Emaitzak: 8
2000 | ||
Urte horretakoa dugu oinarrizko irakaskuntzako ikuskarientzako araudia, ikuskaritza lanerako bereziki eta apropos prestaturiko funtzionarioen formazioaren | beharrari aurre egingo ziona250; horrez gain, esan daiteke Jimenez ekin251 batera, ordura arte ezagutzen ez zen legaltasun printzipio garrantzitsua garatzen hasi zela. Gehitu genuke, halaber, ikuskaritzaren egiturak logika hierarkikoa segitzen zuela (lehenagoko batzordeak zutenen antzera): | |
2002 | ||
Geroago eta gehiago azpimarratzen da ezen unibertsitatearen ikerkuntza eginkizunak inguruko gizartearen | beharrei aurre egiteko beharkizuna izan beharkolukeela. EAEko I+ D proiektuetan dauden ikertzaileak eta langileak 6.014 izanik, horietatik 513 osasun arlokoak dira, honela banatuta: | |
ikas-materiala sortzeko dirulaguntza eskasak, irakasle zein langile elebidunak kontratatzeko oztopoak, erreziklajerako trabak, hizkuntza eskakizunen inguruan izandako gorabeherak, sektore boteretsuenakjarritako mugak, Administrazioaren borondate ahula aurrekontuetarako... Beraz, presio sozialari erantzun nahian eta pertsona zehatz batzuen lanari esker gauzatutako programa izan zen I. Plangintza hura, baina inolaz ere ez nahikoa ikasleeuskaldunen andanaren | beharrei aurre egiteko; are gutxiago, euskal irakaskuntzaren normalizaziorako oinarri sendoak jartzeko. | |
2003 | ||
Dena den, zenbait muturreko egoeren jasanezintasunaz jabeturik eta errealitatean bistakoa den eta kezka ugari sortzen duten arazoei nolabait erantzun | beharrari aurre egiteko, garraio ekonomia konbentzionaleko zenbait sektoreren aldetikheldu zaigun proposamena kanpo kostuen internalizazioa izan da (ondorio negatiboei prezioak jarriz eta erabiltzaileari ordainaraziz) 9. | |
2009 | ||
Oso gogorra da, horrelako egoeretan, epe motzeko | beharrei aurre egitea diru berria inprimatzeko tentazioan erori gabe. Eta oso tresna arriskutsua erakunde publikoen esku, horren ondorioz errentaren banaketan sortzen diren desorekak eta bidegabekeriak handiak eta nabariak direlako. | |
2010 | ||
– Europan batez ere, gizartearen inertziari aurre egin behar zaio ikerkuntza/ berrikuntza prozesuen | beharrei aurre egiteko. | |
Epe ertainera, derrigorrezkoa da ere aldaketa estruktural batzuk sustatzea. Egiturazko aldaketa horien | beharrari aurre egiteko, behar diren neurri eta funtsak ezarri behar ditu Europar Batasunak. | |
2015 | ||
Hadoopek MapReduce (Dean eta Ghemawat, 2008) algoritmoa erabiltzen du prozesaketa banatua egiteko. MapReduce algoritmoa Googleksortu zuen, programa sinpleak datu kopuru izugarriekin exekutatzeko | beharrari aurre egiteko. Hadoopenezaugarri nagusietako bat batch prozesaketara zuzenduta egotea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
behar aurre | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar aurre egin | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |