Emaitzak: 7
2008 | ||
Gure asmoa hemen ez da nolako erreferentzia-corpusa behar genukeen proposatzea, baina bai behintzat erreferentzia-corpusa bat diseinatzean kontuan hartu behar diren zenbait alderdi, erantzun | behar diren galdera batzuk eta mahai gainean argi jarri behar diren erabakigaiak agertzea: | |
Hizlariak kontuan hartu | behar ditu galdera batzuk: nor naiz ni, zeri buruz dakit hitz egiten edo zertarako prestatu naiz, nori zuzenduko natzaio, noiz hitz egingo dut edo zergatik, non, zein bitarteko erabiliko ditut... galdera sorta horiekin ari denak nekez aspertuko du inor. | |
2011 | ||
lehenengoa egituratua da, eta datu kuantitatiboak eta objektiboak biltzen ditu, hala nola haurdunaldiari eta erditzeari buruzkoak (haurrak jaiotzean zuen pisua, zegokion garaian jaio zen ala ez?), datu medikoak (gaixotasunak, alergiak?), eta familiaren egitura (norekin bizi den, anai-arreba kopurua?); bigarren zatia, berriz, ez da egituratua, eta estandarizatua ez den baina hezkuntza-prozesurako interesgarria den informazioa biltzen da.Direktibotasun-mailaren arabera: Elkarrizketa zuzendua. Elkarrizketa egiten duen pertsona ikerketagai diren eta arakatu | behar diren galdera batzuekin hasten da, eta konpondu gabeko gairik ez geratzea bermatu behar du. Elkarrizketak nola egiten duen aurrera ikusirik, elkarreraginaren eta dialogoaren erritmora eta testuingurura egokitu behar ditu galderak. | |
2012 | ||
Elkarrizketatzaileak ekimena aurrera eraman dezan zain egon behar du, eskua berak eman diezaion lehenik eta idazpena eskaini behar dio, jarrera eta interes etengabeak izan behar ditu une oro, eta, komeni denean, galdera egokiak egin behar ditu. 6 Ohiko galderen edo galdera gatazkatsuen aurrean prestaturik ez egotea Elkarrizketetan maiz errepikatzen dira izangaiak prestatu eta entseatu | behar dituen galdera batzuk. Ohikoena prestakuntza akademikoari, lanbide-esperientziari edo hizkuntzei buruzkoa izatea da, baina alderdi pertsonalagoei buruzkoa ere bai: | |
2013 | ||
Adieraz iezaiezu ikasleei zer pauso eman behar dituzten planteatutako ataza batzuk ebazteko. Ikasleei ematen zaien informazio jakin baten bidez, ikasleek modu jakin batean erabili | behar dute galdera batzuei erantzuteko. Haurrei eta gazteei Internet nola erabili irakasteko eta informazio erabilgarria eta baliagarria ez den informazioa bereizteko erabiltzen diren baliabide pedagogikoak dira webquest-ak. | |
2016 | ||
Produktu osasungarriak eta egokiak eskura ditzakegu? Horiek dira datozen urteetan Aztik konpondu | behar dituen galderetako batzuk. Azken urteotako ikerketa gizabanakoen arteko desberdintasunak pertsonalizatzeko eta zehazteko bidean dago. | |
2022 | ||
Ezin dugu azalpen askorik eman, baina ez dut horretaz hitz egin nahi. Beste zerbaiti buruz egin | behar dizkizut galdera batzuk. Ospitaleko kafetegian egitea ertzain-etxera deitzea baino hobeto iruditu zait. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar diren | 2 (0,01) |
behar dituen | 2 (0,01) |
behar ditu | 1 (0,01) |
behar dizkizut | 1 (0,01) |
behar dute | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
ELKAR | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan galdera | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan galdera batzuk | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |