki Rikardo Arregi Kazetaritza saria, 1988an, Andoaingo Udaleko euskara teknikari gisa. Sari hauen sorrera landu, bideratu eta hauspotu zuen, eta hari zor zaio sariari | behar beste eduki eta irismen eman izana». | |
Ez al duzu uste, Ken, dena errazagoa litzatekeela plastikotik atera izan ez bagintuzte? Toys‘R’Us eko apal batetik besterako begiradekin | behar beste neukan. Imagination, life is your creation. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar beste | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar beste eduki | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |