2001
|
|
Bi debatetako gaiaren jorratzea zirriborratu dugu gaingiroki eta laburki. Gurehelburua honako hau izan da, hots, euskara ikasterakoan erabide diskurtsiboei erearreta egin
|
behar zaiela
erakustea, gaiaren jorratzeari bereziki.
|
2002
|
|
lehenean nekazaritzaz, bigarrenean aziendaz eta hirugarrenean baserritarren larreez, nekazaritzari ez zaizkiola lotzen iruditzen zaizkidanak liburu honetan alde batera utzita. Beraz zer baztertu
|
behar den
erakutsiko dut lehenengo eta gero gaiari helduko diot, sailkapen naturalaren arabera.
|
2005
|
|
B: Abiadura-bektoreen batuketak triangelu itxia osatu
|
behar duela
erakusten duen abiadura-triangelua. C:
|
2007
|
|
Hitz egiten eta hitz egindakoaren osotasunari literatura ere badagokio bere zentzu zabalenean, beraz, lekukotasun linguistiko oro. Begiradaren angulu honetatik energeia hizkuntza indarraren destolesketa eta aldiberean pentsamendua eratzen duen indar formal gisa ulertu
|
behar dela
erakusten da, bere norabidearen xedea esaldi eta testu osoen zentzu taiukeran soilik bihurtzen delarik ikuskor. Zentzuaren sorkuntza, hemen, zentzu lotuaren produkzio gisa ulertu behar da, zeina ahalbidearen arabera noski aurretik emana dagoen, baina errealizazioaren modua aurreikusterik ez dagoelarik.
|
2010
|
|
Alabaina, dimentsio sozialak duen garrantziaren kontzientzia-hartzea egin denarren, emaitza baikorrak lortzeko zailtasuna da gero eta elkarrekiko mendekoagoaden mundu honek giza garapenaren helburu globalak gauzatzea ahalbidetu dezaketen kategoria arauemaile berriak
|
behar dituela
erakusten duen adibiderik argiena.Ez dago adostasunik pobrezia eta desberdintasunak definitzen dituzten irizpideeninguruan, eta nahiz eta lehenengoaren kasuan nazioarte-mailan Munduko Bankuakematen duen definizioa erabiltzen den, berau oso zalantzan jarria izan da zorroztasun gutxi duelako eta egungo garaietara egokitzen ez delako. Gaur egun, pobreziaren murrizketaren gaineko ardurak garapenaren inguruko eztabaida bereganatudu eta Milurtekoko Helburuak horren erakusle dira1 Baina pobrezia erreferentziabilakatu izanak ez du esan nahi berau murrizteko helburuek aurkezten dituztenzailtasunak konpondu direnik, ez eta beharrezko estrategia garatzeko alderdi guztiekbeharrezko adostasuna lortu dutenik.
|
2014
|
|
Ikertzaile horrenarabera, testuak aztertzean bertan egon daitezkeen esanahi desberdinak bilatzen dira.Bestela esanda, ez da soilik araua irakurtzen, testuan agertzen diren desbideraketakere kontuan hartzen baitira. Modu horretan, arauak desbideraketa
|
behar duela
erakustean, pentsamendu binarioa auzitan jartzen da, eta esanahi horien hierarkizazioariuko egiten zaio bata bestearen ondoan kokatzean.
|
2017
|
|
Tutoreek talde hausnarketaren garapenean duten garrantzia (Harford eta MacRuairc, 2008; Gelfuso eta Dennis, 2014) baieztatua ikusi dugu ikerketa honi esker. Gure ikerketaren emaitzek tutoreek hausnarketa prozesuak sustatzerako orduan ematen dituzten laguntzak aurre ezagutza edo esperientziekin nola teoria eta ikerketekin loturak egitera bideratuta egon
|
behar dutela
erakutsi digute, bide honek beraien praktika modu esanguratsuagoan egokitzen lagunduko baitie ikasle edo irakasle -gaiei (Berliner, 1988).
|