Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 32

2001
‎[g] Lehen ariketan aurkitu baliokidetasuna erabiliz, zenbaki baten zatikia hartu behar den problema biderketa pausatuz ebatz daiteke.
2002
‎Askok ez diete ihes egiten biziraupenaren mugan jartzen dituzten egoerei. Hala ere, haur horiek aurre egin behar dieten problemek desberdintasunak dituzte herrialde batzuen eta besteen artean. Hala, garapen-bidean dauden herrialdeetan, pobreziak, goseak edo HIESak bizitza eta ilusioak murrizten dituzten bitartean, herrialde garatuetan tratu txar fisiko eta psikologikoen ondorio larriak pairatzen dituzte.
2007
‎Teoria horren arabera, eragin-truke batean partehartzen ari direnek ikuspuntu ezberdinak dituzteneanebatzi behar duten problemari buruz, gatazka soziokognitibo bat pizten da. Gatazka soziokognitibo horren ondorioz, parte-hartzaileen ikuspuntuak koordina daitezke, eta, hala, aurrekoa baino hobea den konponbide konplexuago batera irits daiteke; hala, ezagutza-egitura berriakeraikiko dira.
‎Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra: -[gaur ez dela beharrik egingo ESANEZ]
‎Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra: -[denden ordutegia emanez]
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎1 Identifikatu egin behar da problema, gerundio okerra:
‎Lehenengo urratsean identifikatu egin behar da problema, beti bat bera unitate honetan: erlatiboa alperrik dago erakusle aurrean.
‎Lehenengo urratsean identifikatu egin behar da problema, beti bat bera unitate honetan: aposizioa alperrik dago izen aurrean.
‎Lehenengo urratsean identifikatu egin behar da problema, beti bat bera unitate honetan: erlatiboa alperrik dago erakusle aurrean.
2008
‎Azkenean nahitaez programatu egin behar dituzu horrelakoak. Uste dut erantzun berriak eman behar direla problema berriak datozelako.
‎Algoritmo genetikoen abantailetako bat da itsuak direla; hau da, ez dakitela ezer ebatzi behar duten problemaz. Beharbada, abantaila baino gehiago desabantaila dirudi, baina oso ona da, ez baitu hasieratik baztertzen itxura txarra duen hautagairik.
2012
‎Gainera, erradio espektralari dagokionez, ikusten dut neurri batean baino ez diezula eragiten maiztasun handiko uhinei, ez gehiegi, ez gutxiegi. Askatu behar ditugun problemetarako egokia zara. Ongi etorri eraikuntzan esperientzia duen gure enpresara.
2013
‎–Bai, baina ez haiz zazpi urteko haurra, eta gainditu egin behar duk problema hori. Izan ere, heure burua ito gura baduk, hortxe dauzkak errekak ere?
‎–Bai, baina ez haiz zazpi urteko haurra, eta gainditu egin behar duk problema hori. Izan ere, heure burua ito gura baduk, hortxe dauzkak errekak ere... eta orain zer, Mantxolako koban sartu eta lurpeko mundura joan behar ote duk, munduko erreken azpian sua egin eta haiek guztiak lehortzeko, egunen batean haietako batean itoko haizen beldurrez...?
2014
‎Edozein prozedura erabilita ere, ezinbestean jakin behar da hodi barruko fluxua zer mota-takoa den, Colebrook-White adierazpen logaritmikoa ez beste formula guztiak erregimen hidrauliko jakin baterako soilik baitira baliozkoak (ikus 1.3.14 eta 1.3.15 adierazpenak). Horregatik, egiaztatu egin behar da problemaren baldintzei dagokien Reynolds zenbakia formula baliozkoa den bitartearen barruan dagoela. Formula logaritmikoen bidez (erregi-
2015
‎Horrela, problemaren gainean erabakiak hartu beharko ditu, hitz egin eta pentsamenduaren egitura aitzinatu. Ikasleak problema onartzen duen momentutik erantzuna ematen duen momentura, irakasleak bere horretan utzi behar du ikaslea, ez dizkio eman behar problema ebazteko mobilizatu behar dituen ezagutzak. Ikasleak susma dezake aurkeztu zaion egoera zerbait ikasteko helburuarekin aurkeztu zaiola, baina egoeraren barneegiturak justifikatu behar du jarduera bera, inolako arrazoibide didaktikorik gabe.
2017
‎Problemari ere utzi egin behar zaio problema izaten.
2019
‎Mutilak bereziki, pribilegio maskulinoez harro, barre egiten die emakume baten aginduei: amak exijitzen dio etxeko lanak egiteko, baina ez da gai hark ebatzi behar dituen problemak ebazteko, itzuli behar duen latinezko testua itzultzeko; ezin dio, segitu?. Ama bere onetik ateratzen da batzuetan, negar egiteraino, esker txarreko lan hori dela kausa, baina senarra apenas ohartzen den zein lan zaila den:
2022
‎Gainera, nazioak, bere adierazpen osoan, estatuaren tresnen gaineko kontrol-maila handia lor dezake. Ferran Requejok laburbildu du hobekien estatuko goi-komisarioek eta gizarte-zientzien arloko adituek demokrazia multinazionalen eta, hortaz, federazio multinazionalen kasuan kontuan hartu behar duten problema teorikoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia