Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2011
‎Gurasoek uko egiten diete guraso gisa egin behar dituzten jarduerei, batez ere jarduera horiek beren interes indibidualei eragiten badiete.
‎Zure ustez, zein izango dira egoera horren ondorioak? 32 Bilatu kargak eskuz mugitzeko modu zuzena erakusten duen marrazki edo argazkiren bat. www.insht.es webgunera jo dezakezu.. Erakutsi eskolan nola mugitzen diren kargak.33 Lan-kargatik eta-antolaketatik eratorritako arrisku-faktore hauek sailkatu.a) Harreman txarrak lankideekin.b) Erabaki konplexuak hartzea eskatzen duen lanpostua.c) Kargen manipulazioa.d) Lan errepikakorra.e) Gaueko lana.34 Adierazi esaldi hauek zuzenak ala okerrak diren. Arrazoitu zure erantzuna. a) Karga fisikotik eratorritako arrisku-faktore bat laneko jarrera da.b) Zeregin bat egiteko behar den jarduera mentalaren maila aztertzen du ergonomiak.c) Destinoz aldatzeak lanean pozik ez egotea eragin dezake.d) Burnout sindromea da neke fisiko jarraituak eragindako higadura profesionala.e) Laneko estresa tenperaturak eragin dezake.f) Lan nekagarri batek neke fisikoa eragin dezake, langilearen esperientzia edozein izanik ere.g) Lanean pozik ez sentitzeko egoera ekiditeko, erakundean aginte auto... –Esan zer prebentzio-neurri hartu behar diren kasu honetan.36 Langile bat" erreta" egon daiteke?
‎Zeregin bat egiteko behar den jarduera mentala.
2012
‎Enpresen antolakuntza enpresak bere helburuak lortzeko egin behar dituen jarduera guztiak identifikatuta hasten da.
‎ANTOLAKUNTZAREN OINARRIAK Enpresaren helburuak lortzeko behar diren jarduerak ezarri behar dira. Lanpostu bat ez badago justifikatuta, antolakuntza ez da eraginkorra.
‎Proposamen horren bidez lortu nahi diren helburuak lortzeko, hezitzaileak garapen-arlo jakin batzuen arabera antolatu behar ditu jarduerak. Arlo horiek hezkuntza-maila guztietan lantzen jarrai daitekeela ere adieraz daiteke.
‎Programazioa ikasturtean garatuko diren jarduera guztien edo jarduera-multzoaren laburpena da. Hala ere, programazioa ez da, haurra haur-eskolan dagoenean egin behar dituen jardueren zerrenda egitea; aitzitik, programazioaren helburua haurrari bere heltze-prozesuan laguntzea da. Beraz, programazioak haurrari eskaini behar zaizkion baliabideetan oinarritu behar dira, gero, jardueren bidez, haurrak bere heltze-prozesua gara dezan.
‎Programaren bidez helburuak errealitate jakin baten eta denbora zehatz baten arabera zehazten dira. Programan, esku hartzeko lehentasunak zehazten dira, behar diren prozesuak eta baliabideak ezartzen dira, eta egin behar diren jarduerak diseinatzen dira, planean zehaztutako estrategiak lortzeko.
‎Banakako askatasun handiagoa behar duten jarduerak eta taldean lan egitea eskatzen duten eta bideratuagoak diren jarduerak egun osoan zehar banatzea.
‎Jakitea denbora behar dela jarduera bakoitza prestatzeko eta, amaitutakoan, erabilitakoa jasotzeko eta antolatzeko. Bi ekintza horiek egiteko jarduera egiteko beste denbora edo gehiago behar da, batez ere espresio plastikoari dagozkion jarduerak egiten direnean.
‎– Lanaren planoaren altuera egin behar den jardueraren arabera diseinatuko da. Horrela, zehaztasun handia eskatzen duten lanek altuera handiagoa behar dute, ikusmena garrantzitsuagoa baita jarduera gauzatzeko.
‎Animazio aktiboa. Jendearen parte-hartzea behar duten jarduerak dira; jendeak, horretarako, dena delako arloari buruzko ezagutzaren bat izan behar du aldez aurretik, edo ezagutza hori egonaldian bertan jaso. Simulazioak, naturan egiten diren jolasak edota antzezpenak dira, eta aisia dute helburu, irakastea baino areago.
‎Normalean jende-olde handiagoak izaten dira ordu jakin batzuetan, astegun zehatz batzuetan edota hilabete edo hamabostaldi jakin batzuetan. Horrenbestez, egokiro banatu behar dira jarduerak, bisitari-oldeetara egokitzeko. Esate baterako, jarduerak aldika antola daitezke, noiz bai noiz ez, aste barruan, asteburuetan zein hilabeteetan.
2013
‎Aurreko joerarekin lotua dago hau. Urtaro guztietan erakarri nahi badira turistak, leku turistikoek urte osoan eskaini behar dituzte jarduera turistikoak. Adibidez, eguzkihondartzetako helmugek eskaintza dibertsifikatu behar dute, eta turismo kulturala eskaini behe-denboraldian:
‎Beste alde batetik, ez da pentsatu behar urtarokotasuna bera dela helmuga guztientzat, goi-denboraldia beti udan dela eta behe-denboraldia, neguan; edo, denbora-tarte laburragoa hartzen badugu, aste bat, adibidez?, ez dugu pentsatu behar jarduera handiko egunak asteburuak eta jaiegunak direla, eta jarduera txikikoak, gainerakoak. Ez da beti horrela izaten, helmugako jardueren araberakoa izaten baita.
‎Turismo aktiboko enpresak dira ohikotasunez edo profesionalki aisialdi, kirol eta abenturako turismo-jarduerak eskaintzen dituztenak, prezio baten truke. Jarduera horiek egiteko, funtsean, toki horretako naturak eta inguruneak ematen dituen baliabideak erabiltzen dira, airekoak, lurrazalekoak, lur azpikoak nahiz uretakoak, eta jarduerek arrisku-faktorea dute edo nolabaiteko abilezia behar da jarduera horiek egiteko. Eskuarki, halako jarduerak arautzen dituzten araudiek jarduera horiek kondizio egokienetan egitera behartzen dute, ingurune naturala erabili behar izaten delako, hartara jarduera ingurumena babestearekin bateragarri egiteko.
2014
‎sustatzea du helburu; horretarako, lanaren ondoriozko arriskuak prebenitzeko neurriak aplikatzeaz gain, behar diren jarduerak gauzatzen dira.
2015
‎Gure laborantza-lursailetako landare arrotzen edo baztergarrien kontrola da, uztarekin batera, denbora gehien behar duen jarduera baratzezaintza ekologikoan. Hona hemen egoki kudeatzeko zenbait azalpen; labur eta zehatz jasoko dugu prebentzio-eta kontrol-teknika aukera ugaria.
‎Aireztapen orokorrak bermatu behar du jarduera normaletan ez dela lurrunik metatzen. Komeni da, gainera, larrialdietarako aireztapen gehigarria izatea.
2018
‎Lege honek aprobetxamendua, eguneko eta espezieko 3 aletara mugatzen zuen. Gainera, onddoen aprobetxamenduak helburu komertzialak bazituen, mendi publiko horretan zegoen urteko Aprobetxamenduen Planetara egokitu behar zen jarduerak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia