Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2004
‎Ezagutzen dugunetik urrunago iritsi nahi genuen, eta eremu horiek hobeto ezagutu. Ikerketa-proiektuek, bestalde, ozeanoa babesteko neurriak benetan ezarri nahi badira laguntza handiagoa behar dela erakutsi zuten. Baina ez Estatu Batuetan bakarrik, mundu osoan baizik.
2007
‎Horrela, espero da hezitzaileek, senideek eta ikasleek ikasturtearen hasieran ikasitako ezagutzak praktikan jartzea. Ekimenak hainbat material didaktiko ditu gurasoei, irakasleei eta ikasleei eguneko lehen janaria nola egin behar den erakusteko, eta gosari askotarikoa, entretenigarria eta elikagarria hartzeko ideiak emateko. Denei 500 Kcal inguruko dozena bat dibermenu eskaintzen dizkie. bakoitzak hainbat iradokizun ditu gosaria ohiko eta aspergarri egiteko.
2009
‎Haurrentzat eta helduentzat zail egiten da onartzea eurek irudikatu zuten hori ez dela uste zuten bezalakoa, baina haurrekin zailagoa izaten da nork bere hutsegiteak onartu behar dituela erakustea eta itxaroten jakin behar dela ulertaraztea.
‎Laguntza emateko gida bat da, didaktikoa eta elkarreraginezkoa, eta erretzeari nola eta zergatik utzi behar zaion erakusten du.
2011
‎Tratamendu hori eraginkorragoa da espezialista batek eskua baginaren gainean jarri eta mugimenduak nola egin behar diren erakusten duenean.
‎Adinekoek arreta behar dute beren ongizatea hobetzeko, baina, batez ere, ongizatea independente izaten laguntzea nahi dute. Espainiako Pentsiodunen eta Erretiratuen Batasun Demokratikoak (UDP) bultzatutako azterketa zabal baten bigarren faseak, bere ondorioetan, arreta jaso behar duten eremuak (biologikoa, segurtasuna, afiliazioa, onarpena eta autorrealizazioa) eta kasu bakoitzean nola egin behar den erakutsi du.
2012
‎3 Gauzak modu erraz eta zehatzean eskatzea 1,8 4 Adeitsua eta zuzena izatea hitz egitean Haurrek batez ere adibidearekin ikasten dute. Hitz adeitsuek ondo sentiarazten dituzte, eta nola hitz egin behar den erakusten diete. Hitz zakarrek, ordea, gaizki sentiarazten dituzte, eta, gainera, haietan izaera bera dute eta antzeko portaerei aurrea hartzen diete.
2013
‎Granadako Unibertsitateko Lengoaia eta Sistema Informatikoen Saileko ikertzaileek diseinatu dute, eta, oraindik esperimentazio-fasean dagoen arren, emaitza onak eman ditu «funtsezko portaera aldatu gabe» web orriko iturburu-kodea aldatu ondoren. Hasierako orria eta profilarena ere berriro diseinatu dira, pantaila-irakurgailu baten bidez sarbidea errazteko nolakoak izan behar luketen erakusteko. Irudia:
2015
‎Baina, gainera, badira zakur gehiegizkoak, txakurren higienerik edo gaixotasunik eza ezkutatzen dutenak. Artikulu honetan, kasuak bereizten eta kasu bakoitzean zer egin behar den erakusten da.
‎AZTI Arrantzale profesionalen eta aisialdiko arrantzaleen lankidetza ezinbestekoa da Markatzea ale batzuk arrantzatzean datza, eta, itsasontzian, marka bat jarri eta berriro askatu. Kanpaina horietan ezinbestekoa da arrantzale profesionalen eta olgeta-arrantzaleen laguntza, Aztiko langileek markei eta arrainei prozesu horretan nola maneiatu behar duten erakusteko. Zer dira markak eta zertarako erabiltzen dira?
2016
‎Modu egokian egiten ez badu, ez da esan behar gaizki dagoela. Komeni da zuzentzea, hurrengo aldian nola egin behar den erakusteko. Sukaldea ingurune atsegin eta baliagarria bihurtzea, platerak sortzen laguntzeko.
2018
‎bikoteak modu errealistagoan arrazionalizatzea bere bizitza komunean espero dezakeena, adituak dioenez, «elkarbizitza hobea izango da». Bikote-harremana nolakoa izan behar lukeen erakusten diguten itxaropenak, lehenik eta behin, pertsona garrantzitsuen eraginagatik sortzen dira: gurasoak, aiton-amonak, anai-arrebak, lagunak… Hala ere, inguruneak, literaturak eta komunikabideek ere eragina dute.
2020
‎Denbora da, definizioz, sustatu den talde-espiritua berreskuratzeko, eta horrek lotura afektiboak indartuko ditu. Araba psikologoak azaltzen duenez, “familia-unitateko kideek talde bat osatzen dutela eta lanak denen artean banatu behar direla erakutsi behar zaie”. Mantendu dezagun anana hori.
2022
‎Ez, eta ez bakarrik legezko ondorioengatik. Gauza bat da modu egokian esertzen erakustea, edo, autoa mugitu gabe, pedalen ordena eta nola ukitu behar diren erakustea, martxak eta esku-balazta non dauden erakustea edo atzerako ispiluak ondo nola jarri erakustea. Baina haratago joatea alferrikako arriskuak hartzera ausartzea da!
‎Bestela, litekeena da azulejuak ez hondatzea. Artikulu honetan, alikatatu aurretik pintatutako horma bat nola prestatu behar duzun erakutsiko dizugu, edo azulejuak jarri azuleju zahar baten gainean.
‎Artikulu honek udan ureztatze eraginkorra lortzeko aholkuak eta landareak berotik babesteko beste gomendio batzuk ematen ditu. Gainera, izurrien eta gaixotasunen aurkako borroka nolakoa izan behar duen eta ongarriak nola aplikatu behar diren erakusten du.
2023
‎). Horrela, “lortzen duena bere gastuetarako ondo kudeatu behar duela erakusten diete. Nerabeak etorkizunean izango duten errealitatera hurbiltzen ditugun guztiek lagunduko diote beren adimen finantzarioari”, dio.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia