Emaitzak: 6
2002 | ||
“Hondoratzean fuela 20 gradutara zegoela uste dugu”, esan zuen Lora-Tamayok. Zientzialarien ustez, “Prestige”-ren karga oraindik ez da 2,6 gradura arte hoztu, uraren tenperatura 4.000 metroko sakoneran, baina datu zehatzagoak | behar dituzte helburu nagusirantz aurrera egiteko; alegia, fuel-olioa “neutralizatzeko” edo “han ez geratzeko” modua aztertzeko. Horregatik, Gobernuak Frantziako batiskafoa kontratatu du urperatze-txanda berri baterako. | |
2011 | ||
Baina baliabide ugaritze hori eraginkorra izan dadin, irakaskuntza-metodologia ere aldatu egin behar da, eta hauxe izan | behar du helburu nagusia: ikasleei erakustea egun dagoen informazio mordo horretan bilatzen, aztertzen eta egoki hautatzen. | |
2012 | ||
Herria-gizarteari dagokionez, Euskal Herrian tradizio handia eta sare sozialtrinkoak eratu dira kulturgintzan, eta horiek sendotu eta garatzeak izan | behardu helburu nagusia. Duela hamarkada batzuetako herri-kulturaren ingurukodebatetik berreskuratu daitezkeenak berreskuratuz, baina egungo dinamiketanoinak jarriz, lehen mailako helburua izan behar da herritik datozen ekimen etadinamikak bultzatzea, hala tradizioari lotuago daudenak nola joera eta erabileraberriei lotuagoak: | |
2020 | ||
Euskal Herria bizikidetza-espazio erreala bihurtzea, elkartasunezkoa, da gure herriaren erronketako bat eta horrek denontzat baliagarria den agenda mamitzea eskatzen du. Elkartasun hori eraikitzea da, David Lannesek eta Nicolas Goñik dioten bezala, gure bizitzako baldintzen birkonkista honetan kontuan eduki | behar dugun helburu nagusietako bat. | |
Argi dago erakunde horiek ez direla mugak ixteko diseinatuta egon behar, baizik eta elkarren arteko interdependentzia ulertzeko eta lurraldeen arteko elkartasuna behar osagarrietan oinarrituta eraikitzeko. Elkartasun hori eraikitzea da gure bizitzako baldintzen birkonkista honetan kontuan eduki | behar dugun helburu nagusietako bat. Gizarte neoliberalek berezkoa duten lehiaren eta erauzpen-ekonomiaren logikatik lortutako gure emantzipaziotik elikatuko dira hauek. | |
2021 | ||
Ebaluazio prozesu zurrun bat pasatzen du, eta, horren eraginez, askotan ikasle batzuk kanpoan uzten ditu». Finean, aniztasunak izan | behar luke helburu nagusietako bat, Goñiren ustez: «Eskolaren barnean gauden guztiok, ezkerretik eskuineraino eta behetik goraino, beharrezkoa dugu aniztasuna aberastasuna dela ulertzea, aberastasuna dela sentitzea, aberastasuna dela sinistea, eta, ondorioz, aniztasuna aberastasuna dela bizitzea». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar dugun | 2 (0,01) |
behar dituzte | 1 (0,01) |
behar du | 1 (0,01) |
behar luke | 1 (0,01) |
behardu | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan helburu nagusi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |