Emaitzak: 6
2009 | ||
Frogatuta dago corpus berriak, sortu ez ezik, inplementatu egin behar direla eta gizarteak onartu behar dituela, plangintza arrakastatsua izan dadin. Azken finean, corpusa landuz, tresna batzuk sortzen dira, baina gero ezagutarazi | behar dira tresna horiek eta gizarteak onartu behar ditu. Tresna berriak erabiltzen badira, plangintza arrakastatsua da eta horrek esan nahi du hizkuntza estatusez ere aldatu egin dela. | |
2011 | ||
14 urte bitarteko gaitasun handiko haurrak detektatzeko galdera-sorta orientagarriak daude Hasteko modu ona da gaitasun handiko haurrak (3 -4, 5 -8 eta 9 -14 urtekoentzat) detektatzeko Espainiako Superdotazioa Aztertzeko Elkarteak (SEES) egiten dituen galdera-sortei erantzutea. Kontuan izan | behar da tresna horiek kualitatiboak direla eta ezin direla diagnostiko gisa erabili. Bestalde, zenbait adituk ikasle horiek definitzen dituzten ezaugarri komun batzuk aipatzen dituzte. | |
2015 | ||
Lurzoru lehorra 2 mm-ra arte xehatu behar da aipatutako tresnak erabiliz. Jatorrizko materiala erabat xehatuta geratzeko moduan doitu eta erabili | behar dira tresna horiek. | |
Horrenbestez, irakasleak ezagutu behar ditu berrikuntza teknologikoak eta horiekin kontaktuan egon. Baloratu | behar du tresna horien balizko erabilera eta ikasgelan inplementatzeko ematen dituen aukerak. | |
2017 | ||
Gomendio horiek osasun-baldintza eztabaidaezinak izan badira ere, baliteke biberoiak, tetinak eta txupeteak esterilizatzea eta desinfektatzea ez izatea beharrezkoak, Espainiako Pediatria Elkarteak (AEP) dioenez. Artikuluak azaltzen du zergatik ez litzatekeen beharrezkoa biberoiak eta tetinak esterilizatzea, eta nola garbitu | behar diren tresna horiek. | |
2019 | ||
Gurasoen kontrolerako tresnen bidez, besteak beste, denbora kontrolatu, edukiak iragazi, aplikazioak blokeatu, jardueraren jarraipena egin eta abar egin ahal izango dugu. Hala ere, kontuan hartu | behar dugu tresna horiek ezin dutela inoiz ordezkatu familiaren inplikazioa, eta laguntza gisa erabili behar direla, eta ez adingabeen gainbegiratze eta akonpainamendu digitalerako gure ordezko gisa. 7 Online zalantzak badituzu, IS4K-ek lagunduko dizu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar dira | 2 (0,01) |
behar da | 1 (0,01) |
behar diren | 1 (0,01) |
behar du | 1 (0,01) |
behar dugu | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan tresna | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan tresna horiek | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |