Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2001
‎Autoebaluazio-fitxak prestatu genituen, behar genuen informazioa lortu ahalizateko, eta informazio hori eskuan ikasleekin hitz egiteko. Ordura arte, ohitutageunden informazioa geuk ematen, norabide bakarreko informazioa lortuz; eta orainhori aldatu beharra zegoen, norabide bikoitzeko informazioa lortzeko, garrantzitsuena ikasleek hitz egitea baitzen.
‎eredu ugari jaso beharko dituzte, baina eredu horiek errazak etamodu egokian aurkeztutakoak izan beharko dute. Testuetan, xede-hizkuntzariburuz behar duten informazioa lortzeko bidea eskaini beharko diegu; eta ekoiztekoorduan, testuinguru erosoa sortu, eskatuko zaien ahalegina ondo neurtu eta beharbezainbesteko laguntza eskaini beharko diegu.
2005
‎Elkar komunikatzeko sarearen bitartez, erregistratzaileek jabetza eta merkataritzako beste erregistratzaile batzuek eginiko ohar soilen inguruko eskabideak jaso ditzakete. Halakoetan, eskabidea jaso behar duen erregistratzaileak ikusi behar du informazioa lortzeko interesik dagoen, eskatzailearen identitate-datuak artxibatuko ditu, eta eskaera bidaliko dio informazio hori eman behar duen erregistratzaileari. Horrek eskabidea jasotzean, bere lurralde-eskumena egiaztatuko du, bidalitako datuen eta Erregistrokoen arteko bat-etortzea konprobatuko du, batez ere, informazioa noren inguruan eskatu
2008
‎7) Ezagutza banatu eta hedatu: kanal edo bide formalak eta informalak; langile bakoitzak behar duen informazioa lortzen du azkar eta bere osotasunean.
2009
‎Beste alde batetik, Alberto M. Irigoyenek idatzitako Centro Euskaro de Montevideo o la dialectica del ser eta E. Jorge Arin Aypharssorhok plazaratutako El legado de los inmigrantes, vida institucional de los centros Vascos del Uruguay 1876-1998 Bi idazle horiek, ordea, ez dira historialari profesionalak, berez ez baitituzte behar diren metodologiak aplikatzen. Arin adibidez, oso ona eta zuhurra da behar duen informazioa lortzeko orduan, gainera fidagarria dela esan beharra dago. Bere alde txarra da, kronista hutsa dela, ez duela inolako kritikarik egiten, beraz, ez du inolako posiziorik ematen mahi gainean jartzen digun informazioari buruz.
‎“Hezkuntzako esku-hartzea arrisku-haurrarekin egin behar da, diagnostikoa berretsi arte itxaron gabe” Jakina, hezkuntzako esku-hartzea arriskuko haurrarekin egin behar da, diagnostikoa berretsi arte itxaron gabe. Beren semea mugituagoa, sakabanatuagoa, heldugabea eta hezteko zailagoa dela argi duten gurasoek, beren adineko haurrek, jokabide-kontrolean entrenatzen dituen psikologiako edo hezkuntzako profesional baten berehalako laguntza jaso behar dute, eta behar den jarraipena egin, harik eta TDAHa duen haur bat, beste nahaste bat duen haur bat edo biak diren zehazteko behar den informazioa lortu arte. Diagnostikoa prozesu konplexua da, eta hainbat arlotako profesionalek egin behar dute, hala nola medikuntzak, psikologiak eta hezkuntzak.
2010
‎Horixe da bere lana; produktu aizunak egiten dituztela sumatzen badugu, lantegi horietara sartzea da giltza. / Harik eta behar dugun informazioa lortu arte.
‎Ahal duen neurrian, ikastetxeak proposatzen dituen eskolaz kanpoko jardueretan parte hartzea. Irakasleentzako jarraibideak Ikaslearen familiaren egoeraz arduratzea, bere banakako beharrei erantzuteko behar duen informazioa lortzeko. Gurasoen kezkak entzutea eta etxean seme-alabekin ezartzeko hezkuntza-irtenbideak eta-ideiak proposatzea.
2012
‎Erkidegoko arau horren transpo­siziorako lege-proiektuak, dagoe­neko Kongresuan dagoenak, Lehia­tila Elektroniko Bakarra sortzea aurreikusi du, estatu osoko edozein tokitan zerbitzu-jarduerak egiteko behar den informazioa lortzeko eta jarduera horiek egiteko aukera ematearren. Iragarri duenez, urrian, programa pilotu bat ezarriko da zazpi autonomia-erkidegotan, eta, hurrengo hilabeteetan, gainerako sistemara zabalduko da.
‎Metodo edo teknika bat erabiltzeak tresna jakin batzuekin aritzea dakar. Aztertu behar da kasu bakoitzerako zein izan daitekeen baliabiderik erabilgarriena behar den informazioa lortzeko.
2013
‎Bidaia luze bat planifikatzea zaila izan daiteke: tokiko ibilbidea eta joan-etorriak antolatu behar dira; beraz, beti ez dago nahikoa denbora erreserba egiteko edo hori egiteko behar den informazioa lortzeko. Abentura eta inprobisazioa opor batzuen erakargarritasunaren parte ere badira, baina turismo-leku batzuetan bere kabuz bidaiatzen duenak bidaia antolatzeko zailtasunak izan ditzake, baita traba burokratikoak edo bidaia jarraitzeko beharrezkoak diren zenbait gestio egin behar izatea ere.
2014
‎Arestian esan bezala, datuak biltzeko galdetegi bat osatu zen, lanerako behar zen informazioa lortzeko biderik zuzenena zelako.
2016
‎Enpresaren barruan berariazko ikerketa batetik sortzen diren datuak dira. Informazio mota hau ez da aurretik egoten, eta, landa-lan bat egin behar da informazioa lortzeko. Adibidez, inkesta bat egiten zaie enpresako lankideei lan-ordutegiari buruz.
2022
‎Hona hemen proba horietako batzuk: ...sikoa Toraxeko erradiografia Analitika osoa OTA edo toraxeko eta abdomeneko eskanerra TAC edo garuneko erresonantzia magnetikoa Positroien igorpen bidezko tomografia Tumorearen edo gongoil baten biopsia Bronkoskopia eta/ edo mediastinoskopia Ziztada transtorazikoa Torazentesia Hezur-gammagrafia Espirometria Proba guztiak egin ondoren, biriketako zer minbizi dugun eta zer estadiotan dagoen jakiteko behar den informazioa lortuko dugu. Diagnostikoa funtsezkoa da, garrantzi handia baitu pronostikoan eta hartu beharreko erabaki terapeutikoan.
‎Oraindik azterketa sakonagoa egin beharko dugu behar bezala erantzuteko. Ez da erraza behar den informazioa lortzea, eta denbora bat eramango digu guztia biltzeak. Hala ere, berriztagarrien inguruan alderdi ezberdinak bereizi beharko genituzke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia