2002
|
|
ZER ekarriko dio euskal kulturari? Lehen-lehenik, erran
|
behar da
ikerketa hau ez dela euskal kulturan mugatzen, honek toki garrantzitsua baldin badu ere Iparraldean.
|
2003
|
|
Hori guztia, min handiekin eta gaixotasunagatik hiltzeko aukerarekin batera. “Emakumeek arreta jarri
|
behar diete
ikerketa honen emaitzei, eta hezurrez gehiago arduratu behar dute”, esan zuen Bárbara Windsor aktoreak, atzo aurkeztu zuen azterlanean parte hartu zuenak. Azterlanean ageri diren datuak ez dira hain kezkagarriak.
|
2009
|
|
Azkenik, aipatu
|
behar da
ikerketa honek hainbat egoera paradoxiko uztendizkigula agerian, zeren herri batzuetan ez baitago kadete eta gazteen mailan (16-17urte) talderik eta bai ordea, senior mailan. Beste herri batzuetan kadete eta gazteenmailan bada talderik baina talde horiek ez dute jarraipenik senior kategorian.
|
2011
|
|
euskararen balio soziala, esaterako. Baina argitu
|
behar dugu
ikerketa hau ez dela «hizkuntza-paisaiari» buruzko ikerketa bat. Kontzeptu aberasgarri horrek «kaleko ateak» ireki dizkio hizkuntza-aniztasunari buruzko ikerketari (Landry eta Bourhis, 1997; Shohamy eta Gorter, 2008; Gorter, 2006).
|
|
hurbildu zaitez unibertsitatera eta, egin ezazu berba Alexandraren irakasleekin eta, batez ere, eskolako lagunekin. Esaiozu Pavel-i laguntza
|
behar dugula
ikerketa honetan; joan dadila Hlavnà nà ¡ dražà tren geltokira, eraman dezala Alexandraren argazkia eta galde diezaiela goiz hartan txartelak saltzen zituenari eta Jirkov-erako treneko txartel-zulatzaileari ea neska gogoratzen duten.
|
2012
|
|
Atal hau amaitzeko, eta inongo zalantzarik egon ez dadin, argibide txiki batzuk eman
|
behar ditugu
ikerketa honetan baliatu dugun termiPertsuasio iturriari lotutako aldagaiak hiru dira nagusiki aztertu direnak: sinesgarritasuna, erakargarritasuna eta boterea.
|
|
Bourdieu-ren terminologia erabiliz, laburbilduta esan genezake Donostialdean adin-tarte jakin honi dagokionez kapital ekonomikoa, kulturala, soziala eta sinbolikoa erabakigarriak direla, eta lau horiei gehituko genizkieke generoa eta hizkuntza. Nolanahi ere, kontuan hartu
|
behar da
ikerketa honetan aztertu ditugun guztiak adin-tarte jakin batekoak direla eta, halaber, Donostialdean jaiotzetik edo umetatik bizi direla, eta, ondorioz, zenbait aldagai ikerketak berak neutralizatzen dituela, baina esango genuke beste ikerketa batzuetan aintzat hartu beharko liratekeela adina, jatorri nazionala eta eskualde mota.
|
2013
|
|
Testigantzen egileak koherentzia ematen saiatzen dira inkoherentziaz betetako haien bizitzari; narrazioari logika ematen ahalegintzen dira, alegia; eta logika horretan gertakariak, sentimenduak eta gorabehera guztiak integratzen dituzte. Hala ere, irakurleari adierazi
|
behar diot
ikerketa honen helburua ez dela izan datu edo egitate historikoak biltzea, baizik eta gerrari eta lekukoaren sufrimenduari begiratzea.
|
|
Bestalde, kontuan hartu
|
behar da
ikerketa honen emaitzen arabera% 52,0koa dela euskarazko ohiko irakurleen, euskarazko tartekako irakurleen eta euskaraz irakurtzeko gai direnen kopurua. Datu hori ez dator bat elebidunen kopuru erlatiboarekin(% 27), ezta aurretik aipatu ditugun euskaraz irakurtzeko zailtasunei buruzko datuekin ere.
|
2017
|
|
Aipatu dugu, halaber, bitartekariaren figura ere kontuan hartu behar dela haur-literaturan; batzuetan, umearekin irakurtzen duen gurasoak, irakasleak edo beste heldu batek zentzua eraikitzen laguntzen dio umeari (Riquelme eta Munita, 2011). Gure aldetik, azaldu
|
behar dugu
ikerketa honetan ez ditugula analizatu testuaren harrerarekin lotutako alderdiak.
|
2019
|
|
Hortaz, kontuan hartu
|
behar da
ikerketa honen muina ez dela hiri ingurune segurua eraikitzekoerrezeta magokorik aurkitzea, baizik eta CPTED metodologiaren atal zehatz bat aztertzea. ZaintzaNaturalaren Zaintza Pasiboa.
|
2020
|
|
Haur Hezkuntzan egiten diren lanketei dagokienez, ez da soilik erregistratu, baizik eta horiek duten izaeraren inguruan hainbat argibide ere topatu dira, hainbat indargune eta ahulgune identifikatuz, Hots, ikerketa honek agerian uzten du oraindik lan handia geratzen dela egiteke Haur Hezkuntzan. Hala ere, kontuan izan
|
behar dugu
ikerketa hau bost adituren elkarrizketetan oinarritu dela, beraz, nahiz eta gaiaren begirada poliedriko bat lortu nahi izan, lan honek ere zenbait muga ditu, ez baita hezkidetza lantzen den proiektu oro ezagutu eta aztertu.
|