Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎ZER ekarriko dio euskal kulturari? Lehen-lehenik, erran behar da ikerketa hau ez dela euskal kulturan mugatzen, honek toki garrantzitsua baldin badu ere Iparraldean.
2003
‎Hori guztia, min handiekin eta gaixotasunagatik hiltzeko aukerarekin batera. “Emakumeek arreta jarri behar diete ikerketa honen emaitzei, eta hezurrez gehiago arduratu behar dute”, esan zuen Bárbara Windsor aktoreak, atzo aurkeztu zuen azterlanean parte hartu zuenak. Azterlanean ageri diren datuak ez dira hain kezkagarriak.
2009
‎Azkenik, aipatu behar da ikerketa honek hainbat egoera paradoxiko uztendizkigula agerian, zeren herri batzuetan ez baitago kadete eta gazteen mailan (16-17urte) talderik eta bai ordea, senior mailan. Beste herri batzuetan kadete eta gazteenmailan bada talderik baina talde horiek ez dute jarraipenik senior kategorian.
2011
‎euskararen balio soziala, esaterako. Baina argitu behar dugu ikerketa hau ez dela «hizkuntza-paisaiari» buruzko ikerketa bat. Kontzeptu aberasgarri horrek «kaleko ateak» ireki dizkio hizkuntza-aniztasunari buruzko ikerketari (Landry eta Bourhis, 1997; Shohamy eta Gorter, 2008; Gorter, 2006).
‎hurbildu zaitez unibertsitatera eta, egin ezazu berba Alexandraren irakasleekin eta, batez ere, eskolako lagunekin. Esaiozu Pavel-i laguntza behar dugula ikerketa honetan; joan dadila Hlavnà nà ¡ dražà tren geltokira, eraman dezala Alexandraren argazkia eta galde diezaiela goiz hartan txartelak saltzen zituenari eta Jirkov-erako treneko txartel-zulatzaileari ea neska gogoratzen duten.
2012
‎Atal hau amaitzeko, eta inongo zalantzarik egon ez dadin, argibide txiki batzuk eman behar ditugu ikerketa honetan baliatu dugun termiPertsuasio iturriari lotutako aldagaiak hiru dira nagusiki aztertu direnak: sinesgarritasuna, erakargarritasuna eta boterea.
‎Bourdieu-ren terminologia erabiliz, laburbilduta esan genezake Donostialdean adin-tarte jakin honi dagokionez kapital ekonomikoa, kulturala, soziala eta sinbolikoa erabakigarriak direla, eta lau horiei gehituko genizkieke generoa eta hizkuntza. Nolanahi ere, kontuan hartu behar da ikerketa honetan aztertu ditugun guztiak adin-tarte jakin batekoak direla eta, halaber, Donostialdean jaiotzetik edo umetatik bizi direla, eta, ondorioz, zenbait aldagai ikerketak berak neutralizatzen dituela, baina esango genuke beste ikerketa batzuetan aintzat hartu beharko liratekeela adina, jatorri nazionala eta eskualde mota.
2013
‎Testigantzen egileak koherentzia ematen saiatzen dira inkoherentziaz betetako haien bizitzari; narrazioari logika ematen ahalegintzen dira, alegia; eta logika horretan gertakariak, sentimenduak eta gorabehera guztiak integratzen dituzte. Hala ere, irakurleari adierazi behar diot ikerketa honen helburua ez dela izan datu edo egitate historikoak biltzea, baizik eta gerrari eta lekukoaren sufrimenduari begiratzea.
‎Bestalde, kontuan hartu behar da ikerketa honen emaitzen arabera% 52,0koa dela euskarazko ohiko irakurleen, euskarazko tartekako irakurleen eta euskaraz irakurtzeko gai direnen kopurua. Datu hori ez dator bat elebidunen kopuru erlatiboarekin(% 27), ezta aurretik aipatu ditugun euskaraz irakurtzeko zailtasunei buruzko datuekin ere.
2017
‎Aipatu dugu, halaber, bitartekariaren figura ere kontuan hartu behar dela haur-literaturan; batzuetan, umearekin irakurtzen duen gurasoak, irakasleak edo beste heldu batek zentzua eraikitzen laguntzen dio umeari (Riquelme eta Munita, 2011). Gure aldetik, azaldu behar dugu ikerketa honetan ez ditugula analizatu testuaren harrerarekin lotutako alderdiak.
2019
‎Hortaz, kontuan hartu behar da ikerketa honen muina ez dela hiri ingurune segurua eraikitzekoerrezeta magokorik aurkitzea, baizik eta CPTED metodologiaren atal zehatz bat aztertzea. ZaintzaNaturalaren Zaintza Pasiboa.
2020
‎Haur Hezkuntzan egiten diren lanketei dagokienez, ez da soilik erregistratu, baizik eta horiek duten izaeraren inguruan hainbat argibide ere topatu dira, hainbat indargune eta ahulgune identifikatuz, Hots, ikerketa honek agerian uzten du oraindik lan handia geratzen dela egiteke Haur Hezkuntzan. Hala ere, kontuan izan behar dugu ikerketa hau bost adituren elkarrizketetan oinarritu dela, beraz, nahiz eta gaiaren begirada poliedriko bat lortu nahi izan, lan honek ere zenbait muga ditu, ez baita hezkidetza lantzen den proiektu oro ezagutu eta aztertu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia