2001
|
|
[g] Lehen ariketan aurkitu baliokidetasuna erabiliz, zenbaki baten zatikia hartu
|
behar den
problema biderketa pausatuz ebatz daiteke.
|
2002
|
|
Askok ez diete ihes egiten biziraupenaren mugan jartzen dituzten egoerei. Hala ere, haur horiek aurre egin
|
behar dieten
problemek desberdintasunak dituzte herrialde batzuen eta besteen artean. Hala, garapen-bidean dauden herrialdeetan, pobreziak, goseak edo HIESak bizitza eta ilusioak murrizten dituzten bitartean, herrialde garatuetan tratu txar fisiko eta psikologikoen ondorio larriak pairatzen dituzte.
|
2007
|
|
Teoria horren arabera, eragin-truke batean partehartzen ari direnek ikuspuntu ezberdinak dituzteneanebatzi
|
behar duten
problemari buruz, gatazka soziokognitibo bat pizten da. Gatazka soziokognitibo horren ondorioz, parte-hartzaileen ikuspuntuak koordina daitezke, eta, hala, aurrekoa baino hobea den konponbide konplexuago batera irits daiteke; hala, ezagutza-egitura berriakeraikiko dira.
|
|
Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra: -[gaur ez dela beharrik egingo ESANEZ]
|
|
Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra: -[denden ordutegia emanez]
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
1 Identifikatu egin
|
behar da
problema, gerundio okerra:
|
|
Lehenengo urratsean identifikatu egin
|
behar da
problema, beti bat bera unitate honetan: erlatiboa alperrik dago erakusle aurrean.
|
|
Lehenengo urratsean identifikatu egin
|
behar da
problema, beti bat bera unitate honetan: aposizioa alperrik dago izen aurrean.
|
|
Lehenengo urratsean identifikatu egin
|
behar da
problema, beti bat bera unitate honetan: erlatiboa alperrik dago erakusle aurrean.
|
2008
|
|
Azkenean nahitaez programatu egin behar dituzu horrelakoak. Uste dut erantzun berriak eman
|
behar direla
problema berriak datozelako.
|
|
Algoritmo genetikoen abantailetako bat da itsuak direla; hau da, ez dakitela ezer ebatzi
|
behar duten
problemaz. Beharbada, abantaila baino gehiago desabantaila dirudi, baina oso ona da, ez baitu hasieratik baztertzen itxura txarra duen hautagairik.
|
2012
|
|
Gainera, erradio espektralari dagokionez, ikusten dut neurri batean baino ez diezula eragiten maiztasun handiko uhinei, ez gehiegi, ez gutxiegi. Askatu
|
behar ditugun
problemetarako egokia zara. Ongi etorri eraikuntzan esperientzia duen gure enpresara.
|
2013
|
|
–Bai, baina ez haiz zazpi urteko haurra, eta gainditu egin
|
behar duk
problema hori. Izan ere, heure burua ito gura baduk, hortxe dauzkak errekak ere?
|
|
–Bai, baina ez haiz zazpi urteko haurra, eta gainditu egin
|
behar duk
problema hori. Izan ere, heure burua ito gura baduk, hortxe dauzkak errekak ere... eta orain zer, Mantxolako koban sartu eta lurpeko mundura joan behar ote duk, munduko erreken azpian sua egin eta haiek guztiak lehortzeko, egunen batean haietako batean itoko haizen beldurrez...?
|
2014
|
|
Edozein prozedura erabilita ere, ezinbestean jakin behar da hodi barruko fluxua zer mota-takoa den, Colebrook-White adierazpen logaritmikoa ez beste formula guztiak erregimen hidrauliko jakin baterako soilik baitira baliozkoak (ikus 1.3.14 eta 1.3.15 adierazpenak). Horregatik, egiaztatu egin
|
behar da
problemaren baldintzei dagokien Reynolds zenbakia formula baliozkoa den bitartearen barruan dagoela. Formula logaritmikoen bidez (erregi-
|
2015
|
|
Horrela, problemaren gainean erabakiak hartu beharko ditu, hitz egin eta pentsamenduaren egitura aitzinatu. Ikasleak problema onartzen duen momentutik erantzuna ematen duen momentura, irakasleak bere horretan utzi behar du ikaslea, ez dizkio eman
|
behar
problema ebazteko mobilizatu behar dituen ezagutzak. Ikasleak susma dezake aurkeztu zaion egoera zerbait ikasteko helburuarekin aurkeztu zaiola, baina egoeraren barneegiturak justifikatu behar du jarduera bera, inolako arrazoibide didaktikorik gabe.
|
2017
|
|
Problemari ere utzi egin
|
behar zaio
problema izaten.
|
2019
|
|
Mutilak bereziki, pribilegio maskulinoez harro, barre egiten die emakume baten aginduei: amak exijitzen dio etxeko lanak egiteko, baina ez da gai hark ebatzi
|
behar dituen
problemak ebazteko, itzuli behar duen latinezko testua itzultzeko; ezin dio, segitu?. Ama bere onetik ateratzen da batzuetan, negar egiteraino, esker txarreko lan hori dela kausa, baina senarra apenas ohartzen den zein lan zaila den:
|
2022
|
|
Gainera, nazioak, bere adierazpen osoan, estatuaren tresnen gaineko kontrol-maila handia lor dezake. Ferran Requejok laburbildu du hobekien estatuko goi-komisarioek eta gizarte-zientzien arloko adituek demokrazia multinazionalen eta, hortaz, federazio multinazionalen kasuan kontuan hartu
|
behar duten
problema teorikoa.
|