Emaitzak: 3
2008 | ||
Egoera, ordea, txarra dela esan daiteke Sevillan (aztertutako hamabi ikastetxeetatik batek bakarrik gainditu zituen lau atalak), Valentzian eta Granadan (%20k bakarrik onartu zituen lau atalak), Malagan eta Almerian (%30). Las ikastetxeak bisitatu diren 18 hirietako bakoitzak lortu dituen batez besteko noten arteko aldeak esanguratsuak dira, baina kontuan hartu | behar da ikerketan parte hartzea onartu duten ikastetxeak baino ez direla aztertu. Askok, bereziki ikastetxe pribatu eta itunduek, uko egin diote ikuskatzeari. | |
2012 | ||
Espero zitekeen euskararekiko jarreretan ere aldaketa aurkitzea, baina, kontuan hartu | behar da ikerketan parte hartu zuten langileek hasieratik euskararekiko oso jarrera ona agertu zutela eta nolabaiteko sabai-efektua sortu zela, oso zaila izanik hasieratik oso ona zen jarrera hobetzea (Redondo eta Fernández-Rey, 2010); kontuan hartu behar da ikerketan parte hartu zuten langileek beraien enpresetako euskara-planeko partaideak zirela eta bidezkoa dirudi guztiak euskararekiko motibatuta ... Hori argitzeko, komenigarria zatekeen galdetegi bera erabiltzea heterogeneoagoak diren laginetan, horrela testatuko litzateke lanabesaren benetako diskriminazio-gaitasuna. | |
Espero zitekeen euskararekiko jarreretan ere aldaketa aurkitzea, baina, kontuan hartu behar da ikerketan parte hartu zuten langileek hasieratik euskararekiko oso jarrera ona agertu zutela eta nolabaiteko sabai-efektua sortu zela, oso zaila izanik hasieratik oso ona zen jarrera hobetzea (Redondo eta Fernández-Rey, 2010); kontuan hartu | behar da ikerketan parte hartu zuten langileek beraien enpresetako euskara-planeko partaideak zirela eta bidezkoa dirudi guztiak euskararekiko motibatuta egoteak; edo, beste interpretazio bat ere egin liteke, agian jarrerak neurtzeko erabili zen galdetegia ez zen oso diskriminatzailea izan. Hori argitzeko, komenigarria zatekeen galdetegi bera erabiltzea heterogeneoagoak diren laginetan, horrela testatuko litzateke lanabesaren benetako diskriminazio-gaitasuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 3 (0,02) |
Lehen forma
behar da | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan ikerketa | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |