2012
|
|
Ez genuen horrenbeste espero.
|
Beharra
eta gosea dagoen seinale. Gero, jardunaldietan, behin eta berriro entzun genituen hitz berak:
|
|
Gatazken konponbidean hizkuntzari zentraltasuna edota erreferentzialtasuna emateak ondorio hobeak ekarriko ditu, eta hori egiaztatu ahal izan da nola antzinaroan hala historia garaikidean zehar. Hain zuzen ere, horrexegatik jarri
|
behar
eta nahi dugu euskararen, Euskal Herriko berezko hizkuntzaren auzia agenda guztietan, garai berriari begira egoki koka dadin.
|
|
Uztailaren 18an dantzan egin
|
behar
eta ez euken oraindiko dantza ikurrinik.
|
|
Baina, Gernikako bonbardaketa eta triskantzak utzitako bihotzeko samin eta erre sunda hori nolabait hustu beharra zuen, nonbait, hau da, olerkari gisa paper zuriarekin asaskatu
|
beharra
eta. Gernika, izeneko olerkia idatzi zuen.
|
2014
|
|
Badakit bertsozale askori gertatu zitzaiena hau: telebistaz jarraitu
|
beharra
eta, gaitz erdi, bi adituren iruzkin laburrekin oso egoki eta eroso jarraitzen baitzen. Baina, jakina, bertako saltsa eta giro bizi gozoa falta.
|
|
Ikustekoa izango litzateke, adibidez, nola jokatu zuten apaizek Pacem in Terris (1963) edo Populorum Progressio (1967) Entzikliken mezuak hedatzean, bake
|
beharraren
eta giza eskubideen arteko oreka zuzena nola zaindu zuten. Oro har, pentsa daiteke XX. mendeko bigarren erdialdian Euskal Herriko diozesietan garatu eta hedatutako gogoeta sozio erlijiosoa ekarpen estimagarria izan zela19 Biografiatu batzuen leihatilatik zerbait suma daiteke orrialde hauetan, baina deus gutxi.
|
|
Han, horman agertzen zan lehenengo irudia Francorena, Espainiako bandera,. Cara al sol?,. Viva España?,. Por Dios, por la Patria y el Rey? kantak ikasi
|
behar
eta abar eta abar. Hau dino ondorengo lerroetan:
|
|
umeentzat egindako aldizkaritxo baten bitartez. Baina horretarako umeekin ume egingo zan pertsonaia bat asmatu
|
behar
eta horra Kili kili!
|
|
Ondorengo lerroetan hau esaten dio: . Liburua ez dago askoren eskuetan agertzeko eran, alde batzuetan hitzak leundu
|
beharra
eta beste batzuetan azaldu beharra izango bailuke?. 1568ko azaroaren 2an, Luisa de la Cerda andereari eginiko gutunean hau diotso Teresak:
|
2015
|
|
Bizi egin
|
behar
eta Iparraldeko lanekin jarraitu zuen urte askoan, baita Nafarroako Unibertsitatean ere, gerraurrean utzitako indusketekin uztartuz eta ETNIKER taldeak sortuz. Baina beti ikasten jarraitzen zuen.
|
|
Arima irekia zuen. Bakardade zalea bazen ere, giza mailan komunikatzeko bideak
|
behar
eta nahi zituen. Zolia zen gertakariei usaina hartzen, bizia zen eta zentzu praktiko finekoa.
|
2016
|
|
Barruko espirituzko bizitzari hertsiki loturiko idazkiak izanik, behin eta berriro ageri zaizkigu espresuki esanda aginduz edota erreguz idatziak izan zirela. Sarritan oso aldats gora gertatzen zitzaion, hara eta hona fundazioetan ibili
|
beharrak
eta osasun alorreko eskasiak eragozpen handiak jartzen zizkiotelako. Dena dela, zailtasunak zailtasun, Teresa Santak bihotzez eta ardura handiz bete zituen ingurukoen agindu erregak emaitza bikainak eskainiz.
|
|
Arima irekia zuen. Bakardade zalea bazen ere, giza mailan komunikatzeko bideak
|
behar
eta nahi zituen. Era askotako pertsonekin ditu gutunezko harremanak:
|